Przegląd mediów

październik 2019

Shell Helix Top Up – pierwszy uniwersalny olej na dolewki

2019-10-02  |  22:53
Przegląd mediów
Do pobrania

    docx 0.06 MB

Shell wprowadza na rynek pierwszy olej silnikowy kompatybilny z jednostkami wszystkich samochodów. Nowo opracowany olej Shell Helix Top Up z krystalicznie czystej bazy olejowej, przeznaczony na dolewki, został zaprojektowany z myślą o kierowcach, którzy nie wiedzą dokładnie, jakiego oleju potrzebuje silnik ich samochodu. Szybkie rozwiązanie dla kierowców oferowane w charakterystycznej czerwonej butelce jest już dostępne na stacjach Shell w Polsce.

Regularna kontrola stanu oleju silnikowego oraz wymiana w odpowiednim czasie decydują o żywotności silnika. Niestety, kierowcy zbyt rzadko kontrolują poziom oleju i wydłużają okresy między jego wymianą. Każde takie niedopatrzenie grozi bardzo poważną awarią pojazdu, łącznie z zatarciem silnika, trudnym i kosztownym w naprawie. 

W momencie zaświecenia się czerwonej lampki kontrolnej na desce rozdzielczej lub stwierdzenia niedoboru oleju podczas pomiaru wielu kierowców często nie wie, który olej jest odpowiedni dla ich pojazdu. Nawet jeśli wiedzą, jaki olej jest wymagany do ich samochodu, nie mają pewności, że będzie od dostępny na danej stacji paliw. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi nowy olej Shell Helix Top Up. To olej na dolewki kompatybilny ze wszystkimi silnikami benzynowymi i silnikami Diesla .

Zaawansowana technologia olejów Shell Helix Top Up

Olej Shell Helix Top Up został opracowany na bazie technologii Shell PurePlus w Centrum Technologii Shell w Hamburgu. Tej samej technologii Shell Helix, która jest wybierana przez wiodących producentów samochodów oraz zespoły Ferrari F1, BMW Motorsport i Hyundai World Rally Team. Olej Shell Helix Top Up to wysokiej jakości olej na dolewki z krystalicznie czystej bazy olejowej, który można bez przeszkód mieszać ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi.

Olej Top Up to szybkie rozwiązanie pośrednie – czy to jako zapasowa butelka w bagażniku, czy też jako pomoc w nagłych wypadkach.

„Shell Helix Top Up to nowy produkt, który spełnia wymagania każdego rodzaju silnika. Priorytetem było dla nas to, aby niezależnie od silnika i dotychczas stosowanego oleju klienci otrzymali uniwersalny środek smarny, dzięki któremu będą mogli szybko i łatwo poradzić sobie z napotkanym problemem bez konieczności sprawdzania szczegółowych specyfikacji” – powiedział Łukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.

Shell zaleca użycie do silnika maksymalnie jednego litra oleju, tj. jednej butelki oleju Shell Helix Top Up. W przypadku uzupełnień o większej objętości należy zastosować olej spełniający wymogi producenta pojazdu. 

Wygoda i poczucie bezpieczeństwa

Shell stara się zrozumieć potrzeby kierowców i wie, ile czasu spędzają w samochodzie. Pragnie na co dzień ułatwić i uprzyjemnić zarówno długie, jak i krótkie podróże. 

„Dzięki nowemu olejowi Shell Helix Top Up dajemy polskim kierowcom poczucie bezpieczeństwa i beztroski na drodze. Żyjemy szybko i potrzebujemy czasem rozwiązań dostosowanych do okoliczności. Zdarza się, że w podróży nie pamiętamy parametrów oleju, który do tej pory stosowaliśmy lub nie jest on akurat dostępny w miejscu, w którym się znajdujemy. Z zapasową butelką oleju Shell Helix Top Up w bagażniku podróżuje się spokojnie i pewnie” – powiedział Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

