Przegląd mediów

ProfiLingua na nowo, czyli Empik School i Profilingua już na dobre pod wspólną marką

2019-05-29  |  14:35
Przegląd mediów
Do pobrania

    doc 0.43 MB

Połączenie dwóch wiodących szkół języków obcych, Empik School i ProfiLingua, nastąpiło w 2017 roku, natomiast od maja 2019 ich wspólny dorobek dydaktyczny oparty o 70 lat doświadczenia jest reprezentowany pod wspólną marką – ProfiLingua. Ponad milion zadowolonych kursantów i dwadzieścia tysięcy pozytywnie zdanych egzaminów językowych potwierdzają wysokie standardy nauczania, które charakteryzowały do tej pory obydwie sieci szkół.

Za marką ProfiLingua stoi znacznie więcej niż odświeżony logotyp, czy powiększona sieć placówek. Wysokie kompetencje dwóch szkół językowych połączone w ujednoliconym toku nauczania to gwarancja jeszcze wyższej skuteczności. ProfiLingua niezmiennie pozostaje profesjonalnym partnerem w nauczaniu, który oferuje kursantom najszerszą ofertę na rynku obejmującą aż szesnaście języków, kursy dla dorosłych, młodzieży i dzieci, innowacyjne zajęcia Disney English, zajęcia indywidualne, kursy specjalistyczne i dla firm. Usługi charakteryzuje wysoka jakość, indywidualne podejście  do klienta oraz gwarancja osiągniecia zamierzonych efektów.

Połączenie sił dwóch sieci szkół językowych gwarantuje jeszcze wyższą skuteczność i niemalże 100% zdawalność na egzaminach międzynarodowych, czy maturalnych. Świetne rezultaty są wynikiem wdrożenia własnej metody nauczania kładącej nacisk na praktyczne umiejętności, angażujące materiały oraz stałą opiekę metodyczną. Kadrę ProfiLingua tworzą lektorzy oraz native speakerzy z różnych części świata, a także nauczyciele egzaminatorzy o odpowiednim przygotowaniu metodycznym. Podczas zajęć wykorzystywany jest najnowszy sprzęt oraz materiały multimedialne. Nauka jest wspomagana dodatkowymi materiałami dostępnymi na e-Platformie, w Strefie Słuchacza oraz bibliotece i mediatece.

Warto dodać, że dla komfortu kursantów, placówki Empik School działające na terenie całej Polski  przeszły gruntowną metamorfozę – w duchu nowej identyfikacji wizualnej odświeżono wygląd szkół, by podnieść standard wnętrz i dodatkowo podkreślić wysoką jakość świadczonych usług.

Dotychczas dydaktyczne kompetencje ProfiLingua doceniły Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klub Polskie Forum ISO 9000, przyznając szkole Złote Godło Najwyższa Jakość Quality International i Jakość Roku. ProfiLingua została również czterokrotnie wyróżniona Złotym Laurem Klienta oraz prestiżowym Grand Prix Lauru Klienta przyznanym przez Grupę Media Partner i Przegląd Gospodarczy. Natomiast Akredytacja Kuratoriów Oświaty przyznana wielu placówkom (m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Gliwicach i Sosnowcu) i czołowe miejsca w rankingu szkół językowych ,,Newsweeka” potwierdzają pozycję ProfiLingua, jako rzeczywistego lidera w nauczaniu języków obcych. ProfiLingua z dumą odebrała również prestiżową nagrodę Rodzinna Marka Roku, przyznawaną wyłącznie godnym zaufania markom, oferującym rodzinom produkty i usługi najwyższej jakości,  a także innowacyjne rozwiązania i doskonałą obsługę klienta.

Wieloletnie doświadczenie w skutecznym nauczaniu języków obcych, oferta wyjątkowych kursów językowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz gwarancja najwyższej jakości od teraz będą reprezentowane przez jedną markę – ProfiLingua.

Więcej informacji o szkole językowej ProfiLingua i dostępnych kursach znajdą Państwo na stronie internetowej www.profilingua.pl.

