News powiązane z kanały
2015-04-03 | 09:00
Handel
Coca-Cola: w polskim handlu rośnie znaczenie małych sklepów „za rogiem” i związanych z nimi systemów franczyzowych
Coca-Cola chce dostosować swój system dystrybucji do zmieniających się wyborów konsumentów dotyczących kanałów sprzedaży. Po erze dominacji hipermarketów i triumfu dyskontów w polskim handlu rośnie znaczenie małych sklepów osiedlowych typu convenience oraz związanych z nimi systemów franczyzowych. Ale w tym roku producent napojów nie planuje zwiększenia produkcji ani nowych inwestycji.
2013-08-27 | 06:55
Telekomunikacja
Netia stawia na rozwój oferty telewizyjnej. Do końca przyszłego roku chce podwoić liczbę użytkowników
Netia zapowiada, że do końca przyszłego roku podwoi liczbę abonentów usługi Telewizji Osobistej Netii i będzie ich 200 tys. Docelowo TV ma być czołowym produktem w portfolio operatora. Jak podkreśla Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii – obecna liczba użytkowników pokazuje, że rynek jest już gotowy na taką usługę.
2012-10-02 | 06:30
Media i PR
Juliusz Braun: TVP Info bez programów regionalnych
TVP Info i programy regionalne będą osobno. Władze telewizji publicznej czekają tylko na koncesję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. – TVP Info będzie znowu pełnowymiarowym kanałem informacyjnym – deklaruje Juliusz Braun, prezes TVP. Nowe rozwiązania już są testowane.
2012-09-26 | 06:15
Media i PR
Juliusz Braun (TVP): Przygotowujemy się do złożenia do KRRiT kolejnego wniosku na kanał tematyczny
Telewizja publiczna chce mieć nowe stacje tematyczne. Władze TVP zamierzają złożyć wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o koncesję dla kanału dla dzieci. I m.in. z tym programem wystartują w konkursie na wolne miejsca na pierwszym multipleksie. – Nie wyobrażam sobie, żeby na MUX1 miały się znaleźć wyłącznie programy o charakterze popularno-rozrywkowym i jeden kanał o charakterze społeczno-religijnym – mówi Juliusz Braun, prezes TVP.