News powiązane z house of influence

2016-03-21 | 06:30
Media
Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom News powiązane z house of influence

Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej dziedzinie blogerom. Popularność, a zatem i potencjał reklamowy celebryci utrzymują u starszych pokoleń, które częściej niż z internetu korzystają z tradycyjnych mediów.
więcej
2016-03-11 | 06:50
Media
Wśród młodych konsumentów Magda Gessler pod względem atrakcyjności reklamowej przegrywa z blogerami kulinarnymi

Wśród młodych konsumentów Magda Gessler pod względem atrakcyjności reklamowej przegrywa z blogerami kulinarnymi

Potencjał reklamowy Magdy Gessler jest ogromny, ale uzależniony jest od wieku konsumentów. Restauratorka jest rozpoznawalna głównie wśród osób starszych, choć nie zawsze jest przez nich postrzegana wyłącznie pozytywnie. W młodszych grupach wiekowych większą popularnością i wiarygodnością cieszą się blogerzy kulinarni lub autorzy serwisów o tej tematyce, np. Kotlet TV.
więcej