Przegląd mediów

luty 2019

Marka kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik nagrodzona Diamentem Beauty 2019

2019-02-22  |  12:04
Przegląd mediów
Do pobrania

    doc 0.02 MB

Niemiecka marka kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik powstała z potrzeby, która przerodziła się w konieczność. A była to konieczność usunięcia widocznej i brzydkiej blizny z twarzy dziecka. Czy się udało? Zapraszam na naturalną opowieść o poszukiwaniu antidotum na piękno. Czy Martina Gebhardt ukryła ją w swojej marce kosmetyków naturalnych?


 

Jak myślisz, co pomogło usunąć tę bliznę z twarzy dziecka? Okazuje się, że wcale nie był to innowacyjny zabieg medycyny estetycznej ani chirurgii plastycznej. Wystarczyła zwykła maść z lanoliną. To sprawiło, że Martina Gebhardt zaczęła poszukiwać skutecznego antidotum, które pomoże w codziennej pielęgnacji skóry problematycznej. Czytała książki, słuchała ekspertów, poznawała zioła i ich pielęgnacyjne właściwości. Kolejnym etapem było tworzenie naturalnych kosmetyków wypełnionych ekstraktami z roślin i ziół. Udało jej się własnoręcznie wyprodukować maść z tymianku i szałwii. Tak bardzo poprawiła ona kondycję jej cery, że znajomi zaczęli dopytywać o ten preparat.


 

Po jakimś czasie maleńki warsztat kosmetyczny zmienił się w większą firmę, którą nazwano Martina Gebhardt Naturkosmetik. Co ciekawe, zainteresowanie kosmetykami tej marki wzrosło po wybuchu w Czarnobylu. Wtedy to pojawiły się pierwsze sklepy ze zdrową żywnością i ludzie zaczęli uświadamiać sobie, jak bardzo istotny jest ekologiczny styl życia. To był czas ogromnej popularności naturalnych kosmetyków Martina Gebhardt. Wówczas twórczyni marki postanowiła założyć ogród ziołowy. Firma powoli się rozrastała, i tak w 1994 roku produkcję kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik przeniesiono do 400-letniego klasztoru w Wessobrunn. Siedziba firmy znajduje się w Aplach.


 

Jak mówi właścicielka firmy: "Chcę ulepszać świat, dzięki wszystkiemu, co robię". Promuje ona życie w zgodzie z zasadami ekologii. Tworzone przez nią kosmetyki są w 100% preparatami naturalnymi. Aż 90% z nich pochodzi z upraw biodynamicznych lub uprawianych metodami ekologicznymi. Marka odrzuca substancje syntetyczne, które mają przedłużyć datę przydatności kosmetyków oraz sztuczne zapachy i wszelkie zbędne składniki, które mogłyby niekorzystnie wpływać na ludzki organizm bądź środowisko naturalne. Równie rygorystycznie podchodzi do składników testowanych na zwierzętach.


 

Właścicielka marki niemieckich kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik uwielbia podróżować po świecie, by poszukiwać ekologicznych, naturalnych i organicznych składników. Olejek z orzecha kokosowego zastępuje syntetyczne i mineralne substancje zapewniające ochronę przed słońcem w kosmetykach Martina Gebhardt.


 

Przeczytaj cały materiał: Marka kosmetyków Martina Gebhardt Naturkosmetik nagrodzona Diamentem Beauty 2019

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 22 lutego

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

UOKiK wytypował kolejne potencjalne piramidy finansowe. W ostatnich trzech latach znalazł na rynku 19 takich podmiotów

W ciągu ostatnich trzech lat UOKiK wytypował – zgodnie z oficjalnymi komunikatami – 19 firm działających na zasadzie piramidy finansowej. W tym tygodniu postawił zarzuty nieuczciwych praktyk kolejnym trzem spółkom, których działalność opierała się na sprzedaży pakietów członkowskich i obiecywaniu korzyści w zamian za namawianie do zakupu kolejnych osób. UOKiK podkreśla, że inwestowanie w piramidy finansowe – których struktura przypomina domek z kart – każdorazowo wiąże się z dużym ryzykiem utraty środków, dlatego konsumenci powinni być wyczuleni na konkretne sygnały ostrzegawcze.

Problemy społeczne

Zagrożonych ubóstwem jest 7 mln Polaków. Do 2030 roku ich liczba może spaść do 1,5 mln

W skrajnym ubóstwie żyje 2 mln Polaków, a blisko 7 mln jest zagrożonych ubóstwem. Dzięki połączeniu środków krajowych i unijnych do 2030 roku liczba osób zagrożonych biedą może spaść do 1,5 mln. – Konieczne jest jednak, by polityka rządowa i wydatki ze środków unijnych wzajemnie się uzupełniały, a procedury rozliczania projektów były prostsze – ocenia dr hab. Ryszard Szarfenberg z Polskiego Komitetu Europejskiej Sieci Przeciw Ubóstwu.

 
 

Transport

PESA i Orlen coraz bardziej zaawansowane w budowie lokomotywy na wodór. Ma być gotowa w 2021 roku

W 2021 roku ma być gotowa lokomotywa wodorowa, nad którą wspólnie pracują bydgoska PESA i PKN Orlen. Pojazd ma być wyposażony w autonomiczne sterowanie, a obie spółki są już na zaawansowanym etapie przygotowywania pełnej specyfikacji, po której ruszy faza projektu i budowy. Docelowo nowa technologia ma zostać wdrożona komercyjnie na dużą skalę, również w pojazdach do przewozu osób.