Przegląd mediów

wrzesień 2017

Kupuj, pomagaj i wygrywaj w ramach akcji „Wsparcie po starcie”

2017-09-11  |  10:30
Przegląd mediów

3 września, ponad 21 000 biegaczy, spotkało się w ośmiu miastach Polski, aby pomóc osobom z niepełnosprawnościami narządów ruchu. Kontynuacją pomocowego wymiaru biegu jest akcja „Wsparcie po starcie”, która ma na celu pomoc jeszcze większej liczbie osób.

Zasady są proste – wystarczy kupić produkty lub usługi wybranych marek, a ich właściciele przekażą część dochodu ze sprzedaży na wsparcie Fundacji Poland Business Run.

To wspaniale, że ludzie w całej Polsce będą mogli wesprzeć nasze działania podczas codziennych zakupów. To nam pozwoli rozwijać kolejne projekty, takie jak otwarcie Centrum Rehabilitacji dla osób po amputacjach – mówi Grzegorz Ludwin, pomysłodawca akcji.

Gospodarzem tegorocznej edycji „Wsparcie po starcie” została Drogeria Natura. Aby pomóc beneficjentom Fundacji, wystarczy w dniach 3–17.09.2017 r. wybrać się do jednego z blisko 300 sklepów tej sieci na terenie Polski i kupić produkty oznaczone specjalnym logotypem akcji. Tym razem markami wspierającymi są Seyo Men, Intimelle, Schauma, Fa, Taft, czy Palette.

Jak podkreśla wiceprezes ds. finansowych w Natura sp. z o.o. Arkadiusz Szczepaniak, o zaangażowaniu w akcję przesądził jej szczytny cel.

"Wsparcie po starcie” daje możliwość wspierania działań Fundacji Poland Business Run, która na przestrzeni sześciu lat swojej działalności pomogła już 139 osobom i robi wszystko, żeby dotrzeć do jak największej liczby potrzebujących. Angażowanie się w wartościowe inicjatywy jest dla nas bardzo ważne. Uważamy, że uczestniczenie w życiu społecznym i wspieranie fundacji takich jak Poland Business Run jest jedną z najważniejszych ról biznesu – mówi.

Nie tylko drogerie Natura zdecydowały się przyłączyć do akcji. Partnerem tegorocznej edycji został także OKNOPLAST, należący do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi. Od 18 maja do 17 września br. 10 złotych od każdej sztuki okien lub drzwi zewnętrznych kupionych na terenie kraju zostanie przekazane na rzecz beneficjentów Fundacji Poland Business Run.

Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest pomoc, dlatego bardzo cieszymy się, że możemy być częścią tej inicjatywy. Jesteśmy dumni, że Oknoplast może stać się częścią tak szczytnego przedsięwzięcia i pomóc osobom zmagającym się na co dzień z przeróżnymi barierami – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Oknoplast.

Również Gino Rossi wie, jak ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu. W okresie od 20 sierpnia do 30 września br. z każdego zakupu portfela lub paska 20% zostanie przekazane na pomoc Fundacji. Dodatkowo, można u nich kupić unikalne torby z logo Poland Business Run, z których całkowity dochód przekazany zostanie Fundacji.

Jak wziąć udział w akcji „Wsparcie po starcie”? Nie ma nic prostszego!
→ Wejdź na www.wsparciepostarcie.org
→ Znajdź atrakcyjne dla Ciebie produkty pomocowe dostępne u Partnerów akcji
→ Część dochodu z ich sprzedaży zostanie przekazana beneficjentom Fundacji
→ Kupując produkty pomocowe, pomagasz!  

 

Każdy, kto kupi produkty pomocowe za minimum 10 złotych, może wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody. W tej edycji są nimi telewizor, tablet oraz kamera sportowa.

