News powiązane z rynek odzieży w Polsce

2017-01-16 | 06:45
Handel
Sprzedaż detaliczna rośnie. Korzystają na tym dyskontowe sieci odzieżowe News powiązane z rynek odzieży w Polsce

Sprzedaż detaliczna rośnie. Korzystają na tym dyskontowe sieci odzieżowe

W ostatnich miesiącach ubiegłego roku sprzedaż detaliczna w Polsce dynamicznie rosła głównie za sprawą programu Rodzina 500 plus. Korzysta na nim rynek handlu odzieżą i obuwiem, a szczególnie segment dyskontów. Zarówno pod względem liczby sklepów, jak i sprzedaży segment ten dynamicznie rośnie, znacznie szybciej niż cały rynek. Ta tendencja powinna się utrzymać.
więcej
2016-06-03 | 06:35
Handel
Tylko 5 proc. zakupów odzieży Polacy dokonują w sklepach internetowych. W krajach rozwiniętych stanowią one 30–40 proc.

Tylko 5 proc. zakupów odzieży Polacy dokonują w sklepach internetowych. W krajach rozwiniętych stanowią one 30–40 proc.

W Polsce 5 proc. zakupów odzieży ma miejsce w internecie. To mniej więcej siedmiokrotnie mniejszy udział niż w krajach wysoko rozwiniętych. Jednak branża ta ma kluczowe znaczenie dla rozwoju rynku zakupów w sieci w Polsce. Kluczowa jest sprzedaż bardziej zindywidualizowanych kolekcji oraz skrócenie czasu dostawy.
więcej
2014-09-30 | 10:00
Handel
Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej

Od poniedziałku trwa oferta publiczna akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dla najmłodszych Coccodrillo. Pieniądze ze sprzedaży mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przede wszystkim w Czechach i Rumunii. Prognoza wyników w drugim półroczu br. zakłada osiągnięcie przez spółkę przychodów w wysokości około 160 mln zł i zysk netto na poziomie 10,9 mln zł.
więcej
2014-08-21 | 10:00
Handel
M. Stebakow (DM Banku BPS): Wojas, Bytom, Monnari i Gino Rossi mają największy potencjał wzrostu wyników. Pogoda sprzyjała całej branży

M. Stebakow (DM Banku BPS): Wojas, Bytom, Monnari i Gino Rossi mają największy potencjał wzrostu wyników. Pogoda sprzyjała całej branży

Sprzedaż odzieży rosła w pierwszym półroczu trzy razy szybciej niż ogólna sprzedaż detaliczna w Polsce. Branży sprzyjała dobra pogoda, która pozwoliła uzyskać wysokie marże na kolekcjach wiosenno-letnich. Inwestorzy chętnie kupowali akcje spółek odzieżowych od 2013 r., licząc na dynamiczny wzrost wyników. W tym gronie najlepiej powinny wypaść: Bytom, Monnari, Wojas oraz Gino Rossi – prognozował jeszcze przed publikacją wyników dwóch pierwszych spółek Marcin Stebakow z DM Banku BPS.
więcej