Przegląd mediów

luty 2017

Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie

2017-02-15  |  09:00
Przegląd mediów

Po raz pierwszy w niemal dwudziestoletniej historii międzynarodowych targów CCW w Berlinie polski sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji z klientem pokaże potencjał naszego kraju oraz innowacyjne rozwiązania na oficjalnym narodowym stoisku. „In the heart innovation Europe – 10 trends in customer services” – to przesłanie polskiej misji na CCW 2017. Targi odbędą się w dniach 21-23.02.2017 w Berlinie.

Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. W Polsce powstają i są rozwijane technologie, które rewolucjonizują sposób obsługi klienta – klienta cyfrowego. Mimo, że nasz rodzimy sektor rozpoczął swoją działalność ze sporym opóźnieniem do liderów jakimi są w Europie Niemcy czy Wielka Brytania dzisiaj śmiało możemy postawić się na conajmniej równym poziomie, a często wyższym niż oni. Gdańsk, Kraków, Warszawa to miasta, gdzie powstały technologie czyniące obsługę klienta prostszą dla firm i budującą pozytywne doświadczenie u klientów. Omnichannel, sztuczna inteligencja, optymalizacja procesowa, inteligentne aplikacje mobilne, robotyzacja, big data, social media a także dopasowanie kulturowe, odniesienie do zasadniczych wartości, koncentracja na człowieku to trendy, które są rozwijane w Polsce i które będzie można zobaczyć na oficjalnym polskim stoisku.

Berlińskie targi CCW (do 2012 roku nazywały się Call Center World) to największe wydarzenie branżowe w Europie. Rok rocznie gromadzi ponad 220 wystawców, a odwiedza je niemal 8 tys gości z całego Świata. Ostatni tydzień lutego to tradycyjnie już szansa zobaczenia w jednym miejscu rozwiązań technologicznych oraz operacyjnych wspierających obsługę klienta. To miejsce, w którym gołym okiem widać, w którym kierunku zmierza sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji. „CCW to swoisty papierek lakmusowy trendów branżowych. Nie wyobrażam sobie, żeby osoby, które na poważnie zajmują się zarządzaniem obsługą klienta, call center, procesami wsparcia nie uczestniczyły w tym wydarzeniu. Spośród wielu imprez branżowych i okołobranżowych ta jest pozycją obowiązkową” – mówi Maciej Buś prezes Polskiego Forum Call Center.

Polska misja na CCW 2017 to wydarzenie warte wyjątkowej uwagi zarówno z perspektywy naszego kraju jak i całej Europy. W kontekście bezsprzecznie największego i najbardziej opiniotwórczego wydarzenia jakim są berlińskie targi zaplanowanych zostało szereg działań edukacyjnych oraz promujących potencjał Polski jako innowacyjnego o rzetelnego dostawcy usług. Punkt kulminacyjny całego projektu przypada na dni 21-23 luty 2017 roku, czyli targi CCW 2017 w Berlinie. To szansa na spotkania, rozmowy z ekspertami polskiej misji. To również międzynarodowe party organizowane na krajowym stoisku. 21.03.2017 roku w Warszawie zaplanowana została specjalna konferencja podsumowująca polską misję CCW 2017.

Przedsięwzięcie nie byłby możliwe do zrealizowania, gdyby nie wsparcie partnerów. Ich rola, a także dobór to efekt przemyślanej i zaplanowanej strategii. Swoimi usługami, produktami oraz osiągnięciami reprezentują oni 10 trendów, które stanowią oś innowacyjności rozwiązań komunikacji i obsługi klienta. Są więc godną reprezentacją polskiego sektora. Tą niewątpliwą odpowiedzialność wzięli na siebie: Alfavox sp. z o.o., Altar sp. z o.o., Algotech Polska sp. z. o.o., Arteria S.A., Customer Heroes sp. z o.o., Tivron sp. z o.o., Missing link sp. z o.o., Voice Tel S.A., Great Interactive sp. z o.o. oraz Grupa Nowy Styl.

