News powiązane z komercjalizacja świąt

2023-11-06 | 06:21
Film
Ilona Łepkowska: Od pewnego czasu się przyjęło, że ledwo z supermarketów znikną cmentarne znicze, to pojawiają się bombki choinkowe. Dla mnie to jest trochę za szybkie przejście News powiązane z komercjalizacja świąt

Ilona Łepkowska: Od pewnego czasu się przyjęło, że ledwo z supermarketów znikną cmentarne znicze, to pojawiają się bombki choinkowe. Dla mnie to jest trochę za szybkie przejście

Scenarzystka podkreśla, że dla niej pierwszym i niezwykle ważnym punktem przygotowania do świąt Bożego Narodzenia jest zakup prezentów dla najbliższych. Nigdy więc nie zwleka z tym do ostatniej chwili, bo nie lubi stać w długich kolejkach tuż przed samą Wigilią. Oryginalne upominki woli wybierać bez pośpiechu i dlatego daje sobie na to czas w listopadzie. Ilona Łepkowska ma świadomość, że handel rządzi się swoimi prawami, ale jej zdaniem przez komercjalizację świąt te wyjątkowe grudniowe dni powoli tracą atmosferę i swój urok.
więcej
2019-12-24 | 06:25
Handel
Komercjalizacja Bożego Narodzenia zmieniła świąteczne zwyczaje połowy Polaków. Duży wpływ miały na to też nowe technologie

Komercjalizacja Bożego Narodzenia zmieniła świąteczne zwyczaje połowy Polaków. Duży wpływ miały na to też nowe technologie

Dla 30 proc. Polaków Boże Narodzenie to najpiękniejsze chwile w ciągu roku. Ponad 70 proc. święta spędzi tradycyjnie, a celebrować będziemy wigilijną kolację, ubieranie choinki i obdarowywanie się prezentami – wynika z badania serwisu Prezentmarzeń. Jednocześnie zdaniem niemal połowy Polaków ze względu na komercjalizację zmieniają się świąteczne zwyczaje i przygotowania. Wyzwaniem jest też zakup prezentów. Ponieważ boimy się porażki, coraz częściej wybieramy karty podarunkowe i bony.
więcej
2018-12-05 | 06:21
Gwiazdy
Wojciech Mecwaldowski: Wolałem jak święta Bożego Narodzenie pojawiały się w grudniu po południu, a nie na początku listopada

Wojciech Mecwaldowski: Wolałem jak święta Bożego Narodzenie pojawiały się w grudniu po południu, a nie na początku listopada

Wojciech Mecwaldowski twierdzi, że promowanie Bożego Narodzenia już na początku listopada nie jest dobrym pomysłem. Wszystko ma swój czas i na świąteczną atmosferę również przychodzi właściwy moment.
więcej