News powiązane z youtuber
2019-02-01 | 06:10
Konsument
Firmy coraz częściej sięgają w kampaniach reklamowych po influencerów. Najlepsi youtuberzy mają nawet pięciocyfrowe przychody miesięcznie
W 2018 roku blisko pół tysiąca youtuberów opublikowało na swoich kanałach ponad 46,5 tys. wideo. Zostały wyświetlone łącznie 7 miliardów razy. Po popularnych blogerów i vlogerów coraz chętniej sięgają firmy. Influencerzy pomagają im dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wypromować markę. Choć część kampanii to bartery, średnia wartość jednej kampanii sięga 9,5 tys. zł. Najdroższa kampania przeprowadzona z youtuberami w 2018 roku była warta już 1,5 mln zł.
2018-08-31 | 06:22
Media
Rafał Masny: To jest pierwsza moja przygoda z telewizją, i jak mówię przygoda. Jestem twórcą internetowym
Popularny youtuber przyznaje, że jego żywiołem jest internet i jest z nim w stałym związku, zaś udział w programie „Lepiej późno niż wcale” traktuje jako przelotny romans z telewizją. Kiedy jednak dostanie zaproszenie do kolejnego projektu, nie powie nie, pod warunkiem że scenariusz okaże się na tyle intrygujący, że będzie warto poświęcić na niego czas.
2018-08-21 | 06:31
Gwiazdy
Rafał Masny: W Azji czasami byłem trochę niezorganizowany i nie mogłem się odnaleźć. Trudno jest przewodzić takiej grupie, miałem takie odwrotne przedszkole
Znany youtuber przyznaje, że podczas wyprawy do Azji wiele rzeczy przerosło jego wyobrażenia. Choć od początku nastawiony był na ekstremalne przeżycia, to czasem trudno mu było się odnaleźć w nadmiarze zaskakujących sytuacji i nietypowych zadań. Jak podkreśla, dużym wyzwaniem było również zapanowanie nad uczestnikami programu – czterema dojrzałymi, pełnymi humoru i wigoru oraz ciekawymi świata mężczyznami, którzy razem tworzą niepowtarzalny kwartet, wprost stworzony do wspólnej wyprawy w nieznane.
2017-12-29 | 06:10
Handel
Influencerzy zamiast celebrytów. Blogerzy i youtuberzy coraz bardziej atrakcyjni dla marketingowców
Ambasadorzy pomagają wykreować pozytywną atmosferę wokół reklamowanej marki. Dziś coraz częściej w tej roli obsadzani są internetowi influencerzy, wypierając gwiazdy i celebrytów, zwłaszcza w kampaniach skierowanych do młodszych pokoleń konsumentów. Kluczem do sukcesu jest jednak wybranie blogera lub youtubera idealnie pasującego do wizerunku marki.
2017-04-25 | 06:55
Gwiazdy
Młodszy syn Krzysztofa Ibisza chce zostać youtuberem. Prowadzi własny kanał
11-letni Vincent Ibisz jest zafascynowany mediami internetowymi. Jest youtuberem i prowadzi własny kanał. Krzysztof Ibisz twierdzi, że syn jest jego ekspertem od świata internetu i zdarza mu się prosić chłopca o pomoc.