News powiązane z supermarket
2015-04-28 | 06:35
IT i technologie
Wprowadzenie przez hipermarkety sprzedaży przez internet podnosi sprzedaż w ich tradycyjnych sklepach
Rynek handlowy wszedł w fazę konsolidacji. Sieci starają się zwiększyć efektywność już wybudowanych obiektów zamiast otwierać nowe. Jedną z szans rozwoju jest gwałtownie rosnący sektor e-commerce. Jak wynika z badań Tesco, uruchomienie sprzedaży w internecie zwiększa lojalność klienta i jego wydatki w tradycyjnych sklepach.
2015-04-15 | 06:30
Handel
Piotr i Paweł zapowiada otwarcie w tym roku ok. 20 sklepów i kilkunastoprocentowy wzrost obrotów
Po ubiegłym roku, w którym udało się uruchomić 17 nowych supermarketów, sieć Piotr i Paweł planuje dalszy rozwój. Spółka chce zwiększyć obecność przede wszystkim w Warszawie, a także w Trójmieście, Krakowie i we Wrocławiu. Nowe sklepy Piotr i Paweł pojawią się również w miejscu istniejących supermarketów, bo spółka rozwija model franczyzowy.
2015-03-19 | 06:40
Handel
Grupa Muszkieterów zwiększy liczbę sklepów w Polsce. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa
Ponad 50 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché ma zostać otwartych w tym roku. Obydwie sieci oparte o model franczyzowy zwiększają przychody znacznie szybciej niż średnia rynkowa. Wśród nowych sklepów będzie 7 obiektów Bricomarché przejętych od sieci Nomi. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa.
2014-12-22 | 06:45
Handel
Co czwarty kupowany w Polsce produkt to marka własna sieci handlowej. Na Zachodzie ich popularność jest dwa razy większa
Polacy coraz chętniej kupują produkty marek własnych supermarketów. W Tesco ich udział w sprzedaży wynosi już ok. 25 proc., a po wliczeniu produktów sprzedawanych luzem ‒ nawet ponad 30 proc. To jednak wciąż dwu razy mniej niż na Zachodzie. Sieci handlowe widzą w tym segmencie duży potencjał rozwoju.
2014-09-08 | 06:40
Handel
Tysiąc Freshmarketów do końca 2016 r. Co roku będzie powstawać 200 nowych sklepów
Żabka Polska chce otworzyć do końca 2016 r. ponad 400 sklepów w sieci Freshmarket, które stawiają na świeżą żywność. To odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów - blisko 60 proc. Polaków kieruje się przy wyborze produktów właśnie ich świeżością. Powiększając sieć sklepów, jej właściciele pamiętają również tym, że świeża żywność musi być kupowana z dużą częstotliwością. Sklepy powstają więc blisko klientów. Na początku przyszłego roku Żabka Polska planuje także uruchomienie czwartego centrum dystrybucyjnego.