Placówki ProfiLingua działają obecnie w Białymstoku, Bielsko-Białej, Bydgoszczy, Bytomiu, Chełmie, Częstochowie, Elblągu, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Gnieźnie, Kaliszu, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Legnicy, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Wałbrzychu, Warszawie, Wrocławiu i w Zielonej Górze.

 

 

PROFILINGUA

Połączenie dwóch wiodących szkół języków obcych, Empik School i ProfiLingua, nastąpiło w 2017 roku, natomiast od maja 2019 ich wspólny dorobek dydaktyczny oparty o 70 lat doświadczenia będzie reprezentowany wyłącznie pod jedną, wspólną marką - ProfiLingua. W  ponad 40 placówkach w całej Polsce studenci mają do dyspozycji doświadczonych lektorów-pasjonatów i najszerszą ofertę językową na rynku obejmującą aż 16 języków. Ponad milion zadowolonych kursantów i dwadzieścia tysięcy pozytywnie zdanych egzaminów specjalistycznych potwierdzają sukces oparty o skuteczność nauczania i zaufanie.

Poza kursem Disney English i kursami dla dzieci, młodzieży i dorosłych w ofercie szkoły dostępne są także kursy dla firm oraz kursy indywidualne i specjalistyczne.

 

 

Kontakt dla mediów

Katarzyna Przybyłowicz I [email protected] I +48 730 030 684

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 29 maja

Zdrowie

Polskie mamy chcą obowiązkowych i bezpłatnych szczepień przeciwko rotawirusom. Domaga się tego 77 proc. kobiet

Rośnie świadomość Polek na temat konieczności wykonywania szczepień przeciwko rotawirusom. Mamy mają dużą wiedzę na temat ewentualnych powikłań wywołanych przez te wirusy, szczepią więc dzieci zarówno z obawy przed zachorowaniem, jak i w celu uniknięcia hospitalizacji malucha. Te mamy, które rezygnują ze szczepień przeciw rotawirusom, robią to głównie ze względu na sytuację finansową. 77 proc. matek zgadza się ze stwierdzeniem, że szczepienia przeciwrotawirusowe powinny być obowiązkowe, dzięki czemu byłyby one bezpłatne dla rodziców.

Konsument

Ataki terrorystyczne poważnym problemem dla turystyki. Branża potrzebuje średnio ponad roku na odrobienie strat

Tunezja, Egipt czy Turcja zyskują w zestawieniu najchętniej wybieranych przez Polaków kierunków na wakacje. Jednak odbudowanie pozycji tych krajów po serii zamachów terrorystycznych jest trudnym i długim procesem. Każde takie zdarzenie to ogromny cios dla turystyki, odczuwalny zwłaszcza w takich krajach, które opierają na niej całą gospodarkę. Zdaniem ekspertów branża potrzebuje co najmniej kilkunastu miesięcy, aby odrobić starty. Przed zagranicznym urlopem warto sprawdzić ostrzeżenia MSZ i zalecenia, do których należy się stosować podczas pobytu za granicą.

Konsument

Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie. Korzystanie bez umiaru z cyfrowych technologii utrudnia wypoczynek

Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak zmienić, wprowadzając kilka prostych zasad, które zmienią złe nawyki – podkreśla Ula Dąbrowska, współautorka książki „Spa dla umysłu”.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy będą mogły wytwarzać prąd w mikroinstalacjach. To pomoże im obniżyć koszty energii

Jak pokazują dane Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, w ubiegłym roku w Polsce powstało 28,36 tys. mikroinstalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 173 MW. Ich liczba ma radykalnie wzrosnąć po uruchomieniu programu Energia Plus, dzięki któremu przedsiębiorcy będą mogli produkować energię na własne potrzeby, a nadwyżki rozliczać w korzystnym systemie upustów. Projekt nowelizacji ustawy o OZE, który rozszerza status prosumenta o małe i średnie firmy, zyskał wczoraj akceptację rządu. Teraz zajmie się nim Sejm.