Przegląd mediów

lipiec 2018

Czystość w pokojach hotelowych – pilot do telewizora

2018-07-26  |  22:13
Przegląd mediów

Dla branży hotelarskiej czystość w pokojach hotelowych i postrzeganie porządku przez gości ma ogromne i kluczowe znaczenie. Osoby, które często podróżują wiedzą, że pilot do telewizora jest jedną z najbrudniejszych rzeczy, jakie możemy znaleźć w pokoju hotelowym. Wszyscy go dotykają, ale mało kto myśli, żeby go wyczyścić.

Hilton doskonale zdawał sobie sprawę z problemu jakim są niewidoczne zanieczyszczenia i bakterie pozostawiane na pilotach do telewizora dlatego opracował rozwiązanie, które ma za zadanie pozbyć się pilotów raz na zawsze. Hilton umieścił elementy sterujące telewizorem bezpośrednio na telefonie gości hotelowych dzięki aplikacji „Hilton Honors”. Aplikacja nie służy tylko do zmiany kanałów w TV, ale również oświetlenie czy ustawiać temperaturę w zajmowanych pokojach.

Focus na powierzchnie, które narażone są na wysoki poziom dotyku – Przedmioty oraz powierzchnie, które często są dotykane przez gości takiej jak klamki, włączniki światła, stoliki, telefony, piloty czy szafki w łazienkach – muszą zostać zdezynfekowane co najmniej raz dziennie.

Czystość w pokojach hotelowych

Czyszczenie pilota do telewizora jest jednym z wyzwań w zakresie higieny hotelarskiej. Duża rotacja i sezonowość, z jaką goście odbywają swoje podróże, powoduje, że trzeba w jak najkrótszym czasie posprzątać i utrzymać wysoką czystość w pokojach hotelowych. Więcej gości oznacza więcej sprzątania – logiczne.

Poniżej kilka uwag dotyczących utrzymania czystości w pokojach hotelowych specjalistów zajmujących się na co dzień sprzątaniem obiektów hotelarskich:

• Focus na powierzchnie, które narażone są na wysoki poziom dotyku – Przedmioty oraz powierzchnie, które często są dotykane przez gości takiej jak klamki, włączniki światła, stoliki, telefony, piloty czy szafki w łazienkach – muszą zostać zdezynfekowane co najmniej raz dziennie.

• Nie można zapominać o miękkich powierzchniach – Zasłony, narzuty czy meble tapicerowane muszą zostać od czasu do czasu uprane, aby utrzymać wysoki poziom czystości w pokojach hotelowych. Co więcej, warto używać szybkich środków dezynfekujących każdorazowo przed przybyciem nowych gości. Obecnie na rynku jest dostępnych wiele produktów, opartych na nadtlenku wodoru, które zabijają chorobotwórcze bakterie i drobnoustroje w zaledwie 30 sekund.

• Wyeliminuj nieprzyjemne zapachy – Chyba każdy z nas nie lubi wchodzić do pokoju hotelowego, który pachnie stęchlizną lub kryje inne niepożądane zapachy. Właśnie dlatego często możemy odnosić wrażenie, że czystość w pokojach hotelowych nie jest należycie utrzymana właśnie przez zapachy.

• Zapachy w łazienkach hotelowych – Powierzchnie porowate czy miejsca narażone na wilgoć takie jak np. fugi zatrzymują bakterie i są świetnym miejscem do ich rozwoju. Tutaj także warto użyć produktów na bazie nadtlenku wodoru, aby skutecznie usunąć i zniwelować zabrudzenia i powstające nieprzyjemne zapachy.


