Przegląd mediów

22
kwiecień
Najnowszy wpis

Rok RODO

wrzesień 2018

Taropak 2018

2018-09-26  |  13:24
Przegląd mediów

Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2018

Jak podaje organizator, "tegoroczna edycja targów to tysiące zwiedzających, setki wystawców, niezliczone spotkania, udane biznesowe rozmowy, tysiące metrów kwadratowych, nowoczesne pawilony, ciekawe przestrzenie."

Firma DI-ZET, dostawca maszyn, urządzeń i materiałów do pakowania bierze udział w targach Taropak, Pakfood, Poligrafika i Budma poczynając od lat 90-tych. W tym roku pomimo, że nie wystawiamy się na targach Taropak, możecie nas tam spotkać. Jesteśmy do Państwa dyspozycji i zapraszamy do spotkań i rozmów. 


Blok jesiennych targów to będzie wyjątkowe wydarzenie. W dniach 1-4 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się Międzynarodowe Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK4 PRINT WEEK , oraz Targi Technologii dla Przetwórstwa Polimerów POLIMER TECH.

Są to trzy imprezy koncentrujące się na tematyce branży opakowań, technologii druku i offsetu, a także technologii związanych z przetwórstwem tworzyw polimerowych.

Niezwykle ważnym wydarzeniem podczas Targów TAROPAK jest organizowany przez Polską Izbę Opakowań, IV Kongres Przemysłu Opakowań. W tym roku tematem Kongresu będzie transformacja przemysłu opakowań w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ). Jest to najbardziej aktualny dzisiaj, i w najbliższych latach, temat inspirujący do działalności na rzecz oszczędzania nieodnawialnych zasobów wykorzystywanych w gospodarce. Celem kongresu jest zainicjowanie zmian w projektowaniu i procesach wytwarzania, tak aby udział materiałów i surowców odzyskanych w produkcji opakowań był większy. Adresatami wydarzenia są nie tylko projektanci i producenci opakowań, ale również sami użytkownicy, czy wreszcie osoby zajmujące się recyklingiem. Na spotkanie zapraszamy 2 października.

1 października natomiast odbędzie się II Kongresu ART OF COLOR. W tym roku szeroko omawiane będą perspektywy rozwoju branży poligraficznej, otwarcie na nowe gałęzie przemysłu oraz możliwości eksportowe. W programie nie zabraknie tematów dotyczących uszlachetniania druku, możliwościach wykorzystania druku utrwalanego promieniowaniem UV, zarządzania barwą, optymalizacji i stabilizacji procesu druku oraz wiadomości na temat platform online printing, które na polskim rynku dynamicznie się rozwijają.

Blok jesiennych targów oraz wydarzenia im towarzyszące będą z pewnością okazją do spotkań biznesowych wszystkich uczestników rynku poligraficznego, opakowaniowego, właścicieli i dyrektorów technicznych drukarń, designerów, projektantów i producentów opakowań i etykiet, ale także dla agencji reklamowych i wydawnictw.

​Synergia branż daje możliwości weryfikacji oferty pod kątem konkurencyjności ceny, jakości i zaawansowania technologicznego. To właśnie podczas targów w jednym miejscu i czasie będzie można zapoznać się z nowościami, odkryć branżowe trendy, nawiązać i umocnić biznesowe kontakty.

Początek października obfituje w targowe imprezy  w tym samym czasie bowiem,  odbędą się również Międzynarodowe Targi Gastronomiczne i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO i INVEST HOTELPOLAGRA TECH I SMAKI REGIONÓW.


Taropak 2018 Jesienna Synergia Branż

Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAKTargi Technologii dla Przetwórstwa Polimerów POLIMER TECH, oraz 4 PRINT WEEK , jak również Międzynarodowe Targi Gastronomiczne i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO i INVEST HotelPolagra Tech
i Smaki Regionów
, odbędą się na początku października w Poznaniu.

Taropak, 4 Print Week oraz Polimer Tech to trzy imprezy koncentrujące się kompleksowo na tematyce branży opakowań, technologii druku i offsetu, a także technologii związanych
z przetwórstwem tworzyw polimerowych.

​Jest to wyjątkowa okazja by poznać tak szeroką i  kompleksowo przedstawioną ofertę branży poligraficznej i opakowań.

Natomiast dla branży HoReCa, Salon Technologii Piekarskich i Cukierniczych oraz Salon Technologii Spożywczych podczas Targów Polagra   najlepszym źródłem wiedzy na temat nowatorskich rozwiązań, zarówno tych sprzętowych, jak i koncepcyjnych.

​Ekspozycję co roku tworzą czołowi polscy producenci i dystrybutorzy sprzętu dla lokali gastronomicznych i hotelarskich.

Takie nagromadzenie wydarzeń daje duże możliwości weryfikacji oferty pod kątem konkurencyjności ceny, jakości i zaawansowania technologicznego.

​To właśnie podczas październikowych targów w jednym miejscu i czasie będzie można sprawdzić jakie są najnowsze tendencje na rynku, w jakim kierunku poprowadzić rozwój firmy, wreszcie z kim nawiązać współpracę?

Targi to owocne kontakty biznesowe i rozmowy handlowe, okazja do których, z pewnością nadarzy się podczas jesiennej synergii branż. 


Kongres Przemysłu Opakowań 2018

W odpowiedzi na zainteresowanie projektantów, producentów i użytkowników opakowań oraz szeroko rozumianej sfery odzysku i recyklingu opakowań, wiodącym tematem tegorocznego Kongresu Przemysłu Opakowań będzie problematyka gospodarki opakowaniami od projektowania poprzez wytwarzanie, wykorzystanie oraz zagospodarowanie opakowań po ich wykorzystaniu (wyniki konsultacji).

Kongresowe audytorium stanowić będą: projektanci, producenci opakowań oraz materiałów opakowaniowych. Szeroko rozumiani użytkownicy, których udział i rolę w zagospodarowaniu opakowań po ich wykorzystaniu trudno przecenić (selekcja, zbiórka opakowań). Znaczący udział w obradach Kongresu mieć będą realizatorzy systemu i procesów zbiórki, odzysku, recyklingu i innych form działalności na rzecz przywracania do wykorzystania zasobów zużytych do produkcji opakowań. Bo w tym tkwi sens i filozofia Gospodarki w Obiegu Zamkniętym.

 Firma DI-ZET Sp. z o.o. Sp. K. to od wielu lat dystrybutor wiodących światowych producentów maszyn pakujących takich jak Cyklop, SMB, FEV, GG Macchine, Comarme, Trioplast, Teufelberger i innych

Źródło: materiały prasowe Taropak.pl, Polska Izba Opakowań, DIZET.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 26 września

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.