Przegląd mediów

luty 2017

Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie

2017-02-15  |  09:00
Przegląd mediów

Po raz pierwszy w niemal dwudziestoletniej historii międzynarodowych targów CCW w Berlinie polski sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji z klientem pokaże potencjał naszego kraju oraz innowacyjne rozwiązania na oficjalnym narodowym stoisku. „In the heart innovation Europe – 10 trends in customer services” – to przesłanie polskiej misji na CCW 2017. Targi odbędą się w dniach 21-23.02.2017 w Berlinie.

Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. W Polsce powstają i są rozwijane technologie, które rewolucjonizują sposób obsługi klienta – klienta cyfrowego. Mimo, że nasz rodzimy sektor rozpoczął swoją działalność ze sporym opóźnieniem do liderów jakimi są w Europie Niemcy czy Wielka Brytania dzisiaj śmiało możemy postawić się na conajmniej równym poziomie, a często wyższym niż oni. Gdańsk, Kraków, Warszawa to miasta, gdzie powstały technologie czyniące obsługę klienta prostszą dla firm i budującą pozytywne doświadczenie u klientów. Omnichannel, sztuczna inteligencja, optymalizacja procesowa, inteligentne aplikacje mobilne, robotyzacja, big data, social media a także dopasowanie kulturowe, odniesienie do zasadniczych wartości, koncentracja na człowieku to trendy, które są rozwijane w Polsce i które będzie można zobaczyć na oficjalnym polskim stoisku.

Berlińskie targi CCW (do 2012 roku nazywały się Call Center World) to największe wydarzenie branżowe w Europie. Rok rocznie gromadzi ponad 220 wystawców, a odwiedza je niemal 8 tys gości z całego Świata. Ostatni tydzień lutego to tradycyjnie już szansa zobaczenia w jednym miejscu rozwiązań technologicznych oraz operacyjnych wspierających obsługę klienta. To miejsce, w którym gołym okiem widać, w którym kierunku zmierza sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji. „CCW to swoisty papierek lakmusowy trendów branżowych. Nie wyobrażam sobie, żeby osoby, które na poważnie zajmują się zarządzaniem obsługą klienta, call center, procesami wsparcia nie uczestniczyły w tym wydarzeniu. Spośród wielu imprez branżowych i okołobranżowych ta jest pozycją obowiązkową” – mówi Maciej Buś prezes Polskiego Forum Call Center.

Polska misja na CCW 2017 to wydarzenie warte wyjątkowej uwagi zarówno z perspektywy naszego kraju jak i całej Europy. W kontekście bezsprzecznie największego i najbardziej opiniotwórczego wydarzenia jakim są berlińskie targi zaplanowanych zostało szereg działań edukacyjnych oraz promujących potencjał Polski jako innowacyjnego o rzetelnego dostawcy usług. Punkt kulminacyjny całego projektu przypada na dni 21-23 luty 2017 roku, czyli targi CCW 2017 w Berlinie. To szansa na spotkania, rozmowy z ekspertami polskiej misji. To również międzynarodowe party organizowane na krajowym stoisku. 21.03.2017 roku w Warszawie zaplanowana została specjalna konferencja podsumowująca polską misję CCW 2017.

Przedsięwzięcie nie byłby możliwe do zrealizowania, gdyby nie wsparcie partnerów. Ich rola, a także dobór to efekt przemyślanej i zaplanowanej strategii. Swoimi usługami, produktami oraz osiągnięciami reprezentują oni 10 trendów, które stanowią oś innowacyjności rozwiązań komunikacji i obsługi klienta. Są więc godną reprezentacją polskiego sektora. Tą niewątpliwą odpowiedzialność wzięli na siebie: Alfavox sp. z o.o., Altar sp. z o.o., Algotech Polska sp. z. o.o., Arteria S.A., Customer Heroes sp. z o.o., Tivron sp. z o.o., Missing link sp. z o.o., Voice Tel S.A., Great Interactive sp. z o.o. oraz Grupa Nowy Styl.

Organizatorem polskiej misji jest Polskie Forum Call Center – organizacja branżowa powołana do życia w 2012 roku dla rozwoju sektora komunikacji obsługowej, call / contact center oraz nowoczesnych technologii. Forum jest aktywne na arenie międzynarodowej promując Polskę jako dostawcę nowoczesnych usług oraz lokalizację dla inwestycji zagranicznych. Zespół Forum jest silnie zaangażowany w wymianę wiedzy i najlepszych praktyk z organizacjami i ekspertami w innych krajach.

