Przegląd mediów

luty 2019

Marka kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik nagrodzona Diamentem Beauty 2019

2019-02-22  |  12:04
Przegląd mediów
Do pobrania

    doc 0.02 MB

Niemiecka marka kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik powstała z potrzeby, która przerodziła się w konieczność. A była to konieczność usunięcia widocznej i brzydkiej blizny z twarzy dziecka. Czy się udało? Zapraszam na naturalną opowieść o poszukiwaniu antidotum na piękno. Czy Martina Gebhardt ukryła ją w swojej marce kosmetyków naturalnych?


 

Jak myślisz, co pomogło usunąć tę bliznę z twarzy dziecka? Okazuje się, że wcale nie był to innowacyjny zabieg medycyny estetycznej ani chirurgii plastycznej. Wystarczyła zwykła maść z lanoliną. To sprawiło, że Martina Gebhardt zaczęła poszukiwać skutecznego antidotum, które pomoże w codziennej pielęgnacji skóry problematycznej. Czytała książki, słuchała ekspertów, poznawała zioła i ich pielęgnacyjne właściwości. Kolejnym etapem było tworzenie naturalnych kosmetyków wypełnionych ekstraktami z roślin i ziół. Udało jej się własnoręcznie wyprodukować maść z tymianku i szałwii. Tak bardzo poprawiła ona kondycję jej cery, że znajomi zaczęli dopytywać o ten preparat.


 

Po jakimś czasie maleńki warsztat kosmetyczny zmienił się w większą firmę, którą nazwano Martina Gebhardt Naturkosmetik. Co ciekawe, zainteresowanie kosmetykami tej marki wzrosło po wybuchu w Czarnobylu. Wtedy to pojawiły się pierwsze sklepy ze zdrową żywnością i ludzie zaczęli uświadamiać sobie, jak bardzo istotny jest ekologiczny styl życia. To był czas ogromnej popularności naturalnych kosmetyków Martina Gebhardt. Wówczas twórczyni marki postanowiła założyć ogród ziołowy. Firma powoli się rozrastała, i tak w 1994 roku produkcję kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik przeniesiono do 400-letniego klasztoru w Wessobrunn. Siedziba firmy znajduje się w Aplach.


 

Jak mówi właścicielka firmy: "Chcę ulepszać świat, dzięki wszystkiemu, co robię". Promuje ona życie w zgodzie z zasadami ekologii. Tworzone przez nią kosmetyki są w 100% preparatami naturalnymi. Aż 90% z nich pochodzi z upraw biodynamicznych lub uprawianych metodami ekologicznymi. Marka odrzuca substancje syntetyczne, które mają przedłużyć datę przydatności kosmetyków oraz sztuczne zapachy i wszelkie zbędne składniki, które mogłyby niekorzystnie wpływać na ludzki organizm bądź środowisko naturalne. Równie rygorystycznie podchodzi do składników testowanych na zwierzętach.


 

Właścicielka marki niemieckich kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik uwielbia podróżować po świecie, by poszukiwać ekologicznych, naturalnych i organicznych składników. Olejek z orzecha kokosowego zastępuje syntetyczne i mineralne substancje zapewniające ochronę przed słońcem w kosmetykach Martina Gebhardt.


 

Przeczytaj cały materiał: Marka kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik nagrodzona Diamentem Beauty 2019

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 22 lutego

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Rząd zmienia ustawę o cyberbezpieczeństwie. Zdaniem ekspertów może to negatywnie wpłynąć na wdrażanie w Polsce sieci 5G

Projekt zmian w ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa wprowadza duże zmiany w sektorze telekomunikacyjnym i będzie mieć istotny wpływ na wdrażanie w Polsce sieci 5G. Zawarte w nich przepisy budzą wątpliwości rynkowych graczy, którzy wskazują na luki i niezgodność z innymi aktami prawnymi. Kontrowersyjny jest także tryb procedowania projektu. Trafił on do publicznych konsultacji 8 września, a na przesyłanie opinii resort cyfryzacji dał stowarzyszeniom branżowym, przedsiębiorcom i instytutom naukowym tylko 14 dni. Termin ekspresowych konsultacji upływa na początku przyszłego tygodnia. Eksperci zauważają, że termin powinien być przynajmniej dwukrotnie dłuższy.

Handel

Handel przyspiesza z cyfryzacją. Pierwsze centra handlowe w pełni zautomatyzowały swoje programy lojalnościowe

Blisko 2/3 Polaków należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego, a 72 proc. korzysta z niego w aplikacji mobilnej. Galerie stawiają mocny akcent na ich wygodę i rozbudowę o kolejne funkcjonalności. Dlatego warszawskie centra: Galeria Mokotów i Westfield Arkadia oraz wrocławska Wroclavia całkiem zdigitalizowały swój program lojalnościowy, poszerzając go o cashback, czyli zwrot części pieniędzy za zakupy. – Cyfryzacja centrów handlowych jest naturalnym procesem i będziemy dalej wychodzić naprzeciw potrzebom klientów w tym zakresie – zapowiada Kamila Mąsior, digital manager w Unibail-Rodamco-Westfield.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Nowe prawo budowlane wchodzi w życie 19 września. Uprości przygotowania do budowy domu i przyspieszy inwestycję

Nowe prawo budowlane wprowadza zmiany mające ułatwić i przyspieszyć proces inwestycyjny. Jedną z nich jest podział projektu budowlanego na trzy odrębne części. Prostsze ma być uzyskanie pozwolenia na budowę oraz przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę, a dodatkowo zwiększy się lista inwestycji, które nie będą wymagały pozwoleń. Nowe prawo ułatwi też legalizację części samowoli budowlanych. – Usystematyzowanie przepisów sprawi, że łatwiej będzie zwykłemu Kowalskiemu – ocenia Konrad Młynkiewicz z Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.

Motoryzacja

Śląsk wspiera innowacyjne firmy technologiczne. Doinwestuje m.in. budowę pierwszej w pełni polskiej baterii dla samochodów elektrycznych

Ponad 260 zgłoszonych projektów i 20 mln zł na dokapitalizowanie małych i średnich firm, które inwestują w nowe technologie – to efekt działalności Śląskiego Funduszu Rozwoju. Projekt jest elementem Śląskiego Pakietu dla Gospodarki realizowanego przez samorząd województwa w ramach uzupełnienia rządowej tarczy antykryzysowej. – Inwestycje, w które się angażujemy, wpisują się w globalne trendy, takie jak elektromobilność, zielona energia czy automatyka i robotyka. To pierwszy krok do transformacji gospodarczej regionu śląskiego – mówi Marcin Wilk, prezes zarządu Śląskiego Funduszu Rozwoju.