Przegląd mediów

luty 2017

Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie

2017-02-15  |  09:00
Przegląd mediów

Po raz pierwszy w niemal dwudziestoletniej historii międzynarodowych targów CCW w Berlinie polski sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji z klientem pokaże potencjał naszego kraju oraz innowacyjne rozwiązania na oficjalnym narodowym stoisku. „In the heart innovation Europe – 10 trends in customer services” – to przesłanie polskiej misji na CCW 2017. Targi odbędą się w dniach 21-23.02.2017 w Berlinie.

Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. W Polsce powstają i są rozwijane technologie, które rewolucjonizują sposób obsługi klienta – klienta cyfrowego. Mimo, że nasz rodzimy sektor rozpoczął swoją działalność ze sporym opóźnieniem do liderów jakimi są w Europie Niemcy czy Wielka Brytania dzisiaj śmiało możemy postawić się na conajmniej równym poziomie, a często wyższym niż oni. Gdańsk, Kraków, Warszawa to miasta, gdzie powstały technologie czyniące obsługę klienta prostszą dla firm i budującą pozytywne doświadczenie u klientów. Omnichannel, sztuczna inteligencja, optymalizacja procesowa, inteligentne aplikacje mobilne, robotyzacja, big data, social media a także dopasowanie kulturowe, odniesienie do zasadniczych wartości, koncentracja na człowieku to trendy, które są rozwijane w Polsce i które będzie można zobaczyć na oficjalnym polskim stoisku.

Berlińskie targi CCW (do 2012 roku nazywały się Call Center World) to największe wydarzenie branżowe w Europie. Rok rocznie gromadzi ponad 220 wystawców, a odwiedza je niemal 8 tys gości z całego Świata. Ostatni tydzień lutego to tradycyjnie już szansa zobaczenia w jednym miejscu rozwiązań technologicznych oraz operacyjnych wspierających obsługę klienta. To miejsce, w którym gołym okiem widać, w którym kierunku zmierza sektor obsługi i nowoczesnej komunikacji. „CCW to swoisty papierek lakmusowy trendów branżowych. Nie wyobrażam sobie, żeby osoby, które na poważnie zajmują się zarządzaniem obsługą klienta, call center, procesami wsparcia nie uczestniczyły w tym wydarzeniu. Spośród wielu imprez branżowych i okołobranżowych ta jest pozycją obowiązkową” – mówi Maciej Buś prezes Polskiego Forum Call Center.

Polska misja na CCW 2017 to wydarzenie warte wyjątkowej uwagi zarówno z perspektywy naszego kraju jak i całej Europy. W kontekście bezsprzecznie największego i najbardziej opiniotwórczego wydarzenia jakim są berlińskie targi zaplanowanych zostało szereg działań edukacyjnych oraz promujących potencjał Polski jako innowacyjnego o rzetelnego dostawcy usług. Punkt kulminacyjny całego projektu przypada na dni 21-23 luty 2017 roku, czyli targi CCW 2017 w Berlinie. To szansa na spotkania, rozmowy z ekspertami polskiej misji. To również międzynarodowe party organizowane na krajowym stoisku. 21.03.2017 roku w Warszawie zaplanowana została specjalna konferencja podsumowująca polską misję CCW 2017.

Przedsięwzięcie nie byłby możliwe do zrealizowania, gdyby nie wsparcie partnerów. Ich rola, a także dobór to efekt przemyślanej i zaplanowanej strategii. Swoimi usługami, produktami oraz osiągnięciami reprezentują oni 10 trendów, które stanowią oś innowacyjności rozwiązań komunikacji i obsługi klienta. Są więc godną reprezentacją polskiego sektora. Tą niewątpliwą odpowiedzialność wzięli na siebie: Alfavox sp. z o.o., Altar sp. z o.o., Algotech Polska sp. z. o.o., Arteria S.A., Customer Heroes sp. z o.o., Tivron sp. z o.o., Missing link sp. z o.o., Voice Tel S.A., Great Interactive sp. z o.o. oraz Grupa Nowy Styl.

