Przegląd mediów

17
czerwiec
czerwiec 2021

Victoria Dom ruszyła ze sprzedażą mieszkań w 7. etapie osiedla Ursus Factory

2021-06-01  |  15:37
Przegląd mediów

Ursus Factory 7 to kolejny etap inwestycji Victorii Dom w dynamicznie zmieniającej się części warszawskiego Ursusa. W 9-kondygnacyjnym budynku powstają mieszkania w metrażach od 26 do 78 m2. Właśnie ruszyła ich sprzedaż.

W ofercie są 253 funkcjonalne, 1-,2-,3- lub 4-pokojowe lokale. Wszystkie mieszkania w tej inwestycji mają balkony, a 23 lokale – ogródki lokatorskie. Na parterze budynku zaprojektowano lokale usługowe, dostępne będą także stojaki rowerowe, naziemny parking i podziemny garaż. – Nasi klienci to przede wszystkim rodziny z małymi dziećmi, dlatego pomyśleliśmy także o najmłodszych i w ramach inwestycji powstaje atrakcyjny oraz bezpieczny plac zabaw – mówi Ewa Rathe-Głowacka z Victorii Dom.

Dzielnica wśród zieleni

Lokalizacja przy ul. Edwarda Habicha, w którym powstaje osiedle Ursus Factory 7, pozwala mieszkańcom na ucieczkę od wielkomiejskiego zgiełku. Blisko jest stąd do miejsc pozwalających na rekreację, m.in. pierwszego w Warszawie parku ekologicznego z mineralnymi ścieżkami, latarniami solarnymi, nieckami bioretencyjnymi, które gromadzą deszczówkę wykorzystywaną do nawadniania roślin oraz placem zabaw z przyjaznych środowisku materiałów. Atrakcją dla najmłodszych i ich rodziców z pewnością będzie niedawno wyremontowany plac zabaw Hasanka z tyrolką oraz kompleksem boisk czy ścieżki spacerowe w Parku Czechowickim. Nowe osiedle Victorii Dom jest dobrze skomunikowane z centrum stolicy. W pobliżu znajdują się liczne węzły komunikacyjne, w tym aż 3 stacje SKM-ki pozwalające na dojazd do ścisłego centrum Warszawy w ciągu 15 min. Mieszkańcy chętnie korzystają także z często kursujących autobusów. Ci, dla których ważna jest komunikacja w aspekcie szerszym niż lokalny, docenią korzystne położenie komunikacyjne Ursusa u zbiegu dróg międzynarodowych: części europejskiej trasy E30 o kierunku wschód – zachód i E67 (północ – południe). W pobliżu osiedla nie zabrakło również placówek edukacyjnych i bogatego zaplecza handlowo-usługowego (m.in. CH Ursus Factory, Galeria Gawra, Leroy Merlin oraz targowisko przy ul. Gierdziejewskiego).

Ponad tysiąc klientów Victorii Dom już mieszka w Ursusie

Ursus rozwija się w szybkim tempie. Victoria Dom od prawie 5 lat prowadzi inwestycje w tej części Warszawy. Do tej pory sprzedaliśmy tutaj ok. 1300 mieszka, przede wszystkim osobom młodym, na ogół podejmującym pierwszą pracę i osiedlającym się w swoim pierwszym, samodzielnym mieszkaniu. Niesłabnące zainteresowanie lokalami w kolejnych etapach osiedla Ursus Factory to najlepsze potwierdzenie atrakacyjności tej lokalizacji – podkreśla Ewa Rathe-Głowacka z Victorii Dom. Zwraca też uwagę, że to dobra miejska infrastruktura oraz bliskość terenów zielonych i rekreacyjnych sprawiają, że klienci chętnie kupują mieszkania w tej części stolicy. – Niewątpliwym atutem jest dla nich także fakt, że od kilku lat Ursus znajduje się w czołówce najbezpieczniejszych dzielnic Warszawy. Potwierdza to także najnowsza analiza Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – dodaje. 

***

Victoria Dom to deweloper z 23-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne uproszczenie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 6,4 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 10 tys. mieszkań. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 5 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od roku w Lipsku.

Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana.  Ostatnio została wyróżniona m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej”, Diamentem Forbesa, a Osiedle Ursus Factory uznane Inwestycją Roku 2020 w Warszawie przez użytkowników obido.pl

Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 1 czerwca

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Prawie dwie trzecie nauczycieli ocenia, że COVID-19 negatywnie wpłynął na prestiż ich zawodu. Mimo to 78 proc. pedagogów odczuwa satysfakcję z pracy

Nauczyciele to jedna z grup zawodowych, które najmocniej odczuły negatywny wpływ pandemii. – Musieli radykalnie zmienić sposób pracy z uczniami oraz swoje metody nauczania. Zmieniły się też ich relacje w środowisku szkolnym – mówi Konrad Ciesiołkiewicz z Fundacji Orange. Prawie dwie trzecie pedagogów ocenia, że COVID-19 negatywnie wpłynął na postrzeganie w społeczeństwie ich grupy zawodowej, a coraz mniejszy prestiż zawodu i niskie zarobki wymieniają jako główne bolączki. Mimo to badania Fundacji Orange wskazują, że zdecydowana większość nauczycieli odczuwa satysfakcję z pracy. Zarówno nauczycielom, rodzicom, jak i uczniom zależy na tym samym: na prawdziwej i szczerej relacji.

Bankowość

Rośnie atrakcyjność inwestowania w nieruchomości. Zyskują firmy wyspecjalizowane w obsłudze takich inwestorów i lokali

Galopująca inflacja i rekordowo niskie stopy procentowe powodują, że Polacy rezygnują z trzymania oszczędności na lokatach i szukają alternatywy na rynku nieruchomości. Popyt rośnie, podobnie jak ceny, a analitycy spodziewają się utrzymania tego trendu. Tym bardziej że atrakcyjność inwestycyjna nieruchomości wzrosła nawet mimo pandemii i zawirowań na rynku najmu. Szczególnie dotyczy to segmentu nieruchomości premium. Wraz z większym popytem na lokale rośnie również zapotrzebowanie na usługi zarządzania nimi. Na trendzie tym zyskują wyspecjalizowane firmy, które zajmują się kompleksową obsługą inwestora, zarządzaniem najmem i wspierają późniejszy proces sprzedaży danej nieruchomości.

Prawo

Liczba niewypłacalności firm i postępowań restrukturyzacyjnych w Polsce jest najwyższa w historii. W tym roku może jeszcze wzrosnąć

Jak podaje KUKE, kwiecień był drugim miesiącem z rzędu, w którym liczba postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych wzrosła o ponad 200 w ujęciu rocznym. Liczba ogłoszonych restrukturyzacji wyniosła w kwietniu 167, czyli o 568 proc. więcej niż przed rokiem. Analitycy wskazują, że lawinowy wzrost liczby takich postępowań to nie tylko efekt pandemii COVID-19, ale i wygodnej dla przedsiębiorców procedury uproszczonego postępowania o zatwierdzenie układu. Wprowadzona ustawami covidowymi forma bije rekordy popularności, wobec czego od grudnia zostanie na stałe wprowadzona do polskiego systemu. To pozytywna wiadomość dla firm w trudnej sytuacji finansowej. Zwłaszcza że w tym roku trzeba spodziewać się dalszego wzrostu liczby upadłości i restrukturyzacji, który będzie efektem chociażby wygaszania tarcz antykryzysowych i pomocy finansowej dla firm ze strony państwa.

Handel

Połowa Polaków pije na co dzień wodę mineralną. Nie wszyscy jednak wiedzą, co oznacza pH wody

Z badania na panelu Ariadna wynika, że połowa Polaków pije butelkowaną wodę niegazowaną, z czego 72 proc. codziennie lub prawie codziennie. Niewielu konsumentów jest jednak świadomych, jakie znaczenie ma jej pH. – Im wyższy poziom, tym więcej korzyści dla organizmu – podkreślają dietetycy i kosmetolodzy. Woda alkaliczna, o odczynie zasadowym powyżej 7,5 pH, lepiej nawadnia organizm i pomaga mu się szybciej zregenerować, co jest szczególnie ważne w czasie upałów i aktywności fizycznej. Do tego m.in. wspiera metabolizm, równowagę kwasowo-zasadową i nawilżenie skóry.