News powiązane z klienci

2017-02-16 | 06:40
IT i technologie
Analityka danych wciąż mało popularna. Firmy tracą w ten sposób narzędzie do zarabiania News powiązane z klienci

Analityka danych wciąż mało popularna. Firmy tracą w ten sposób narzędzie do zarabiania

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do potrzeb klientów, co przekłada się na zyski przedsiębiorców – przekonuje Wojciech Kryński z Ground Frost. Dostęp do wielu z tych rozwiązań jest zupełnie darmowy. Polska ma jednak wciąż wiele do nadrobienia. Z innowacyjnych narzędzi wciąż korzysta niewielki odsetek firm. Coraz więcej z nich mówi jednak o potrzebie inwestycji, więc w kolejnych latach będzie się to zmieniać.
więcej
2016-09-15 | 06:35
Handel
Dla Polaków jakość coraz ważniejsza niż cena. Tylko 20 proc. konsumentów to klienci oszczędni

Dla Polaków jakość coraz ważniejsza niż cena. Tylko 20 proc. konsumentów to klienci oszczędni

Większość Polaków to wymagający konsumenci, którzy są gotowi zapłacić więcej za produkty lepszej jakości – wynika z badania Shopper Study na zlecenie firmy Henkel. Coraz chętniej kupujemy takie towary, które służą dłużej i lepiej. Tylko 20 proc. stanowią klienci oszczędni, którzy kierują się podczas zakupów głównie ceną. Mamy też coraz większe wymagania wobec sklepów – co do czystości, bogactwa oferty i atmosfery panującej w sklepie.
więcej
2016-04-04 | 06:30
Psychologia
Opinie bliskich i znajomych ważną wskazówką przy zakupach. Za wiarygodne źródło informacji uważa je 60 proc. Polaków

Opinie bliskich i znajomych ważną wskazówką przy zakupach. Za wiarygodne źródło informacji uważa je 60 proc. Polaków

84 proc. konsumentów zarekomendowało komuś dany produkt lub usługę. Z kolei 46 proc. przyznało, że zdarzyło im się zniechęcić do zakupu jakiegoś towaru lub skorzystania z konkretnej oferty. Polacy najczęściej polecają swoim bliskim, znajomym czy sąsiadom nowości kinowe, restauracje, hotele, usługi medyczne i prawnicze. Prawie 2/3 konsumentów podkreśla, że zdecydowało się na zakup właśnie z polecenia.
więcej
2016-03-29 | 06:35
Podróże
Przybywa klientów powietrznych taksówek. Nie są to tylko loty biznesowe

Przybywa klientów powietrznych taksówek. Nie są to tylko loty biznesowe

Klientami powietrznych taksówek w dużej mierze są ludzie związani z biznesem, dla których czas to pieniądz. Są oni więc gotowi zapłacić za podróż więcej, byleby nie spędzać wielu godzin w samochodzie i nie być uzależnionym od rozkładu standardowych lotów pasażerskich. Wśród klientów powietrznych taxi coraz więcej jest osób prywatnych. Dla przykładu lot śmigłowcem z Warszawy do Mikołajek średnio trwa 50 minut i kosztuje ok. 2 tys. zł.
więcej
2016-03-08 | 06:45
Moda
Ania Kruk z nową kolekcją biżuterii oraz projektami opakowań. Projektantka planuje też podbić Katar

Ania Kruk z nową kolekcją biżuterii oraz projektami opakowań. Projektantka planuje też podbić Katar

Na rynek trafiła właśnie nowa kolekcja biżuterii Ani Kruk inspirowana nowymi jogurtami Fantasia, do których projektantka stworzyła opakowanie. Jak podkreśla, Polki coraz częściej szukają biżuterii na co dzień, mniej zobowiązującej, która sprawdzi się w każdej sytuacji. W najnowszej kolekcji postawiła więc na biżuterię delikatną i uniwersalną.
więcej
2016-02-18 | 06:40
Bankowość
Uzyskanie kredytu bankowego ma być prostsze i szybsze. Big data zmieni bankowość

Uzyskanie kredytu bankowego ma być prostsze i szybsze. Big data zmieni bankowość

Przyszłością bankowości są indywidualne oferty dopasowane do potrzeb i możliwości konkretnych klientów. Większość instytucji finansowych zamierza w kolejnych latach położyć na to nacisk. Za kilka lat sektor ma masowo korzystać z technologii big data, która pozwala przetwarzać ogromne zasoby informacji, również te dostępne w sieci. Dzięki temu oferty mają być bardziej atrakcyjne dla klientów, a korzystanie z usług bankowych – łatwiejsze i szybsze.
więcej
2016-02-02 | 06:55
Konsument
Za 30–40 lat polisy komunikacyjne znikną z rynku. Firmy ubezpieczeniowe muszą szukać nowych źródeł dochodów

Za 30–40 lat polisy komunikacyjne znikną z rynku. Firmy ubezpieczeniowe muszą szukać nowych źródeł dochodów

Firmy ubezpieczeniowe czekają duże zmiany. Ubezpieczenia komunikacyjne, czyli ich sztandarowy produkt, który jest odpowiedzialny za 60 proc. przychodów, wraz z rozwojem technologicznym w motoryzacji zaczną znikać z rynku. Dlatego firmy muszą szukać nowych źródeł dochodów. Do tego potrzebne są jednak zmiany technologiczne, które przyspieszą wprowadzanie na rynek nowych produktów.
więcej
2015-12-10 | 07:50
Telekomunikacja
Rynek marketingu SMS wyceniany jest na ponad 100 mln zł. Głównie gracze planują kolejne usługi

