Przegląd mediów

22
kwiecień
Najnowszy wpis

Rok RODO

grudzień 2018

Lodowe Świąteczne Miasteczko na poznańskim rynku!

2018-12-04  |  12:09
Przegląd mediów
Do pobrania

    jpg 0.73 MB

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Magiczną atmosferę można już poczuć w Poznaniu, gdzie rozpoczął się tegoroczny jarmark Bożonarodzeniowy - Betlejem Poznańskie. W tym roku oprócz wielu corocznych atrakcji przy ratuszu powstanie niesamowite lodowe miasteczko.   

W najbliższy weekend (8-9.12.) podziwiać będzie można „STIHL Poznań Ice City”. Ta lodowa świąteczna kraina zlokalizowana będzie na płycie Starego Rynku. Na powierzchni około 150 mkw będzie można podziwiać niezwykłe, lodowe rzeźby przedstawiające ważne dla Poznaniaków symbole miasta jak i postaci świąteczne. Nie zabraknie Koziołków Poznańskich, ratusza, Bamberki, ale i reniferów z saniami. Wstęp do miasteczka jest oczywiście bezpłatny i stanowić będzie idealne tło dla zdjęć do rodzinnego albumu.

 

W niedzielę 9 grudnia zaplanowano specjalne atrakcje dla dzieci. Odbędą się ciekawe warsztaty, podczas których dzieci dostaną szansę, aby nauczyć się rzeźbienia w lodzie. Pojawi się kilkadziesiąt minibrył lodu, z których dzieci samodzielnie wykonają swoje dzieła.

 

Firma Stihl pragnie serdecznie zaprosić wszystkich obecnych tego dnia w Poznaniu na zwiedzanie lodowego miasteczka. Cieszymy się, że dzięki Stihl Ice City, w bogatej ofercie Betlejem Poznańskiego pojawią się kolejne elementy, które pomogą wykreować magiczny nastrój zbliżających się Świąt – mówi Mariusz Walter, przedstawiciel patrona imprezy, firmy Stihl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 4 grudnia

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.