Przegląd mediów

25
wrzesień
luty 2017

Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie

2017-02-15  |  09:00
Przegląd mediów

Po raz pierwszy w niemal dwudziestoletniej historii międzynarodowych targów CCW w Berlinie polski sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji z klientem pokaże potencjał naszego kraju oraz innowacyjne rozwiązania na oficjalnym narodowym stoisku. „In the heart innovation Europe – 10 trends in customer services” – to przesłanie polskiej misji na CCW 2017. Targi odbędą się w dniach 21-23.02.2017 w Berlinie.

Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. W Polsce powstają i są rozwijane technologie, które rewolucjonizują sposób obsługi klienta – klienta cyfrowego. Mimo, że nasz rodzimy sektor rozpoczął swoją działalność ze sporym opóźnieniem do liderów jakimi są w Europie Niemcy czy Wielka Brytania dzisiaj śmiało możemy postawić się na conajmniej równym poziomie, a często wyższym niż oni. Gdańsk, Kraków, Warszawa to miasta, gdzie powstały technologie czyniące obsługę klienta prostszą dla firm i budującą pozytywne doświadczenie u klientów. Omnichannel, sztuczna inteligencja, optymalizacja procesowa, inteligentne aplikacje mobilne, robotyzacja, big data, social media a także dopasowanie kulturowe, odniesienie do zasadniczych wartości, koncentracja na człowieku to trendy, które są rozwijane w Polsce i które będzie można zobaczyć na oficjalnym polskim stoisku.

Berlińskie targi CCW (do 2012 roku nazywały się Call Center World) to największe wydarzenie branżowe w Europie. Rok rocznie gromadzi ponad 220 wystawców, a odwiedza je niemal 8 tys gości z całego Świata. Ostatni tydzień lutego to tradycyjnie już szansa zobaczenia w jednym miejscu rozwiązań technologicznych oraz operacyjnych wspierających obsługę klienta. To miejsce, w którym gołym okiem widać, w którym kierunku zmierza sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji. „CCW to swoisty papierek lakmusowy trendów branżowych. Nie wyobrażam sobie, żeby osoby, które na poważnie zajmują się zarządzaniem obsługą klienta, call center, procesami wsparcia nie uczestniczyły w tym wydarzeniu. Spośród wielu imprez branżowych i okołobranżowych ta jest pozycją obowiązkową” – mówi Maciej Buś prezes Polskiego Forum Call Center.

Polska misja na CCW 2017 to wydarzenie warte wyjątkowej uwagi zarówno z perspektywy naszego kraju jak i całej Europy. W kontekście bezsprzecznie największego i najbardziej opiniotwórczego wydarzenia jakim są berlińskie targi zaplanowanych zostało szereg działań edukacyjnych oraz promujących potencjał Polski jako innowacyjnego o rzetelnego dostawcy usług. Punkt kulminacyjny całego projektu przypada na dni 21-23 luty 2017 roku, czyli targi CCW 2017 w Berlinie. To szansa na spotkania, rozmowy z ekspertami polskiej misji. To również międzynarodowe party organizowane na krajowym stoisku. 21.03.2017 roku w Warszawie zaplanowana została specjalna konferencja podsumowująca polską misję CCW 2017.

Przedsięwzięcie nie byłby możliwe do zrealizowania, gdyby nie wsparcie partnerów. Ich rola, a także dobór to efekt przemyślanej i zaplanowanej strategii. Swoimi usługami, produktami oraz osiągnięciami reprezentują oni 10 trendów, które stanowią oś innowacyjności rozwiązań komunikacji i obsługi klienta. Są więc godną reprezentacją polskiego sektora. Tą niewątpliwą odpowiedzialność wzięli na siebie: Alfavox sp. z o.o., Altar sp. z o.o., Algotech Polska sp. z. o.o., Arteria S.A., Customer Heroes sp. z o.o., Tivron sp. z o.o., Missing link sp. z o.o., Voice Tel S.A., Great Interactive sp. z o.o. oraz Grupa Nowy Styl.

