Przegląd mediów

22
kwiecień
Najnowszy wpis

Rok RODO

wrzesień 2018

Trioplast Group wiodącym producentem folii stretch w Europie

2018-09-25  |  10:49
Przegląd mediów

Trioplast Group

Trioplast Group to lider produkcji folii stretch w Europie, produkujący m.in. doskonałe folie stretch INFINITY oraz folie pre-stretch FORCE. Dystrybutorem folii stretch Trioplast w Polsce jest firma DI-ZET

Trioplast jest szwedzką grupą przemysłową zatrudniającą ponad 1000 pracowników i osiągającą roczne obroty rzędu 4 mld SEK. Grupa Trioplast jest jednym z wiodących europejskich producentów folii polietylenowych.

Trioplast produkuje i dystrybuuje folie i materiały opakowaniowe do zastosowań w różnych gałęziach przemysłu i rolnictwa. Firma Trioplast zajmuje wiodącą pozycję w Europie w dziedzinie folii polietylenowej dla rolnictwa, przemysłu, higieny i medycyny. Firma uzyskała tak wysoką pozycję na rynku dzięki rozwijaniu i utrzymywaniu doskonałych, długoterminowych relacji i aktywnego dialogu z klientami i partnerami. Rezultatem jest szeroka oferta dla klientów, doskonała jakość produktu i wysoki poziom usług. Trioplast we współpracy z klientami wypracowuje nowe innowacyjne rozwiązania oparte na realnych potrzebach odbiorców.

Nowe folie stretch Trioplast na polskim rynku

Folie stretch INFINITY szwedzkiego producenta Trioplast AB to aktualnie jedne z najlepszych uniwersalnych wysoko rozciągliwych folii stretch maszynowych dostępnych w Polsce. Folia przeznaczona do wstępnego rozciągu nawet to 400%. Infinity zapewnia najlepszą możliwą stabilność jednostki ładunkowej w segmencie folii typu cast.
 

Folia pre-stretch Force szwedzkiego producenta Trioplast AB to aktualnie jedne z najlepszych folii wstępnie rozciągniętych pre-stretch maszynowych dostępnych w Polsce. Folie wstępnie rozciągnięte to aktualnie jeden z gorących trendów w pakowaniu produktów na paletach ze względu na wysoką wydajność i uniwersalność pozwalającą na zastosowanie na prawie każdej owijarce palet. 

DI-ZET Dystrybucja folii stretch Trioplast w Polsce

Firma DI-ZET Sp. z o.o. Sp. K.  powstała w 1990 roku w Warszawie. Rozpoczęliśmy wówczas współpracę z niemiecką firmą Cyklop GmbH w zakresie sprzedaży urządzeń pakujących oraz materiałów eksploatacyjnych. W zakresie owijarek do palet współpracujemy ze szwedzką firmą Cyklop Teknik AB produkującą te urządzenia w technologii Power Eco Stretch. W późniejszym czasie rozszerzyliśmy również współpracę z niemiecką firmą SMB Schwede Maschinenbau specjalizującą się w produkcji wiązarek ramowych, oraz niemiecką firmą FEV Gmbh specjalizującą się w produkcji owijarek poziomych. Gamę urządzeń pakujących uzupełniliśmy również o małe wiązarki sznurkowe Cyklop AXRO z zastosowaniem sznurka elastycznego produkowane w Holandii przez Cyklop Nederland BV. W zakresie zaklejarek do kartonów współpracujemy z holenderską firmą Cyklop Nederland BV i włoskim producentem COMARME S.r.l. Współpracujemy także z włoskim producentem owijarek poziomych G.G. Macchine S.r.l. oraz z włoskim producentem zgrzewarek i tuneli obkurczających Vimacor S.r.l. Jesteśmy dystrybutorem folii stretch szwedzkiego producenta TRIOPLAST INDUSTRIER AB, jednego z największych producentów folii w Europie. Dzięki ścisłej współpracy z producentem zapewniamy powtarzalność jakości dostarczanej folii, ciągłość dostaw oraz doskonałą obsługę zakładów produkcyjnych i magazynów logistycznych na terenie całego kraju. Każdego klienta traktujemy indywidualnie dopasowując ofertę do konkretnych potrzeb. Obsługujemy największe zakłady produkcyjne w kraju, jaki i małe firmy, oferując dla nich najkorzystniejsze rozwiązania. Oferujemy klientom serwis i wsparcie niezależnie od pory dnia i tygodnia.

Więcej: NowaFolia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 25 września

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.