News powiązane z użytkownicy

2016-12-21 | 06:30
Media i PR
Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną News powiązane z użytkownicy

Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną

Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA stanowią one około 56 proc. wydatków na promocję cyfrową, a w 2020 roku mogą osiągnąć 74 proc. Badania pokazują, że tego typu reklamy są rzadziej blokowane przez internautów.
więcej
2016-10-19 | 06:55
Konsument
Ilość danych o użytkownikach internetu rośnie w tempie 40 proc. rocznie. Coraz więcej firm je zbiera i analizuje

Ilość danych o użytkownikach internetu rośnie w tempie 40 proc. rocznie. Coraz więcej firm je zbiera i analizuje

Liczba danych udostępnianych w internecie rośnie w szybkim tempie. Coraz więcej firm zbiera informacje o użytkownikach. Choć z jednej strony boimy się „wielkiego brata”, to często chętnie korzystamy np. z bezpłatnych aplikacji, które żądają dostępu do naszych danych. Te stają się wówczas walutą. Gromadzone o konsumentach informacje pozwalają poprawić produkty i lepiej dopasować je do ich potrzeb.
więcej
2015-08-31 | 09:00
IT i technologie
Vivid Games inwestuje w kolejne gry i nowe rozwiązania technologiczne. Firma chce, by klienci mieli łatwiejszy i szybszy dostęp do jej produktów

Vivid Games inwestuje w kolejne gry i nowe rozwiązania technologiczne. Firma chce, by klienci mieli łatwiejszy i szybszy dostęp do jej produktów

Vivid Games planuje intensywne inwestycje w rozwój technologiczny. Największa polska firma produkującą gry na urządzenia mobilne zamierza m.in. stworzyć system, który pozwoli jej dostosowywać przekaz reklamowy do oczekiwań graczy z konkretnych części świata. Chce też ułatwić grę klientom korzystającym z różnych technologicznie urządzeń. Po sukcesie gry „Real Boxing” szykuje jej nową wersję i zapowiada kolejne premiery.
więcej
2014-07-23 | 06:00
Media
Najbardziej aktywni użytkownicy Twittera to dziennikarze i politycy

Najbardziej aktywni użytkownicy Twittera to dziennikarze i politycy

Polscy przedsiębiorcy wciąż nie potrafią skutecznie korzystać z mediów społecznościowych. Zdaniem Piotra Baczyńskiego z firmy Immersion brak im wiedzy na temat ich działania oraz umiejętności szybkiego reagowania na sytuację na rynku. Z mediów społecznościowych, zwłaszcza z szybkiego komunikatora Twitter, znacznie sprawniej korzystają dziennikarze i politycy.
więcej
2014-07-15 | 06:20
Nieruchomości
Inteligentne domy coraz powszechniejsze. Nadal obawiamy się jednak o bezpieczeństwo

Inteligentne domy coraz powszechniejsze. Nadal obawiamy się jednak o bezpieczeństwo

W ciągu najbliższych pięciu lat większość sprzętu AGD i RTV w prywatnych domach będzie mieć połączenie z internetem – tak wskazało prawie dwie trzecie respondentów na świecie badanych przez firmę Fortinet. Użytkowników wciąż najbardziej niepokoją kwestie związane z bezpieczeństwem i zachowaniem prywatności.
więcej
2013-12-24 | 06:00
IT i technologie
87 proc. tabletów spełnia wszystkie niezbędne wymogi. Do niedawna zaledwie połowa

87 proc. tabletów spełnia wszystkie niezbędne wymogi. Do niedawna zaledwie połowa

Ponad połowa dostępnych na polskim rynku tabletów nie spełniała wymagań formalnych lub technicznych – wykazała kontrola Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Korzystanie z wadliwego urządzenia mobilnego może być niebezpieczne i uciążliwe dla użytkownika, powodując m.in. zakłócenia w pracy innych sprzętów domowych. W efekcie kontroli UKE odsetek tabletów spełniających normy techniczne wzrósł do 87 proc.
więcej
2013-11-14 | 06:40
IT i technologie
PayU: za kilka lat co szósta płatność w sklepie za pomocą smartfona lub tabletu

PayU: za kilka lat co szósta płatność w sklepie za pomocą smartfona lub tabletu

Handel elektroniczny stanowi kilka procent ogółu sprzedaży detalicznej w Polsce i rozwija się najszybciej w Europie. W ciągu najbliższych lat dogonimy kraje zachodnioeuropejskie, gdzie odsetek ten wynosi kilkanaście proc. Coraz większa liczba kupujących w sieci przekonuje się także do płatności online – już przynajmniej połowa z nich płaci w ten sposób za zakupy. Szczególne znaczenie będą zyskiwać płatności mobilne. Do końca 2020 roku mogą one stać się popularniejsze od zwykłych płatności online. Aby tak się stało, muszą być proste i wygodne – analizuje PayU.
więcej
2013-10-18 | 06:05
Media i PR
Wirtualna Polska przygotowuje się do procesu przejęcia. Skupia się na rozwoju oferty wideo

Wirtualna Polska przygotowuje się do procesu przejęcia. Skupia się na rozwoju oferty wideo

Wystawiony na sprzedaż najstarszy w Polsce portal internetowy WP.PL przygotowuje się do przejęcia i intensywnie rozwija swoją ofertę. Prezes zarządu Wirtualnej Polski jako kluczowe pola rozwoju portalu wymienia ofertę wideo oraz dotychczasowe główne obszary zainteresowania, czyli działy wiadomości, sport, finanse, styl życia i rozrywka. Decyzja o sprzedaży Wirtualnej Polski wybranemu nabywcy ma zapaść do końca roku.
więcej
2013-09-18 | 06:25
IT i technologie
Netia wyda ponad 200 mln zł na modernizację infrastruktury

Netia wyda ponad 200 mln zł na modernizację infrastruktury

Infrastruktura sieciowa Netii wraz z rozwojem usług internetowych i telewizyjnych jest stale modernizowana. Celem jest przede wszystkim zwiększenie zasięgu i przepustowości dostarczanego przez Netię internetu szerokopasmowego. Zgodnie z założeniami, do końca 2014 roku w zasięgu bardzo szybkiego internetu Netii pod nazwą FOTON będzie ponad 2 mln gospodarstw domowych, czyli niemal dwukrotnie więcej niż dzisiaj.
więcej
2013-02-06 | 10:00
Konsument
Holowanie auta, hydraulik i lekarz za granicą. Już 1,2 mln osób korzysta z usług assistance

Holowanie auta, hydraulik i lekarz za granicą. Już 1,2 mln osób korzysta z usług assistance

W ubiegłym roku blisko 1,2 mln osób skorzystało z usług assistance. To pierwszy rok w historii tej branży, kiedy liczba klientów, którym udzielono pomocy, przekroczyła milion. Sam rynek rośnie w tempie powyżej 10 proc. rocznie i prognozy na następne lata są równie optymistyczne. Tym bardziej, że obok tradycyjnych pakietów pomocowych do ubezpieczeń komunikacyjnych, medycznych czy podróżniczych na rynku będą pojawiać się nowe produkty, np. ubezpieczenie dla płatności kartą za pomocą telefonu.
więcej