Serwis Informacyjny Branży Czystości - www.branzaczystosci.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 26 lipca

Zdrowie

Zamienniki innowacyjnych leków dają wielomilionowe oszczędności w systemie służby zdrowia. Stanowią w Polsce 2/3 wszystkich sprzedawanych farmaceutyków

Zarówno w Polsce, jak i na całym europejskim rynku leki generyczne stanowią ponad 60 proc. wszystkich sprzedawanych farmaceutyków. Dzięki temu, że są nawet o połowę tańsze, zamienniki leków innowacyjnych są dostępne dla szerszego grona pacjentów i zapewniają wielomilionowe oszczędności w systemie służby zdrowia. Branża leków generycznych i biopodobnych – podobnie jak cały polski przemysł farmaceutyczny – wymaga jednak przejrzystych i stabilnych warunków oraz wsparcia legislacyjnego, które umożliwią jej zrównoważony rozwój i konkurowanie na rynku globalnym.

Finanse

Małe i średnie firmy inwestują w benefity dla pracowników. Dzięki temu łatwiej im konkurować o talenty z dużymi korporacjami

Coraz większa rywalizacja o talenty na rynku pracy powoduje presję nie tylko na podnoszenie wynagrodzeń, lecz także na oferowanie pozapłacowych benefitów. Te stały się już koniecznością na rynku. Dodatkowe świadczenia mogą być czynnikiem umożliwiającym skuteczne pozyskiwanie najlepszych pracowników małym i średnim firmom, które muszą o nie konkurować z dużymi korporacjami. MŚP nie mają jednak swoich działów HR czy osób do obsługi programów świadczeń pozapłacowych, dlatego w ich przypadku ważna jest elastyczność, prostota i wygoda w korzystaniu z dodatkowych usług.

Sport

Branża fitness jedną z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce. Rośnie zapotrzebowanie na trenerów personalnych

Na koniec ubiegłego roku na polskim rynku działało już ponad 2,5 tys. klubów fitness, z których usług korzystało prawie 3 mln osób. To zaledwie 8 proc. Polaków, co oznacza że potencjał do rozwoju branży wciąż jest bardzo duży. Moda na bycie fit powoduje, że branża fitness w Polsce błyskawicznie się rozwija, a to pociąga ze sobą rosnące zapotrzebowanie na trenerów personalnych. Jak podkreśla Magda Foeller, trener personalny, wykładowca toruńskiej Wyższej Szkoły Bankowej – w tym zawodzie wymagana jest nie tylko wiedza i technika, lecz także umiejętność pracy z ludźmi i chęć ciągłego dokształcania się, żeby nadążyć za zmianami na rynku.

Konsument

Blisko 90 proc. Polaków uważa się za dobrych ojców. Współczesny tata przejmuje w rodzinie coraz więcej ról

Blisko dziewięciu na dziesięciu Polaków, którzy mają dzieci, uważa się za dobrych ojców. 80 proc. chciałoby spędzać ze swoimi dziećmi więcej czasu i w większym stopniu angażować się w opiekę nad nimi – wynika z najnowszych badań Nationale-Nederlanden. Co ciekawe, matki bardziej sceptycznie oceniają wkład ojców na przykład w rutynowe badania i szczepienia dzieci, choć 62 proc. mężczyzn zapewnia, że zajmuje się tym zawsze lub często. Domeną panów jest za to edukacja finansowa i uczenie dzieci, jak rozsądnie gospodarować finansami.

Sport

Ponad 25 tys. uczestników i 200 szkół wzięło udział w projekcie Drużyna Energii. Gwiazdy sportu promowały aktywność fizyczną wśród dzieci

Jak wynika ze statystyk Instytutu Matki i Dziecka, już co trzecie dziecko w Polsce zmaga się z nadwagą lub otyłością. Aktywizowanie dzieci i nastolatków, zachęcanie ich do ruchu i zdrowego odżywania ma ogromne znaczenie dla ich zdrowia. Taki cel przyświecał Drużynie Energii – jednemu z największych ogólnopolskich programów sportowo-edukacyjnych ostatnich lat, w którym uczniowie szkół podstawowych trenowali ramię w ramię z gwiazdami sportu. Właśnie zakończyła się jego II edycja, która objęła ponad 25 tys. uczniów i 200 podstawówek w całej Polsce.