News powiązane z reklamacje

2018-09-13 | 06:32
Gwiazdy
Katarzyna Zielińska: Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Nie mam czasu chodzić po sklepach News powiązane z reklamacje

Katarzyna Zielińska: Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Nie mam czasu chodzić po sklepach

Aktorka podkreśla, że zakupy online bardzo ułatwiają jej życie i pozwalają zaoszczędzić sporo energii. Z powodu licznych obowiązków zawodowych oraz opieki nad dziećmi nie zawsze ma bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po sklepach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia zakupy o każdej porze.
więcej
2018-09-03 | 06:22
Gwiazdy
Paulina Krupińska: Od kiedy zostałam mamą, praktycznie wszystko kupuję w internecie. Nawet produkty spożywcze

Paulina Krupińska: Od kiedy zostałam mamą, praktycznie wszystko kupuję w internecie. Nawet produkty spożywcze

Modelka przyznaje, że zakupy online to dla niej duży komfort i wygoda. Bez wychodzenia z domu może bowiem zamówić każdy produkt – od odzieży, poprzez kosmetyki i środki czystości, aż do jedzenia, a kiedy dana rzecz nie spełnia wymogów – przysługuje jej prawo do zwrotu bądź reklamacji. Modelka zdradza, że takie sytuacje również się jej zdarzały, szczególnie w przypadku jakichś niezbyt dopasowanych części garderoby.
więcej
2016-05-23 | 06:40
Konsument
LafargeHolcim w Polsce otworzył centrum obsługi reklamacji. Tym samym firma wdrożyła jeden z najbardziej zaawansowanych procesów reklamacyjnych w branży

LafargeHolcim w Polsce otworzył centrum obsługi reklamacji. Tym samym firma wdrożyła jeden z najbardziej zaawansowanych procesów reklamacyjnych w branży

Lider wśród producentów cementu, betonu i kruszyw LafargeHolcim uruchomił Centrum Obsługi Reklamacji (COR), które łączy obszary Wsparcia Technicznego, Centrum Obsługi Klienta i Obsługi Reklamacji. Dzięki temu cały proces przebiega szybciej, a każde zgłoszenie prowadzone jest przez indywidualnego opiekuna reklamacji. – Zależy nam na ciągłym doskonaleniu. Jeżeli znajdziemy możliwości rozszerzenia usługi, to na pewno je wykorzystamy – zapowiada Federico Tonetti, prezes LafargeHolcim w Polsce.
więcej
2015-06-12 | 06:15
Konsument
Udokumentowanie zaniedbań w pokoju hotelowym ułatwia reklamację

Udokumentowanie zaniedbań w pokoju hotelowym ułatwia reklamację

W pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w hotelu może pomóc udokumentowanie wszystkich uchybień właścicieli obiektu. Reklamację należy złożyć jak najszybciej po wykryciu niedogodności. Klient może domagać się usunięcia wady, zmiany pokoju, zmniejszenia opłaty, a nawet odstąpienia od umowy.
więcej
2014-01-21 | 06:10
Ubezpieczenia
Biuro Rzecznika Ubezpieczonych: są skargi na wprowadzające w błąd reklamy ubezpieczeń na życie dla seniorów

Biuro Rzecznika Ubezpieczonych: są skargi na wprowadzające w błąd reklamy ubezpieczeń na życie dla seniorów

Do Biura Rzecznika Ubezpieczonych wpływa coraz więcej zapytań i skarg dotyczących ubezpieczeń na życie dla seniorów. Wątpliwości dotyczą zarówno reklamy tego typu produktów, jak i warunków ubezpieczenia. W wielu przypadkach chodzi o odmowę wypłaty świadczeń przez ubezpieczyciela, np. z powodu chorób jakie wcześniej przeszedł ubezpieczony – o czym nie informowano w spocie reklamowym. Eksperci podkreślają, że tego typu wykluczenia zawsze powinny znaleźć się w podpisywanej umowie.
więcej
2014-01-14 | 06:20
Handel
UOKiK: produkt kupiony na wyprzedaży można reklamować i zwracać

UOKiK: produkt kupiony na wyprzedaży można reklamować i zwracać

Zimowe wyprzedaże trwają. Sklepy kuszą niskimi cenami, które nie zawsze okazują się dla nabywcy tak atrakcyjne, jak przedstawiają je sprzedawcy. Jeśli produkt zakupiony na wyprzedaży okaże się wadliwy, klient ma takie same prawa do jego zwrotu, jak gdyby go kupił po regularnej cenie.
więcej
2012-10-31 | 06:50
Finanse
Szef GDDKiA: Gros roszczeń wykonawców za ponad 4 mld zł jest bezpodstawnych

Szef GDDKiA: Gros roszczeń wykonawców za ponad 4 mld zł jest bezpodstawnych

Grubo ponad 4 mld złotych – tyle od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad domagają się wykonawcy. – W obrocie jest kwota około 70 miliardów złotych i to wiąże się ze sporami, większymi albo mniejszymi – mówi Lech Witecki, szef GDDKiA. I podkreśla, że znaczna część z tych roszczeń jest bezpodstawna.
więcej
2012-04-30 | 06:40
Turystyka
Warunki na urlopie niezgodne z ofertą? Nieudany wyjazd można reklamować

Warunki na urlopie niezgodne z ofertą? Nieudany wyjazd można reklamować

Są rzeczy, które mogą zepsuć nawet najlepiej zaplanowany wyjazd: brudny hotel, zepsuta klimatyzacja czy widok na parking zamiast na morze. Jeśli warunki nie odpowiadają ofercie biura podróży, należy złożyć reklamacje. Najlepiej jeszcze na miejscu licząc na to, że touroperator od razu naprawi swoje błędy.
więcej
2011-12-23 | 09:00
Handel
Przeterminowaną żywność też możemy reklamować

Przeterminowaną żywność też możemy reklamować

Uważne sprawdzanie dat ważności - to najlepszy sposób, by wśród świątecznych zakupów nie znalazł się nieświeży produkt. Co jednak zrobić, gdy przez nieuwagę kupimy przeterminowaną żywność?
więcej
2011-12-19 | 13:00
Handel
Badania UOKiK: 37% Polaków uważa, że można zwrócić do sklepu nietrafiony prezent

Badania UOKiK: 37% Polaków uważa, że można zwrócić do sklepu nietrafiony prezent

Małgorzata Cieloch (rzecznik prasowy UOKIK) komentuje wyniki badań.
więcej
2011-12-08 | 09:00
Prawo
UKE: Tylko nieco ponad połowa paczek wysłanych priorytetem przez Pocztę Polską dociera na czas

UKE: Tylko nieco ponad połowa paczek wysłanych priorytetem przez Pocztę Polską dociera na czas

Z wysyłką paczek z prezentami i listów z życzeniami nie warto czekać do ostatniej chwili. Przeciążona okresem świątecznym Poczta Polska może nie podołać.
więcej