News powiązane z wideo chaty

2018-11-09 | 06:00
Firma
Rozmowy wideo z konsultantami w czasie rzeczywistym to przyszłość e-handlu. Interaktywne call center może zwiększyć liczbę przyjmowanych zamówień News powiązane z wideo chaty

Rozmowy wideo z konsultantami w czasie rzeczywistym to przyszłość e-handlu. Interaktywne call center może zwiększyć liczbę przyjmowanych zamówień

Połączenie wideo klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu zaprojektowanemu przez polski start-up podczas połączenia będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu dokumentów poprzez współdzielenie ekranu. Polski rynek handlu elektronicznego wyceniany jest na 40 mld zł.
więcej
2016-06-16 | 07:00
Bankowość
Bank Zachodni WBK rozwija multikanałowe centrum kontaktu. Miesięcznie z 9 kanałów korzysta łącznie 460 tys. Klientów

Bank Zachodni WBK rozwija multikanałowe centrum kontaktu. Miesięcznie z 9 kanałów korzysta łącznie 460 tys. Klientów

Klienci coraz częściej korzystają ze zdalnych kanałów w bankowości. W BZ WBK 90 proc. interakcji z klientami następuje za pomocą multikanałowej platformy. Coraz więcej osób decyduje się także na zakup produktów i usług za jej pośrednictwem.
więcej
2016-06-16 | 06:40
Bankowość
Polacy coraz częściej kupują produkty bankowe w kanałach zdalnych. Banki inwestują więc w bankowość mobilną, internetową i contact center

Polacy coraz częściej kupują produkty bankowe w kanałach zdalnych. Banki inwestują więc w bankowość mobilną, internetową i contact center

Klienci coraz częściej korzystają ze zdalnych kanałów w bankowości. W BZ WBK 90 proc. interakcji z klientami następuje za pomocą multikanałowej platformy. Coraz więcej osób decyduje się także na zakup za jej pośrednictwem.
więcej