News powiązane z naturalne składniki

2019-08-19 | 06:10
Handel
Polacy jedzą lody na potęgę. W upalne dni najchętniej sięgają po lody na patyku News powiązane z naturalne składniki

Polacy jedzą lody na potęgę. W upalne dni najchętniej sięgają po lody na patyku

Rośnie sprzedaż lodów. Polacy sięgają po nie nie tylko dla ochłody, lecz także na poprawę humoru. Choć na rynku pojawia się coraz więcej oryginalnych smaków, pozostajemy wierni tym tradycyjnym – śmietankowym, czekoladowym i owocowym. Najchętniej sięgamy po lody gałkowe lub familijne, w dużych opakowaniach, ale w upalne dni rośnie sprzedaż lodów na patyku. Coraz większą uwagę zwracamy na skład i opakowanie.
więcej
2018-10-26 | 06:10
Żywienie
Gotowanie staje się coraz łatwiejsze. Inteligentne sprzęty podpowiedzą przepis, przypomną o zakupach, a nawet o terminie przydatności do spożycia produktów

Gotowanie staje się coraz łatwiejsze. Inteligentne sprzęty podpowiedzą przepis, przypomną o zakupach, a nawet o terminie przydatności do spożycia produktów

Producenci sprzętu kuchennego prześcigają się w udoskonalaniu swoich produktów. Liczy się zarówno oryginalny design, jak i funkcjonalność. Nowoczesne lodówki pełnią funkcję partnera w zakupach: przypominają o konieczności zrobienia zakupów, wysyłają zamówienie do sklepu, a nawet podpowiadają, jak przyrządzić określone dania. Innowacyjne piekarniki umożliwiają przygotowanie coraz bardziej wyszukanych dań.
więcej
2016-05-05 | 06:30
Handel
Rynek lodów w Polsce wart jest ponad 1,6 mld zł. Krajowi producenci muszą się mierzyć z coraz silniejszą konkurencją

Rynek lodów w Polsce wart jest ponad 1,6 mld zł. Krajowi producenci muszą się mierzyć z coraz silniejszą konkurencją

Ze względu na stosunkowo niską konsumpcję lodów w Ze względu na stosunkowo niską konsumpcję lodów w Polsce (4–5 litrów rocznie na osobę) krajowy rynek ma duży potencjał wzrostu. O gusta klientów walczą nie tylko polscy producenci, lecz także większość światowych graczy. Firma Grycan – Lody od Pokoleń mimo coraz większej konkurencji co roku notuje dwucyfrową dynamikę wzrostu sprzedaży. Jej udziały w rynku lodów familijnych przekraczają 15 proc. – Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków i naturalnych składników – komentuje właściciel marki.
więcej
2015-04-10 | 06:15
Handel
Benedyktyńskie nalewki trafią na europejskie rynki. Rośnie zainteresowanie produktami z segmentu premium

Benedyktyńskie nalewki trafią na europejskie rynki. Rośnie zainteresowanie produktami z segmentu premium

Benedictus Memes, właściciel marki Produkty Benedyktyńskie, chce sprzedawać tradycyjne nalewki za granicą. Trwają rozmowy z partnerami z Europy Zachodniej i krajów bałtyckich. Produkowane z naturalnych składników i świeżych owoców trunki od kilku miesięcy zdobywają popularność na krajowym rynku. Przedstawiciele spółki podkreślają, że cały segment premium w branży spożywczej rośnie, dając producentom możliwość osiągnięcia wyższych marż.
więcej
2013-12-27 | 06:20
Uroda
Azjatyckie kosmetyki potrafią zdziałać cuda

Azjatyckie kosmetyki potrafią zdziałać cuda

Azjatki stawiają na pielęgnację skóry, a Europejki na tuszowanie niedoskonałości makijażem. Dlatego cera pierwszych wygląda młodo i atrakcyjnie, a drugich – jest zmęczona i szybciej się starzeje. Nie bez znaczenia jest także to, że wschodni producenci kosmetyków wykorzystują przede wszystkim naturalne składniki, które mają działanie odżywcze, nawilżające i regenerujące. Wśród nich śluz ślimaka, wyciąg z jadu żmii czy ekstrakt z jadu pszczelego.
więcej