Zasady konkursu:

1. Kup produkty pomocowe akcji „Wsparcie Po Starcie” za minimum 10 zł na jednym paragonie.
2. Zachowaj oryginalny paragon w celu przedstawienia go organizatorowi w przypadku wygranej w konkursie.
3. Prześlij swoje hasło konkursowe za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronie www.wsparciepostarcie.org/konkurs do 30 września 2017 r.
4. Możesz przesłać kilka zgłoszeń konkursowych z zastrzeżeniem, że każdemu zgłoszeniu powinien towarzyszyć inny paragon.

Zachęcamy do zakupów u Partnerów akcji, dzięki którym pomożesz stanąć na nogi beneficjentom Fundacji Poland Business Run!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 11 września

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

UKE: sprzedawane w Polsce smartfony nie zagrażają zdrowiu człowieka. Kontrole wykazały jednak braki w dokumentacjach niektórych urządzeń

Dostępne na naszym rynku smartfony są bezpieczne pod względem ilości emitowanego promieniowania i zgodne z normami zawartymi w obowiązujących dyrektywach – wynika z kontroli przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nie wszyscy producenci zadbali jednak o skompletowanie odpowiedniej dokumentacji. Konsumenci mogą samodzielnie sprawdzić, czy używane przez nich produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami.

Gospodarka

Coraz więcej firm i instytucji zbywa zobowiązania swoich dłużników. Polski rynek wierzytelności w 2017 r. był wart 32 mld zł

W 2018 roku rynek wierzytelności może być wart 40 mld zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to o 8 mld zł mniej – wynika z szacunków Konrada Kąkolewskiego, prezesa GetBack SA. Zarząd spółki spodziewa się dużej liczby transakcji. Na większą aktywność po stronie zbywających mogą wpłynąć nowe standardy rachunkowości, które zaczęły obowiązywać na początku tego roku. Przed firmami z branży otwiera się też nowy segment, tzw. kredytów pracujących, czyli nieprzeterminowanych.

Patronat Newserii

Konsument

Wzrost cen energii spowoduje rozwój przydomowych instalacji. Największe szanse na szybki rozwój ma fotowoltaika

Polityka energetyczna oparta na węglu spowoduje nieuchronny wzrost kosztów dla konsumentów, prognozowany na poziomie 4 proc. rocznie – szacują eksperci. To z kolei skłoni gospodarstwa domowe do inwestycji we własne źródła energii. Koszt energii wyprodukowanej przez własną instalację fotowoltaiczną nie przekracza dzisiaj 0,30 zł/kWh. Dane Instytutu Energii Odnawialnej pokazują, że na zamontowanie takich instalacji z roku na rok decyduje się coraz więcej osób.

Konsument

W tym roku spore rewolucje prawne w branży turystycznej. Nowe przepisy zmienią m.in. zasady reklamacji wakacyjnych wyjazdów

Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża turystyczna. Obawy organizatorów i biur podróży budzi szczególnie nowy termin przysługujący na zareklamowanie wycieczki czy imprezy turystycznej. Dotychczasowy 30-dniowy termin składania reklamacji przez klientów znika. Pojawia się natomiast trzyletni termin przedawnienia roszczeń.

 

Problemy społeczne

Niemal wszystkie osoby po 40 roku życia mają problem ze wzrokiem. Najczęściej niewyraźnie widzą z bliska, szczególnie w słabym oświetleniu

Niemal każda osoba zbliżająca się do 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem. Większość narzeka na rozmazujący się tekst i źle widzi z bliskiej odległości. Odpowiada za to prezbiopia, czyli naturalne zmiany w układzie wzrokowym, które zachodzą wraz z wiekiem. Na tę przypadłość cierpi ok. 10 mln Polaków, przeważnie jednak nie wiedzą, w jaki sposób można ją korygować. Okulary progresywne, które pozwalają widzieć wyraźnie na każdą odległość, nosi zaledwie 13 proc. Polaków. Dlatego ruszyła kampania „Czas na wzrok 40+”, która ma propagować wiedzę o prezbiopii i metodach jej korekcji oraz zachęcić do częstszego badania wzroku.