Organizatorem polskiej misji jest Polskie Forum Call Center – organizacja branżowa powołana do życia w 2012 roku dla rozwoju sektora komunikacji obsługowej, call / contact center oraz nowoczesnych technologii. Forum jest aktywne na arenie międzynarodowej promując Polskę jako dostawcę nowoczesnych usług oraz lokalizację dla inwestycji zagranicznych. Zespół Forum jest silnie zaangażowany w wymianę wiedzy i najlepszych praktyk z organizacjami i ekspertami w innych krajach.

Informacje o Targach CCW 2017

Termin: 21-23.02.2016

Miejsce: Estrel Convention Center) Sonnenallee 225, Berlin

Polskie Stoisko: 2B15 (hala nr 2 / strefa International Plaza)

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 15 lutego

Kalendarium

Partner serwisu

Advertisement

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Sektor inteligentnych wind dynamicznie się rozwija. Do 2022 roku jego wartość przekroczy 26 mld dolarów

Do 2022 roku wartość sektora inteligentnych wind przekroczy 26 mld dolarów, wynika z raportu sporządzonego przez Markets and Markets. Rynek dynamicznie się rozwija od 2015 roku, notując wzrosty na poziomie blisko 16 proc. rocznie. To zasługa między innymi zmian technologicznych oraz rosnących wymagań, stawianych przed branżą dźwigową. 

Handel

Nieterminowe płatności utrudniają ekspansję zagraniczną polskich firm. Na zapłatę od kontrahentów czekają średnio 55 dni

Rośnie skala opóźnień w płatnościach w krajach Europy Zachodniej, czyli u głównych partnerów handlowych Polski – wynika z danych firmy Atradius. Problem z nieterminowo opłacanymi fakturami ma 41 proc. przedsiębiorstw. Firmy muszą też coraz dłużej czekać na płatności – średnio jest to 55 dni. Przyczyną problemów z opóźnieniami często bywa niesprawdzenie kontrahenta i nieznajomość miejscowych przepisów dotyczących warunków płatności.  Przedsiębiorcy mogą zmniejszyć ryzyko m.in. dzięki opublikowanemu właśnie International Debt Collections Handbook.

Transport

Wzrosła liczba przewozów w PKP Cargo, rośnie też zysk. Problemem okazuje się jednak brak rąk do pracy

Pozyskanie pracowników jest obecnie największym problemem dla PKP Cargo – podkreśla prezes spółki. Grupa w I półroczu zwiększyła pracę przewozową i masę przewiezionych towarów, udało się także osiągnąć zysk netto wobec straty przed rokiem. Przewoźnikowi służy coraz lepsza sytuacja w gospodarce, więc dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na pracowników. Jednak ich liczba spada. Na koniec czerwca 2017 roku była niższa o 320 niż przed rokiem.

Patronat Newserii

Potencjalnie Niebiezpieczni

Media i PR

Nazwa może przesądzić o sukcesie firmy. Coraz częściej małe i średnie przedsiębiorstwa sięgają po pomoc profesjonalnych agencji

Zła nazwa firmy jest jak zły fundament dla domu – przez to wszystko może się zawalić – przekonuje Tomasz Banasik z Nazywamy.com. Jak podkreśla, można zmienić wszystko, logo, identyfikację wizualną, ale nie nazwę. Na tym polu sytuacja w polskich firmach jest znacznie lepsza niż jeszcze kilkanaście lat temu. Coraz częściej też sięgają one po pomoc profesjonalistów, również te małe i średnie przedsiębiorstwa.

Infrastruktura

Rośnie popularność mieszkań w pofabrycznych budynkach i zrewitalizowanych kamienicach. Klientów przyciąga klimat wnętrz i ich lokalizacja

W Polsce coraz większym zainteresowaniem cieszą się lokale w rewitalizowanych kamienicach i lofty. Mieszkania w poprzemysłowych budynkach to połączenie industrialnych przestrzeni z nowoczesnymi elementami. Tego typu inwestycji jest jednak niewiele, przede wszystkim w Łodzi i na Śląsku. W największych miastach rośnie zainteresowanie mieszkaniami w zrewitalizowanych kamienicach. Oferty przyciągają młode osoby, które cenią nowoczesne wnętrza i bliskość centrum.