Przegląd mediów

luty 2018

Czekamy na zgłoszenia w Plebiscycie Diamenty Beauty 2018!

2018-02-02  |  19:49
Przegląd mediów
Do pobrania

    odt 0.02 MB

Czy w ofercie Twojej firmy znajduje się innowacyjny kosmetyk, produkt lub wyjątkowa usługa, które warto pokazać światu? Czy Twoja drogeria internetowa, gabinet medycyny estetycznej lub stomatologii wyróżnia się w jakikolwiek sposób na tle konkurencji? Może wykonuje niedostępne nigdzie indziej usługi? A może jesteś autorką książki z branży urody i zdrowia, która charakteryzuje się niesamowitą zawartością?


 

Już po raz III rusza Plebiscyt Diamenty Beauty. Zapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Konkursie "Diamenty Beauty", w którym nagradzamy godne zaufania i wyróżniające się na tle konkurencji usługi, kosmetyki, książki i firmy.

Jeśli Twój produkt, firma, książka, preparat, drogeria, linia kosmetyków lub usługa jest nowatorska, innowacyjna i nowoczesna zgłoś ją do tego konkursu. Możesz otrzymać prestiżową statuetkę i certyfikat "Diamenty Beauty", którym nagrodzeni zostaną wyłącznie liderzy w branży.

Kto ma szansę na wyróżnienie w Plebiscycie Diamenty Beauty?

Do udziału Konkursie "Diamenty Beauty" zapraszamy firmy z szeroko rozumianej branży zdrowia i urody, bez względu na wielkość i status prawny. Szansę na certyfikat i godło promocyjne "Diamenty Beauty" otrzymają produkty, usługi, firmy oraz linie kosmetyków odznaczające się wysoką jakością, oraz:

  • znajdują się w gronie najlepszych produktów, usług, firm i marek dostępnych na rynku z szeroko rozumianej branży zdrowia i urody;

  • doskonale odpowiadają na potrzeby konsumentów;

  • posiadających wysoką jakość i wartość dla klientów;

  • są wyjątkowe i odróżniają się od konkurencji;

  • inwestują w interesujące, oryginalne, innowacyjne rozwiązania produktowe i usługowe.


 

Do kiedy można zgłosić swój udział w Konkursie Diamenty Beauty?

Zgłoszenia przyjmowane są w terminie do 31 marca 2018 roku włącznie.


 

W 2016 roku w I Edycji Plebiscytu Diamenty Beauty nagrodziliśmy 12 firm!
W 2017 roku w II Edycji Plebiscytu Diamenty Beauty rozdaliśmy 30 pięknych, eleganckich statuetek.

Ogłoszenie wyników tegorocznej edycji konkursu "Diamenty Beauty" oraz prezentacja nagrodzonych produktów, usług i firm nastąpi w maju 2018 roku na łamach naszego portalu oraz w naszych mediach społecznościowych.

"Diamenty Beauty" jest to promocja wyróżniających się firm oraz zaufanych produktów i usług w branży zdrowia i urody!

Zapraszamy do udziału: http://www.trustedcosmetics.pl/diamenty-beauty/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 2 lutego

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

UKE: sprzedawane w Polsce smartfony nie zagrażają zdrowiu człowieka. Kontrole wykazały jednak braki w dokumentacjach niektórych urządzeń

Dostępne na naszym rynku smartfony są bezpieczne pod względem ilości emitowanego promieniowania i zgodne z normami zawartymi w obowiązujących dyrektywach – wynika z kontroli przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nie wszyscy producenci zadbali jednak o skompletowanie odpowiedniej dokumentacji. Konsumenci mogą samodzielnie sprawdzić, czy używane przez nich produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami.

Gospodarka

Coraz więcej firm i instytucji zbywa zobowiązania swoich dłużników. Polski rynek wierzytelności w 2017 r. był wart 32 mld zł

W 2018 roku rynek wierzytelności może być wart 40 mld zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to o 8 mld zł mniej – wynika z szacunków Konrada Kąkolewskiego, prezesa GetBack SA. Zarząd spółki spodziewa się dużej liczby transakcji. Na większą aktywność po stronie zbywających mogą wpłynąć nowe standardy rachunkowości, które zaczęły obowiązywać na początku tego roku. Przed firmami z branży otwiera się też nowy segment, tzw. kredytów pracujących, czyli nieprzeterminowanych.

Patronat Newserii

Konsument

Wzrost cen energii spowoduje rozwój przydomowych instalacji. Największe szanse na szybki rozwój ma fotowoltaika

Polityka energetyczna oparta na węglu spowoduje nieuchronny wzrost kosztów dla konsumentów, prognozowany na poziomie 4 proc. rocznie – szacują eksperci. To z kolei skłoni gospodarstwa domowe do inwestycji we własne źródła energii. Koszt energii wyprodukowanej przez własną instalację fotowoltaiczną nie przekracza dzisiaj 0,30 zł/kWh. Dane Instytutu Energii Odnawialnej pokazują, że na zamontowanie takich instalacji z roku na rok decyduje się coraz więcej osób.

Konsument

W tym roku spore rewolucje prawne w branży turystycznej. Nowe przepisy zmienią m.in. zasady reklamacji wakacyjnych wyjazdów

Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża turystyczna. Obawy organizatorów i biur podróży budzi szczególnie nowy termin przysługujący na zareklamowanie wycieczki czy imprezy turystycznej. Dotychczasowy 30-dniowy termin składania reklamacji przez klientów znika. Pojawia się natomiast trzyletni termin przedawnienia roszczeń.

 

Problemy społeczne

Niemal wszystkie osoby po 40 roku życia mają problem ze wzrokiem. Najczęściej niewyraźnie widzą z bliska, szczególnie w słabym oświetleniu

Niemal każda osoba zbliżająca się do 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem. Większość narzeka na rozmazujący się tekst i źle widzi z bliskiej odległości. Odpowiada za to prezbiopia, czyli naturalne zmiany w układzie wzrokowym, które zachodzą wraz z wiekiem. Na tę przypadłość cierpi ok. 10 mln Polaków, przeważnie jednak nie wiedzą, w jaki sposób można ją korygować. Okulary progresywne, które pozwalają widzieć wyraźnie na każdą odległość, nosi zaledwie 13 proc. Polaków. Dlatego ruszyła kampania „Czas na wzrok 40+”, która ma propagować wiedzę o prezbiopii i metodach jej korekcji oraz zachęcić do częstszego badania wzroku.