News powiązane z obniżki

2015-12-30 | 06:35
Motoryzacja
BM Reflex: Ceny ropy w przyszłym roku mogą odbić się od dna. Głównie z powodu mniejszej produkcji w USA News powiązane z obniżki

BM Reflex: Ceny ropy w przyszłym roku mogą odbić się od dna. Głównie z powodu mniejszej produkcji w USA

W ciągu ostatniego miesiąca cena ropy naftowej na londyńskiej giełdzie spadła o ponad 18 proc. We wtorek za baryłkę trzeba było płacić niecałe 37 dolarów. Analitycy BM Reflex prognozują, że w najbliższych kilku miesiącach nie będzie drastycznej zmiany cen. Większych wzrostów można spodziewać się wiosną. Długotrwałe odbicie będzie zaś możliwe dzięki ograniczeniu podaży ropy w USA.
więcej
2015-11-12 | 07:55
Handel
Ceny w Polsce nadal spadają. Według CASE dopiero w przyszłym roku można się spodziewać ich ponownego wzrostu

Ceny w Polsce nadal spadają. Według CASE dopiero w przyszłym roku można się spodziewać ich ponownego wzrostu

Deflacja się utrzymuje. Z szybkiego szacunku Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że ceny w październiku były niższe o 0,8 proc. niż rok wcześniej. Według projekcji NBP na tym samym poziomie utrzyma się deflacja w całym 2015 roku. Za to za rok ceny powinny już wzrosnąć, lecz tylko o 1,1 proc. Do dolnej granicy celu inflacyjnego wzrost cen ma szansę dojść dopiero za dwa lata.
więcej
2015-02-24 | 06:40
Handel
Outlety Neinvera chcą przyciągnąć klientów nowymi na polskim rynku markami modowymi. Firma liczy na 10-proc. wzrost sprzedaży w 2015 roku

Outlety Neinvera chcą przyciągnąć klientów nowymi na polskim rynku markami modowymi. Firma liczy na 10-proc. wzrost sprzedaży w 2015 roku

Hiszpańska firma Neinver spodziewa się w tym roku wzrostu sprzedaży o 10 proc. Ubiegły rok był dotychczas najlepszym dla należącej do Neinvera polskiej sieci outletów Factory. Łącznie sprzedaż wzrosła w nich o 20 proc. przy jednoczesnym 10-proc. wzroście odwiedzalności. Spółka liczy na to, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy i zapowiada, że w jej centrach zadebiutują nowe na polskim rynku marki.
więcej
2015-02-24 | 06:25
Handel
Polacy chętnie odwiedzają outlety. Przyciągają one też coraz więcej marek

Polacy chętnie odwiedzają outlety. Przyciągają one też coraz więcej marek

Jeszcze kilka lat temu Polacy odwiedzali tego typu centra handlowe 3-4 razy w roku, dziś robią to znacznie częściej. Sieć outletów Factory, należąca do hiszpańskiej firmy Neinver, zanotowała w ubiegłym roku 20-proc. wzrost sprzedaży i 10-proc. wzrost odwiedzalności. W tym roku też liczy na wzrosty. Tym bardziej że na sprzedaż w outletach decyduje się coraz więcej marek.
więcej