News powiązane z play

2017-07-31 | 06:45
Telekomunikacja
Prezes Rady Giełdy: Debiut Play umocni pozycję GPW i przyciągnie na warszawski parkiet nowych inwestorów News powiązane z play

Prezes Rady Giełdy: Debiut Play umocni pozycję GPW i przyciągnie na warszawski parkiet nowych inwestorów

Spółka Play Communications zadebiutowała w czwartek na warszawskim parkiecie. To jeden z największych debiutów ostatnich lat. Oferta publiczna Play ma dla GPW kolosalne znaczenie, bo umacnia pozycję polskiego rynku w Europie i może przyciągnąć nowych inwestorów – podkreśla Wojciech Nagel, prezes Rady Giełdy. Play liczy natomiast, że obecność na giełdzie przełoży się na wzrost zaufania klientów do marki. Spółka nie zamierza jednak zmieniać dotychczasowej strategii i skupi się na inwestycjach we własną sieć.
więcej
2017-07-27 | 06:55
Telekomunikacja
Rekordowy debiut na warszawskiej giełdzie. Play z największą ofertą publiczną prywatnej firmy w historii GPW

Rekordowy debiut na warszawskiej giełdzie. Play z największą ofertą publiczną prywatnej firmy w historii GPW

Kolejny operator telekomunikacyjny wchodzi na warszawską giełdę. Dzisiejszy debiut firmy Play na głównym parkiecie jest największą pierwszą ofertą publiczną prywatnej firmy w całej historii GPW i największą w Europie w ciągu ostatnich 2 lat. Przeprowadzona w lipcu oferta publiczna telekomu cieszyła się rekordowym zainteresowaniem. Inwestorów przyciągają dobre perspektywy rozwoju zarówno spółki, jak i całego rynku telekomunikacyjnego – podkreślają przedstawiciele Play. Tak duży debiut może pozytywnie wpłynąć na rynek finansowy.
więcej
2017-01-23 | 06:30
Media i PR
Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok. 15–20 proc. firm wykorzystuje możliwości, jakie te serwisy dają – wynika z szacunków firmy Sotrender. Eksperci szacują jednak, że odsetek ten będzie dynamicznie rósł. Firmy będą też coraz lepiej znały funkcjonalności social mediów.
więcej
2016-03-21 | 06:55
Media
Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

Dziennikarka po raz pierwszy w karierze zgodziła się wystąpić w reklamie. Twierdzi, że nakłoniła ją do tego osoba o podobnej charyzmie co ona i operująca podobnym językiem. Jak podkreśla, jest zadowolona ze współpracy z ekipą odpowiedzialną za produkcję kampanii dla sieci komórkowej Play.
więcej
2016-02-29 | 06:50
Konsument
Rośnie udział telefonów na abonament. W Play korzysta z niego już połowa z ponad 14 mln użytkowników sieci

Rośnie udział telefonów na abonament. W Play korzysta z niego już połowa z ponad 14 mln użytkowników sieci

Już co drugi z ponad 14 mln użytkowników sieci Play korzysta z oferty abonamentowej. Prezes firmy przewiduje dalszy wzrost udziału tej grupy klientów. Na koniec ubiegłego roku Play miał już ponad jedną czwartą całego polskiego rynku. W tym roku operator skupi się na inwestycjach związanych z budową stacji LTE.
więcej
2015-11-05 | 06:35
Konsument
Play chce przyciągnąć klientów darmową muzyką. Operator wychodzi z nową ofertą streamingu muzycznego

Play chce przyciągnąć klientów darmową muzyką. Operator wychodzi z nową ofertą streamingu muzycznego

Co trzeci klient Play słucha muzyki na swoich urządzeniach mobilnych. Połowa z nich wcześniej zgrała utwory z komputera. Część używa do tego serwisu YouTube, a ok. 40 proc. klientów ściąga muzykę bezpośrednio na telefon. Operator wychodzi więc z nową ofertą streamingu muzycznego. Klienci Play będą mogli przez dwa lata korzystać za darmo z serwisu Tidal, oferującego dostęp do bazy 36 mln utworów.
więcej
2015-02-26 | 06:40
Telekomunikacja
Internet LTE i oferta abonamentowa napędzają rynek telefonii komórkowej. Korzysta na tym Play

Internet LTE i oferta abonamentowa napędzają rynek telefonii komórkowej. Korzysta na tym Play

Rynek telefonii komórkowej w Polsce dynamicznie się rozwija, głównie dzięki usłudze LTE, czyli szybkiego internetu mobilnego, oraz ofercie abonamentowej. Klienci odchodzą od usług prepaidowych, bo coraz częściej w abonamencie mogą liczyć na nielimitowane rozmowy i SMS-y. Na zmianach w trendach korzysta Play, który osiągnął już 21 proc. udziału w rynku.
więcej
2015-02-20 | 06:45
Telekomunikacja
Netia redukuje koszty, by utrzymać swą pozycję na rynku. Spółka stawia na usługi mobilne, chmurę i centra danych

Netia redukuje koszty, by utrzymać swą pozycję na rynku. Spółka stawia na usługi mobilne, chmurę i centra danych