Organizatorem polskiej misji jest Polskie Forum Call Center – organizacja branżowa powołana do życia w 2012 roku dla rozwoju sektora komunikacji obsługowej, call / contact center oraz nowoczesnych technologii. Forum jest aktywne na arenie międzynarodowej promując Polskę jako dostawcę nowoczesnych usług oraz lokalizację dla inwestycji zagranicznych. Zespół Forum jest silnie zaangażowany w wymianę wiedzy i najlepszych praktyk z organizacjami i ekspertami w innych krajach.

Informacje o Targach CCW 2017

Termin: 21-23.02.2016

Miejsce: Estrel Convention Center) Sonnenallee 225, Berlin

Polskie Stoisko: 2B15 (hala nr 2 / strefa International Plaza)

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 15 lutego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Przez pandemię europejska branża motoryzacyjna nie wyprodukowała co najmniej 2 mln samochodów. Producenci aut i części mogą odczuwać skutki kryzysu przez kilka lat

Od popytu konsumenckiego na nowe samochody zależy to, jak szybko europejska branża motoryzacyjna poradzi sobie z kryzysem wywołanym pandemią. – Branża motoryzacyjna jest szczególnie poszkodowana z uwagi na spadek popytu i zamknięcie fabryk. Niewykluczone, że firmy będą zmuszone zwalniać pracowników, a powrót do poziomu produkcji z czasów przed pandemią będzie trudny i długotrwały – mówi Jakub Faryś, prezes zarządu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Ratunkiem dla branży może być wsparcie ze strony rządów oraz Unii Europejskiej, które pobudzi popyt rynkowy na nowe samochody.

Bankowość

Trudniej o kredyt mieszkaniowy. Banki zaostrzają wymagania dotyczące wkładu własnego i wiarygodności kredytowej

Dane BIK pokazują, że w kwietniu spadła liczba i wartość udzielonych kredytów mieszkaniowych. Banki udzieliły ich o 23 proc. mniej. Na początku maja jednak liczba zapytań o nowe kredyty hipoteczne wzrosła o 25 proc. w porównaniu do tygodnia wcześniej. W związku z pandemią polityka kredytowa banków się zaostrza, więc o kredyt będzie trudniej. Z drugiej strony kredytobiorcom sprzyja dwukrotna obniżka stóp procentowych do rekordowo niskiego poziomu, która oznacza, że z banku będzie można pożyczyć więcej. Nie ma jednak co liczyć, że ceny nieruchomości spadną.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Branża lotnicza w głębokim kryzysie. Po uruchomieniu połączeń ceny biletów mogą wzrosnąć

Wszystko wskazuje na to, że w najbliższych dniach i tygodniach powróci część połączeń lotniczych, a na lotniskach i w samolotach będą obowiązywały nowe zasady bezpieczeństwa. – Cała branża czeka na odmrożenie, bo dotychczasowe straty przewoźników globalnie szacowane są na 350 mld dol. – mówi Eryk Kłopotowski, ekspert ds. lotnictwa. Pytanie tylko, czy popyt na ich usługi będzie wystarczający, żeby zapewnić rentowność. Tym bardziej że ograniczenia w sprzedaży mogą spowodować wzrost cen biletów.

Handel

Małe firmy audytorskie w obliczu problemów. Szansą dla nich może być konsolidacja

Wprowadzenie wyśrubowanych międzynarodowych standardów badania audytorskiego oraz szczegółowych kontroli ze strony publicznego organu nadzoru powoduje, że usługi audytorskie drożeją. To paradoksalnie może być problem dla mniejszych firm badających sprawozdania finansowe małych podmiotów, bo przerzucenie na klientów rosnących kosztów pracy może skutkować utratą zleceń. To dlatego w branży biegłych rewidentów coraz wyraźniejsza jest tendencja do konsolidacji.