Liczne usługi i szeroka oferta akcesoriów samochodowych na stacjach sprawiają, że każdego dnia na całym świecie Shell „gości” u siebie ponad 30 milionów klientów. W jednym miejscu mogą zrealizować wiele różnych potrzeb, co znacznie ułatwia im życie. Dzięki temu codzienna mobilność staje się bardziej komfortowa.
Więcej informacji  na temat oleju Shell Top Up i innych ofert dostępnych na stacjach paliw Shell znajduje się na stronie internetowej Shell.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 2 października

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Poczta Polska z tradycyjnego operatora pocztowego przestawia się na obsługę e-handlu. Za 5 lat usługi paczkowe i kurierskie mają stanowić dużą część jej przychodów

Polska to jeden z najszybciej rosnących rynków e-commerce, co pociąga za sobą równie dynamiczny wzrost rynku przesyłek. Według szacunków Poczty Polskiej w 2023 roku jego wartość wzrośnie prawie dwukrotnie do poziomu 12 mld zł, a operatorzy obsłużą już ok. 850 mln paczek. Spółka chce być beneficjentem tego wzrostu i z tradycyjnego operatora pocztowego przestawić się na obsługę e-commerce. Stąd zwiększone inwestycje, m.in. w rozwój sieci Odbiór w Punkcie, własną sieć samoobsługowych automatów paczkowych i budowę nowych hubów logistycznych.

Ochrona środowiska

PGE oddaje do użytku największą inwestycję przemysłową od 1989 roku. Nowe bloki Elektrowni Opole zaopatrzą w energię 4 mln polskich gospodarstw

To największa w Polsce inwestycja przemysłowa od 30 lat. Dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej jest to zarazem ostatnia inwestycja w źródła oparte na węglu kamiennym. W Elektrowni Opole oddano właśnie do użytkowania drugi nowy blok na węgiel – oba mają łącznie 1 800 MW mocy, a koszt ich budowy wyniósł blisko 11,6 mld zł brutto. Bloki zostały wybudowane w nowoczesnej technologii, dzięki czemu będą emitować o 20–30 proc. mniej dwutlenku węgla niż bloki starszej generacji i zaopatrzą w energię elektryczną około 4 mln gospodarstw domowych w Polsce.

Edukacja

Średnio co trzeci pacjent czuje się traktowany przedmiotowo. Lekarze już na studiach powinni się uczyć prawidłowej komunikacji z pacjentem

Średnio co trzeci pacjent uważa, że jego zdanie ani sytuacja życiowa nie zostały w szpitalu wzięte pod uwagę w decyzjach odnośnie do leczenia. Polscy pacjenci czują się traktowani dość przedmiotowo, ale z drugiej strony i tak kontakty z lekarzami i personelem medycznym oceniają jako jeden z największych pozytywów polskiej służby zdrowia – wynika z badań przeprowadzonych przez Siemens Healthineers. Eksperci oceniają, że dobra komunikacja pomiędzy lekarzem a pacjentem warunkuje cały późniejszy proces leczenia, dlatego nacisk na kompetencje miękkie powinno się kłaść już na etapie kształcenia personelu medycznego.

Handel

Międzynarodowy koncern produkujący środki czystości i kosmetyki da drugie życie plastikowym odpadom wyrzucanym na plażach. Będą powstawać z nich butelki szamponu

Według Komisji Europejskiej tworzywa sztuczne stanowią dziś blisko 80 proc. odpadów w morzach i oceanach. Każdego roku trafia do nich ok. 8 mln ton plastiku, co odpowiada ciężarówce śmieci wrzucanych do morza co minutę – podaje Fundacja Ellen MacArthur. W działania na rzecz ochrony mórz i oceanów przed zalewem plastiku w coraz większym stopniu angażuje się także globalny biznes. Koncern Procter & Gamble wprowadza właśnie do polskich sklepów szampon Head & Shoulders w butelkach, które składają się w 20 proc. z przetworzonych odpadów zebranych z plaż. Przy sprzedaży równej 1 mld produktów rocznie każda wprowadzona przez koncern zmiana ma wpływ na otoczenie.