News powiązane z miejsca noclegowe

2019-01-11 | 06:15
Problemy społeczne
Po rekordowym roku obiekty noclegowe liczą zyski i planują inwestycje. Dla gości coraz ważniejsze są dodatkowe atrakcje podczas wypoczynku News powiązane z miejsca noclegowe

Po rekordowym roku obiekty noclegowe liczą zyski i planują inwestycje. Dla gości coraz ważniejsze są dodatkowe atrakcje podczas wypoczynku

W 2018 roku na wyjazd do rodzimych miejscowości zdecydowała się ponad połowa turystów – wynika ze statystyk portalu Noclegi.pl. Gorące wakacje, sprzyjająca pogoda jesienią i wyjazdy sylwestrowe sprawiły, że hotelarze nie mogli narzekać na brak gości. Dla turystów sam nocleg to za mało. Oczekują oni pełnego serwisu, dodatkowych atrakcji i rozrywek. Rosnący popyt i potrzeby gości powodują, że obiekty noclegowe będą w 2019 roku rozpoczynać współpracę z różnymi instytucjami kultury, sportu i firmami turystycznymi – przekonuje Agnieszka Wirkowska z portalu Noclegi.pl.
więcej
2016-09-06 | 07:00
Turystyka
Dobra sytuacja w branży hotelarskiej. Rośnie liczba inwestycji w hotele

Dobra sytuacja w branży hotelarskiej. Rośnie liczba inwestycji w hotele

Dobra sytuacja w branży hotelarskiej sprzyja decyzjom inwestycyjnym. Hotele są traktowane jako potencjalne dobre źródło dochodów. Krajowa baza noclegowa w ciągu dekady zwiększyła się o 79 proc., a liczba korzystających z niej turystów o 86 proc. Bolączką hotelarstwa jest cykliczność i szara strefa. Stosunkowo niskie obłożenie na tle Europy sprawia, że branża hotelarska ma duży potencjał rozwoju – podkreśla Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
więcej
2014-12-10 | 06:35
Turystyka
W Polsce jest miejsce na nowe hotele. Mimo że średnia frekwencja w obiektach to ok. 40 proc.

W Polsce jest miejsce na nowe hotele. Mimo że średnia frekwencja w obiektach to ok. 40 proc.

Polska jest na ostatnim miejscu w Unii Europejskiej pod względem liczby łóżek w hotelach w stosunku do liczby mieszkańców. To stwarza potencjał do rozbudowy bazy noclegowej. Z drugiej strony średnie zapełnienie to mniej niż 50 proc., co oznacza, że nie w pełni wykorzystujemy potencjał już istniejących obiektów. Nowe hotele mogą powstawać w dużych miastach i najciekawszych turystycznie miejscach.
więcej