Rynek marketingu SMS wyceniany jest na ponad 100 mln zł. Głównie gracze planują kolejne usługi

Ponad 100 mln zł – na tyle wyceniany jest obecnie polski rynek marketingu SMS-owego. SMSAPI.pl, jedna z wiodących spółek z tej branży, ocenia, że dzięki rozwojowi technologicznemu wartość tego rynku nieustająco rośnie. Spółka posiadająca nowoczesną platformę do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS zapowiada, że wkrótce zaprezentuje nową odsłonę swojego serwisu, wzbogaconą o inne kanały komunikacji.
więcej
2015-11-06 | 06:45
Handel
Dzięki sieciom aptek spadają ceny leków. Apteki indywidualne nauczyły się wspólnie walczyć o klienta i rabaty w hurtowniach

Dzięki sieciom aptek spadają ceny leków. Apteki indywidualne nauczyły się wspólnie walczyć o klienta i rabaty w hurtowniach

Sieci apteczne stanowią jedną trzecią polskiego rynku. Statystycznie to placówki sieciowe mają niższe ceny leków, co przekłada się na większą liczbę klientów i wyższe przychody. Jednak indywidualne apteki coraz lepiej radzą sobie z konkurencją z sieciami – w ramach porozumień operacyjnych lub grup zakupowych potrafią skutecznie negocjować z dostawcami niższe ceny.
więcej
2015-10-05 | 07:55
Handel
HSM Polska inwestuje w serwis i zwiększa zatrudnienie

HSM Polska inwestuje w serwis i zwiększa zatrudnienie

HSM Polska planuje inwestycje w rozwój sieci serwisowej. Niemiecki producent niszczarek do dokumentów i utylizacji odpadów zamierza też zwiększyć zatrudnienie w Polsce. Firma chce bronić pozycji czołowego producenta urządzeń do zgniatania odpadów.
więcej
2015-09-14 | 06:30
Handel
McDonald’s testuje nowy koncept produktowy. Goście sami będą mogli komponować swoje kanapki

McDonald’s testuje nowy koncept produktowy. Goście sami będą mogli komponować swoje kanapki

Polska jest pierwszym europejskim rynkiem, na którym McDonald’s testuje nowy koncept. Obok standardowych dań oferowanych przez sieć będzie też możliwość skomponowania własnego burgera. Oferta ma przyciągnąć do restauracji nowych klientów, którzy za każdym razem oczekują czegoś nowego. Koncept testowany będzie na razie w trzech restauracjach, a z czasem ma być rozszerzany na cały kraj.
więcej
2015-08-26 | 06:45
Bankowość
Bank Pocztowy ma za sobą dobre półrocze – wypracował 22,5 mln zł zysku. Nadal zwiększa liczbę klientów

Bank Pocztowy ma za sobą dobre półrocze – wypracował 22,5 mln zł zysku. Nadal zwiększa liczbę klientów

O 10 proc. wzrosła liczba prowadzonych rachunków osobistych w Banku Pocztowym i sięgnęła 873 tys. Ogólna liczba klientów banku wzrosła do niemal 1,5 mln, a o 30 proc. wzrosła ogólna kwota środków wpłaconych przez klientów na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe. Bank skupia się przede wszystkim na rozwoju w małych i średnich miastach.
więcej
2015-04-30 | 06:20
Motoryzacja
Polacy nadal wybierają samochody używane. Coraz większą wagę przykładają jednak do ich jakości i warunków zakupu

Polacy nadal wybierają samochody używane. Coraz większą wagę przykładają jednak do ich jakości i warunków zakupu

W ubiegłym roku na rynku aut używanych przeprowadzono 1,7 mln transakcji. Kolejne 700 tys. samochodów to import indywidualny. Sprzedaż aut używanych wygląda w kraju podobnie jak 25 lat temu, jednak kupujący mają coraz więcej oczekiwań, zarówno co do standardu wybieranych pojazdów, jak i jakości obsługi.
więcej
2015-04-28 | 09:00
Motoryzacja
Polski rynek używanych samochodów ma wielki potencjał. AAA Auto liczy, że będzie co roku podwajać obroty

Polski rynek używanych samochodów ma wielki potencjał. AAA Auto liczy, że będzie co roku podwajać obroty

AAA Auto, debiutujący na polskim rynku holenderski sprzedawca używanych samochodów, liczy na to, że powtórzy w Polsce sukces z Czech, Słowacji i Węgier, gdzie w zeszłym roku sprzedał 63 tys wozów. Zakłada też, że co roku jest w stanie podwajać osiągane w Polsce obroty.
więcej
2015-04-24 | 08:00
Fundusze inwestycyjne
Niskie oprocentowanie lokat skłania Polaków do bardziej ryzykownych inwestycji. BZ WBK chce przyciągnąć najbogatszych klientów, oferując im doradztwo inwestycyjne

Niskie oprocentowanie lokat skłania Polaków do bardziej ryzykownych inwestycji. BZ WBK chce przyciągnąć najbogatszych klientów, oferując im doradztwo inwestycyjne

Sektor bankowy obawia się, że z powodu niskich stóp procentowych klienci zaczną wycofywać pieniądze z lokat. BZ WBK liczy na to, że utrzyma tych najzamożniejszych, oferując im doradztwo inwestycyjne i fundusze zarabiające na akcjach i obligacjach. W ten sposób bank chce dać klientom możliwość oczekiwanego zarobku na poziomie minimum 5-6 proc.
więcej