Netia zamierza w tym roku rozwijać usługi mobilne – ma to zapewnić nawiązana w lutym współpraca z operatorem sieci Play. W IV kwartale chce zaproponować klientom korporacyjnym m.in. centra danych i chmurę obliczeniową. Spółka liczy, że mimo ostrej konkurencji na rynku uda jej się utrzymać zgromadzoną bazę abonencką. Zamierza też walczyć o klientów z sektora publicznego. By ograniczyć koszty, planuje redukcję zatrudnienie.
więcej
2014-04-07 | 06:20
Telekomunikacja
Operatorzy komórkowi liczą na klientów przenoszących numery

Operatorzy komórkowi liczą na klientów przenoszących numery

W Polsce przypada 1,5 karty SIM na osobę – wynika z danych GUS. Rynek staje się coraz bardziej nasycony, więc operatorzy komórkowi starają się walczyć o klientów konkurencji. Jak wynika z danych od operatorów komórkowych, w ubiegłym roku sieć zmieniło 1,5 mln numerów – o 0,3 mln więcej niż w 2012 r. Wśród polskich telekomów Play jest liderem pod względem liczby przejmowanych numerów.
więcej
2014-03-27 | 06:30
Telekomunikacja
Operatorzy telekomunikacyjni liczą na wyższe przychody dzięki rosnącej sprzedaży smartfonów i tabletów

Operatorzy telekomunikacyjni liczą na wyższe przychody dzięki rosnącej sprzedaży smartfonów i tabletów

Rynek tabletów i smartfonów – mimo dynamicznych wzrostów w ostatnich latach – wciąż jest dla operatorów komórkowych bardzo perspektywiczny. Liczą oni nie tylko na większą sprzedaż tych urządzeń, lecz także na zwiększony popyt na transmisję danych, jaką generują smartfony i tablety. A to z kolei poprawia przychody operatorów.
więcej
2013-09-09 | 11:00
Telekomunikacja
Play uruchomi do końca roku internet 4G LTE w 13 polskich miastach

Play uruchomi do końca roku internet 4G LTE w 13 polskich miastach

P4, operator sieci Play, uruchamia usługi w technologii 4G LTE. W ciągu dwóch lat z nowej sieci będą mogli korzystać wszyscy użytkownicy, którzy są w zasięgu ponad 3 tys. nadajników operatora. Uruchomienie ultraszybkiego internetu było możliwe dzięki wygranej przez Play w przetargu na częstotliwości z pasma 1800 MHz. Operator otrzymał trzy z pięciu rezerwacji po 5 MHz każda.
więcej
2012-08-27 | 06:59
IT i technologie
Orange zawalczy o pasmo 1800 MHz. Dużo cenniejszy będzie jednak przyszłoroczny przetarg

Orange zawalczy o pasmo 1800 MHz. Dużo cenniejszy będzie jednak przyszłoroczny przetarg

Orange zamierza wystartować w przetargu na częstotliwości z pasma 1800 MHz. – To przetarg trudny ze względu na jego strukturę, ale przyjmujemy wyzwanie i będziemy starali się w nim zaistnieć – deklaruje Piotr Muszyński, wiceprezes Orange Polska. Cenne częstotliwości mogą wspomóc rozwój szybkiego Internetu w technologii LTE, chociaż większe znaczenie w tym zakresie będzie miał planowany na przyszły rok przetarg na częstotliwości 800 MHz.
więcej
2012-08-21 | 06:40
Telekomunikacja
Przetarg na cenną częstotliwość 1800 MHz ogłoszony. Play: to my najbardziej na nią zasługujemy

Przetarg na cenną częstotliwość 1800 MHz ogłoszony. Play: to my najbardziej na nią zasługujemy

Ruszył przetarg na częstotliwości z pasma 1800 MHz. P4, operator sieci Play, potwierdza, że zamierza w nim wystartować i nie ukrywa, że liczy na zwycięstwo. – Wiemy, co z tą częstotliwością zrobić i intensywnie ją wykorzystamy – zapowiada rzecznik Play Marcin Gruszka.
więcej
2012-06-26 | 06:41
Telekomunikacja
Play: tu nie chodzi o faworyzowanie Play, ale o zachowanie konkurencyjności w Polsce

Play: tu nie chodzi o faworyzowanie Play, ale o zachowanie konkurencyjności w Polsce

P4, czyli operator sieci Play nie ukrywa, że cieszy się na przychylność Urzędu Komunikacji Elektronicznej przy rozstrzyganiu przetargu na częstotliwości z pasma 1800 MHz. - Tu nie chodzi o faworyzowanie Play, ale o zachowanie konkurencyjności w Polsce - tłumaczy Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu sieci Play. W tej chwili trwają konsultacje z podmiotami, które są zainteresowane częstotliwościami.
więcej
2012-04-02 | 06:55
IT i technologie
LTE w Play jeszcze w tym roku? Warunkiem wygrany przetarg na częstotliwości 1800 MHz

LTE w Play jeszcze w tym roku? Warunkiem wygrany przetarg na częstotliwości 1800 MHz

Operator jest gotowy z dnia na dzień zaoferować swoim klientom usługi ultraszybkiego internetu. Testy wypadły pomyślnie, przygotowano już urządzenia końcowe, brakuje jedynie odpowiednich częstotliwości. Dlatego Play tak bardzo liczy na zwycięstwo w przetargu organizowanym przez UKE na częstotliwości 1800 MHz.
więcej