News powiązane z infolinia

2016-05-16 | 06:45
Ubezpieczenia
Ubezpieczyciele chcą komunikować się z klientami online. Pod względem stopnia cyfryzacji relacji z klientem dogonią banki za 5–7 lat News powiązane z infolinia

Ubezpieczyciele chcą komunikować się z klientami online. Pod względem stopnia cyfryzacji relacji z klientem dogonią banki za 5–7 lat

Niespełna co ósmy Polak posługujący się internetem korzysta z urządzeń cyfrowych w celu kontaktu z ubezpieczycielem. Ponad połowa uważa jednak, że takie rozwiązanie byłoby przydatne. Relacje ubezpieczyciel–ubezpieczony będą stopniowo przechodzi do sfery cyfrowej. Tym bardziej że badania KPMG wykazały, że 92 proc. konsumentów cyfrowych korzysta z różnych form ubezpieczenia. Agenda cyfrowa w tej branży stanie się jednak normą dopiero po 2020 roku.
więcej
2016-04-04 | 06:50
Konsument
Poczta Polska angażuje się w program „Rodzina 500 plus”. Świadczenia doręczy do domu lub na konto

Poczta Polska angażuje się w program „Rodzina 500 plus”. Świadczenia doręczy do domu lub na konto

Poczta Polska będzie wspierać Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej i jednostki samorządowe w obsłudze programu „Rodzina 500 plus”. Beneficjenci programu mogą złożyć wniosek w placówce pocztowej lub za pośrednictwem listonosza. Pracownicy poczty będą też dostarczać decyzje administracyjne ws. przyznania świadczeń, a także w razie potrzeby mogą dostarczać comiesięczne świadczenia. Dla rodzin, które chcą odkładać otrzymywane 500 zł na przyszłość, Poczta Polska przygotowała produkty oszczędnościowo-depozytowe.
więcej
2012-10-25 | 13:26
IT i technologie
Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta

Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta

Mogą pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodni, w dodatku nie chorują i nie potrzebują urlopu – wirtualni doradcy coraz częściej zastępują tradycyjną infolinię. W Polsce wdrożono do tej pory 100 takich projektów, a ich liczba rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Przedsiębiorców mogą skusić realne oszczędności. Koszt rozmowy z tzw. czatbotem jest nawet pięć razy niższy niż tradycyjnej rozmowy – wynika z szacunków firmy Stanusch Technologies, jednego ze światowych liderów na tym rynku.
więcej
2012-10-25 | 13:25
IT i technologie
Za 8 lat połowa rozmów na infoliniach z tzw. czatbotem zamiast konsultanta

Za 8 lat połowa rozmów na infoliniach z tzw. czatbotem zamiast konsultanta

– Jednym z motorów napędowych światowej gospodarki jest internet, który już zdążył zrewolucjonizować wiele procesów, jakie na światowych rynkach się odbywają – uważa Sebastian Kulczyk, inwestor Stanusch Technologies. To tłumaczy, jego zdaniem, dlaczego rynek tzw. czatbotów rośnie w tak szybkim tempie. Według szacunków firmy do 2020 roku połowa rozmów na infoliniach będzie obsługiwana przez maszynę.
więcej