Przegląd mediów

październik 2018

Spotkanie z chińskim gigantem i tajemniczy Escape Room – Movie Games na PGA

2018-10-23  |  09:35
Przegląd mediów

Największe targi gamingowe w Polsce już za nami. Na Poznań Game Arena nie zabrakło oficjalnego stoiska Movie Games, gdzie zaprezentowano najnowsze produkcje, zorganizowano spotkania z twórcami gier, a premierę miał wyjątkowy Escape Room inspirowany grą The Beast Inside. Tuż po zakończeniu poznańskich targów, Movie Games spotkało się z przedstawicielami spółki Tencent, chińskiego giganta, do którego należy m.in. Riot Games znane z League of Legends czy Epic Games, twórcy bijącego rekordy popularności Fortnite’a.

Spotkanie miało na celu przedstawienie produkcji Movie Games i omówienie ewentualnej dalszej współpracy pomiędzy Spółkami.

Przedstawiciele Tencent pojawili się w Warszawie tylko na kilka dni. W tym czasie odbyli spotkanie z przedstawicielami firm 11 bit studios i Techland, a także Movie Games, aby porozmawiać o współpracy związanej z nadchodzącymi produkcjami, oraz ich dystrybucji na światowym rynku, co może być dużym krokiem naprzód dla polskiego producenta. – Cieszymy się z rozpoczęcia rozmów z Tencentem. Jest to wielki gracz na światowym rynku gamingowym, dlatego mamy nadzieję, że uda nam się nawiązać ciekawą współpracę, która przyniesie korzyści obydwu stronom. Rynek azjatycki jest ogromny, dynamiczne się rozwija, jednak debiut na nim wymaga wsparcia odpowiedniego partnera z rejonu Azji – mówił po spotkaniu Mateusz Wcześniak, prezes zarządu Movie Games.

Na stoisku Movie Games na PGA odwiedzający mogli zagrać w horror Lust for Darkness, produkcję The Beast Inside, a także dwa symulatory – Plane Mechanic Simulator, oraz w zaprezentowany oficjalnie po raz pierwszy – Treasure Hunter. Poza produkcjami Spółki, odwiedzający mogli przenieść się w świat The Beast Inside dzięki atrakcji jaką był Escape Room, inspirowany tą produkcją. Wcielając się w rolę Adama, bohatera gry odwiedzający musieli zmierzyć się z zagadkami inspirowanymi wydarzeniami z życia bohaterów The Beast Inside. Na szczęśliwców, którzy go przeszli czekały nagrody w postaci gadżetów, takich jak: plecaki, karty przetrwania, czy kody do wersji demonstracyjnej The Beast Inside.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 23 października

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu

– Borykamy się z największym kryzysem w branży lotniczej. Spadek ruchu jest bardzo głęboki, w połączeniach regularnych na niektórych lotniskach sięga prawie 100 proc. – mówi Artur Tomasik, prezes zarządu Związku Regionalnych Portów Lotniczych oraz Katowice Airport, i podkreśla, że minie kilka lat, zanim porty lotnicze odbudują ruch pasażerski i powrócą do kondycji finansowej sprzed pandemii. Kryzys w przewozach ominął transport towarowy. Lotnisko w Katowicach w pierwszym kwartale tego roku zanotowało w tym segmencie 30-proc. wzrost.

Handel

Nastroje wśród producentów żywności coraz lepsze. Mniejszy popyt gastronomii rekompensują zakupy konsumenckie i eksport

Po okresie największego pesymizmu, jaki towarzyszył branży spożywczej latem ubiegłego roku, nastroje stopniowo się poprawiają, choć do powrotu do sytuacji sprzed pandemii jeszcze daleka droga. To wnioski z badania firmy analitycznej Food Research Institute. Luty był pierwszym miesiącem w czasie pandemii, w którym widać wzrost Indeksu FRI. – Lokomotywą napędzającą rozwój polskich producentów żywności w czasie pandemii jest eksport. Przetwórcy nadążają za światowymi trendami i stają się ważnym europejskim graczem w segmencie żywności bio i eko – mówi Dariusz Chołost, general manager Food Research Institute.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Handel

Agnieszka Radwańska została ambasadorką wody Jurajska. W kampanii będzie zwracać uwagę na prawidłowe nawodnienie organizmu

Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza, że wybór Agnieszki Radwańskiej jako ambasadorki wody Jurajskiej był przemyślaną decyzją. Marka chciała związać się z osobą autentyczną, której styl życia pasuje do filozofii i głównych założeń brandu.