News powiązane z spotkania biznesowe
2024-01-23 | 06:15
Konsument
Odmowa udziału w spotkaniu nie zrujnuje relacji towarzyskich. Często przeceniamy negatywne skutki odrzuconych zaproszeń
Zaproszenia na spotkania przyjmowane mimo woli są częstym zjawiskiem. Boimy się negatywnych skutków odmowy, ale często zupełnie niepotrzebnie. Amerykańscy naukowcy przeanalizowali, jakie obawy towarzyszą osobom odmawiającym spotkania towarzyskiego, i skonfrontowali to z rzeczywistymi odczuciami osób, które były nadawcami zaproszeń. Okazało się, że obawy były mocno wyolbrzymione. Z drugiej strony, choć odmowa nie niesie za sobą najczęściej poważnych konsekwencji, to nie warto też unikać życia towarzyskiego.
2018-04-25 | 06:10
Firma
Spotkania biznesowe zmieniają charakter. Nie cena a jakość obsługi i lokalizacja restauracji mają coraz większe znaczenie
Polscy przedsiębiorcy przykładają coraz większą wagę do organizacji spotkań biznesowych. Na znaczeniu traci cena, a zyskuje jakość obsługi i lokalizacja. Właściciele firm coraz chętniej wybierają na ten cel kameralne sale w restauracjach w centrum miasta. Rosnącą popularnością cieszą się dodatkowe atrakcje takie jak live cooking oraz zdrowe, lekkostrawne menu.
2016-03-16 | 06:35
Konsument
Rynek spotkań biznesowych stale rośnie. Branża hotelowa chce na tym skorzystać
W ubiegłym roku z blisko 34 tys. zorganizowanych spotkań i wydarzeń biznesowych ponad 70 proc. odbyło się w hotelach. Aby sprostać rosnącym wymaganiom firm, obiekty konferencyjne i hotele inwestują w odpowiednią infrastrukturę i nowinki technologiczne. Sięgają także po takie nowości, jak slow life czy spa.
2015-04-20 | 06:30
Firma
Właściciele małych i średnich firm coraz częściej szukają wsparcia wśród bardziej doświadczonych przedsiębiorców. Przyspiesza to rozwój ich biznesów
Właściciele firm coraz częściej szukają wsparcia u innych przedsiębiorców. Wymiana doświadczeń czy zasięgnięcie opinii pozwala im skuteczniej rozwiązywać biznesowe problemy. Zwłaszcza że zwykle są one podobne, dotyczą m.in. zwiększania sprzedaży, przyciągania i utrzymywania klientów, znajdowania odpowiednich pracowników czy organizacji przedsiębiorstwa.