Organizatorem polskiej misji jest Polskie Forum Call Center – organizacja branżowa powołana do życia w 2012 roku dla rozwoju sektora komunikacji obsługowej, call / contact center oraz nowoczesnych technologii. Forum jest aktywne na arenie międzynarodowej promując Polskę jako dostawcę nowoczesnych usług oraz lokalizację dla inwestycji zagranicznych. Zespół Forum jest silnie zaangażowany w wymianę wiedzy i najlepszych praktyk z organizacjami i ekspertami w innych krajach.

Informacje o Targach CCW 2017

Termin: 21-23.02.2016

Miejsce: Estrel Convention Center) Sonnenallee 225, Berlin

Polskie Stoisko: 2B15 (hala nr 2 / strefa International Plaza)

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 15 lutego

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

UKE: sprzedawane w Polsce smartfony nie zagrażają zdrowiu człowieka. Kontrole wykazały jednak braki w dokumentacjach niektórych urządzeń

Dostępne na naszym rynku smartfony są bezpieczne pod względem ilości emitowanego promieniowania i zgodne z normami zawartymi w obowiązujących dyrektywach – wynika z kontroli przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Nie wszyscy producenci zadbali jednak o skompletowanie odpowiedniej dokumentacji. Konsumenci mogą samodzielnie sprawdzić, czy używane przez nich produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami.

Gospodarka

Coraz więcej firm i instytucji zbywa zobowiązania swoich dłużników. Polski rynek wierzytelności w 2017 r. był wart 32 mld zł

W 2018 roku rynek wierzytelności może być wart 40 mld zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to o 8 mld zł mniej – wynika z szacunków Konrada Kąkolewskiego, prezesa GetBack SA. Zarząd spółki spodziewa się dużej liczby transakcji. Na większą aktywność po stronie zbywających mogą wpłynąć nowe standardy rachunkowości, które zaczęły obowiązywać na początku tego roku. Przed firmami z branży otwiera się też nowy segment, tzw. kredytów pracujących, czyli nieprzeterminowanych.

Patronat Newserii

Konsument

Wzrost cen energii spowoduje rozwój przydomowych instalacji. Największe szanse na szybki rozwój ma fotowoltaika

Polityka energetyczna oparta na węglu spowoduje nieuchronny wzrost kosztów dla konsumentów, prognozowany na poziomie 4 proc. rocznie – szacują eksperci. To z kolei skłoni gospodarstwa domowe do inwestycji we własne źródła energii. Koszt energii wyprodukowanej przez własną instalację fotowoltaiczną nie przekracza dzisiaj 0,30 zł/kWh. Dane Instytutu Energii Odnawialnej pokazują, że na zamontowanie takich instalacji z roku na rok decyduje się coraz więcej osób.

Konsument

W tym roku spore rewolucje prawne w branży turystycznej. Nowe przepisy zmienią m.in. zasady reklamacji wakacyjnych wyjazdów

Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża turystyczna. Obawy organizatorów i biur podróży budzi szczególnie nowy termin przysługujący na zareklamowanie wycieczki czy imprezy turystycznej. Dotychczasowy 30-dniowy termin składania reklamacji przez klientów znika. Pojawia się natomiast trzyletni termin przedawnienia roszczeń.

 

Problemy społeczne

Niemal wszystkie osoby po 40 roku życia mają problem ze wzrokiem. Najczęściej niewyraźnie widzą z bliska, szczególnie w słabym oświetleniu

Niemal każda osoba zbliżająca się do 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem. Większość narzeka na rozmazujący się tekst i źle widzi z bliskiej odległości. Odpowiada za to prezbiopia, czyli naturalne zmiany w układzie wzrokowym, które zachodzą wraz z wiekiem. Na tę przypadłość cierpi ok. 10 mln Polaków, przeważnie jednak nie wiedzą, w jaki sposób można ją korygować. Okulary progresywne, które pozwalają widzieć wyraźnie na każdą odległość, nosi zaledwie 13 proc. Polaków. Dlatego ruszyła kampania „Czas na wzrok 40+”, która ma propagować wiedzę o prezbiopii i metodach jej korekcji oraz zachęcić do częstszego badania wzroku.