Przegląd mediów

listopad 2018

Ghelamco Poland wyróżnione trzema nagrodami CIJ Awards

2018-11-07  |  11:16
Przegląd mediów
Do pobrania

    jpg 0.22 MB

Firma Ghelamco Poland otrzymała aż trzy wyróżnienia w konkursie branży nieruchomości CIJ Awards 2018. Biurowiec Wronia 31 uznany został za najbardziej ekologiczny budynek w Polsce, a sprzedaż Warsaw Spire za transakcję roku. Jury doceniło również Ghelamco za prospołeczną działalność na placu Europejskim, który dzięki staraniom dewelopera stał się ważnym centrum kulturalnym i rozrywkowym warszawskiej Woli.

Gala rozdania nagród CIJ Awards 2018 odbyła się w 6 listopada Warszawie. Podczas uroczystości wyróżnione zostały najlepsze firmy i inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych. Jury składające się z ekspertów z branży doceniło zarówno same projekty, jak też stojące za nimi innowacyjne rozwiązania i koncepcje.  Przedstawiciele Ghelamco Poland odebrali statuetki przyznane w aż trzech kategoriach: Best Investment Transaction, Leading Green Building Development i Best CSR Campaign.

–   Statuetki CIJ Awards to kolejne w tym roku nagrody, którymi zostaliśmy wyróżnieni. Bardzo cieszy nas fakt, że nie tylko nasze inwestycje zostały docenione, ale zauważono też starania Ghelamco na rzecz aktywizacji lokalnej społeczności i wkład w promocję kultury. To działalność przynosząca ogromną satysfakcję, której poświęciliśmy w ostatnich dwóch latach bardzo wiele pracy i energii – mówi Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkowo-Wschodnią.

Sfinalizowana w kwietniu 2018 r. sprzedaż 50 proc. udziałów Warsaw Spire uznana została za największą transakcję na polskim rynku nieruchomości biurowych. Współwłaścicielem budynku wieżowego  został Madison International Real Estate Realty, amerykańska firma działająca w Europie i USA. Wartość budynku oszacowana jest na około 350 milionów euro.

W ocenie ekspertów na nagrodę zasłużyła również inwestycja Wronia 31, zaprojektowana i stworzona zgodnie z najwyższymi standardami zrównoważonego budownictwa. Jury przyznało budynkowi nagrodę w kategorii Leading Green Building Development.  W sierpniu 2018 r. biurowiec otrzymał ekologiczny certyfikat BREEAM na poziomie Outstanding dla etapu Post Construction. To drugi w historii i pierwszy od blisko 5 lat biurowiec z tak wysoką oceną w Polsce, a jednocześnie jedyny certyfikowany zgodnie z najnowszymi standardami BREEAM International New Construction 2016 Shell & Core.

Branża nieruchomości doceniła również starania firmy Ghelamco na rzecz lokalnej społeczności, przyznając deweloperowi statuetkę w kategorii CSR Campaign za działalność na placu Europejskim. Społeczna odpowiedzialność biznesu to idea wpisana w strategię działania Ghelamco Poland. Firma jako pierwsza w Polsce zdecydowała się na utworzenie na prywatnej działce publicznego placu, otwartego dla mieszkańców. Aby jego przestrzeń tętniła życiem przez cały rok organizowane są tam otwarte wydarzenia rodzinne, sportowe i kulturalne.

CiJ Awards to najstarszy konkurs na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Organizowany jest od 2001 r. przez magazyn Construction & Investment Journal.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 7 listopada

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.