Informacje o Targach CCW 2017

Termin: 21-23.02.2016

Miejsce: Estrel Convention Center) Sonnenallee 225, Berlin

Polskie Stoisko: 2B15 (hala nr 2 / strefa International Plaza)

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 15 lutego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Polacy chętniej sięgają po tańsze smartfony. Coraz częściej oferują one najnowsze technologie dostępne dotąd w najdroższych modelach czołowych producentów [DEPESZA]

W 2020 roku w Polsce sprzedano ponad 8,5 mln smartfonów. To spadek o ok. 8,5 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Jeszcze bardziej spadła jednak łączna wartość wszystkich sprzedanych smartfonów, co oznacza, że Polacy sięgają po coraz tańsze urządzenia. To efekt między innymi tzw. demokratyzacji rynku, dzięki której modele wyposażone w najnowsze technologie można kupić w coraz przystępniejszej cenie. Średnia wartość zakupionego smartfona wyniosła w 2020 roku około 1056 zł, podczas gdy najdroższe, flagowe modele potrafią kosztować po kilka tysięcy złotych. Tymczasem tańsze smartfony także wyposażone są w najnowsze technologie, takie jak 5G, superszybkie ładowanie czy ekran Super AMOLED.

Sport

Druga połowa maja to czas odmrażania sportu. Branża apeluje o zwiększenie limitu uczestników masowych imprez na świeżym powietrzu

Pandemia przewróciła świat sportu do góry nogami. O ile sport na poziomie zawodowym funkcjonuje w reżimie sanitarnym, o tyle amatorski w dużym stopniu zanikł. Przyczyniły się do tego m.in. zamknięte od miesięcy siłownie i kluby fitness oraz prawie 15-miesięczny zakaz organizacji imprez masowych na świeżym powietrzu. – W sensie zdrowotnym to może być bomba z opóźnionym zapłonem – mówi Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Od 15 maja, zgodnie z wytycznymi rządowymi, kibice mogą wrócić na trybuny, a w imprezach poza obiektami sportowymi będzie mogło uczestniczyć do 150 osób. Branża jednak apeluje o szybsze zwiększanie tego limitu.

Konsument

UE planuje kolejne regulacje w walce z marnowaniem żywności. Dziś do śmieci trafia 80 mln ton rocznie, z czego 10 proc. z powodu upływu terminów na opakowaniu

Unia Europejska chce skuteczniej walczyć z marnotrawstwem żywności. Zgodnie z unijnym prawem od końca marca 2021 roku w obrocie niekomercyjnym mogą się znaleźć produkty po upływie daty minimalnej trwałości podanej na opakowaniu. Kolejne planowane kroki w tej walce dotyczą również rozszerzenia listy produktów zwolnionych z obowiązku podawania daty minimalnej trwałości lub nawet zupełnej rezygnacji z jej podawania i pozostania tylko przy terminie przydatności do spożycia, czyli przy sformułowaniu „należy spożyć do”. W całej UE marnuje się co roku ok. 80 mln ton jedzenia. Aż 10 proc. tej puli marnowanej żywności wiąże się właśnie z oznaczeniem terminów, nie zawsze jednak słusznie odczytywanych przez konsumentów.

Farmacja

WHO zmienia klasyfikację indyjskiej mutacji koronawirusa. Na razie nie ma jednak ryzyka, że wywoła ona kolejną falę pandemii

Indyjska odmiana koronawirusa została przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) zakwalifikowana jako „niepokojący wariant”. Do tej pory była uznawana za budzącą „szczególne zainteresowanie”. W badaniach stwierdzono, że wariant, znany jako B.1.617, rozprzestrzenia się łatwiej niż pierwotny wirus, ale potrzebne są dalsze obserwacje. – Nie ma jednak sygnałów, że stanowi on większe zagrożenie niż mutacje, z którymi mieliśmy dotychczas do czynienia – mówi prof. Marcin Czech z Instytutu Matki i Dziecka. Groźbę wybuchu kolejnej fali pandemii odsuwa jednak przede wszystkim postępujący proces szczepień, bo zdaniem ekspertów wszystko wskazuje na to, że stosowane do tej pory szczepionki działają również na wariant indyjski.