Przegląd mediów

25
wrzesień
kwiecień 2017

Zagłosuj na Ulubioną Drogerię i wygraj nagrody!

2017-04-28  |  22:51
Przegląd mediów
Do pobrania

    doc 0.02 MB

Lubimy wybierać się na wyprawy do drogerii i perfumerii. Czasem są to zakupy online, jednak dla kosmetoholiczki lub osoby dbającej o siebie, nie ma nic bardziej fascynującego niż wędrówka do tej świątyni — wypełnionej perfumami, szamponami, odżywkami do włosów, szeroką gamą preparatów do make-up, kremami, balsamami, kosmetykami do kąpieli, ale także gadżetami wspomagającymi pielęgnację i higienę.

Sama lubię ten zapach, który uwodzi mnie jeszcze na ulicy, dzieje się tak szczególnie przed perfumerią Douglas i Sephora. Już sama ta niezwykła woń, która kusi moje zmysły, sprawia, że czuję się zrelaksowana i jest swoistym zaproszeniem, które podpowiada "wejdź, rozgość się i poczuj się piękna!". Oczywiście mam świadomość, że ten zapach to zabieg marketingowy, jednak jest on tak miły i przyjemny, że nie potrafię się mu oprzeć.

Czuję tę pociągającą, ku wejściu do sklepu woń, która prowadzi mnie do drzwi wejściowych… przekraczam próg i jestem… jestem w świecie moich marzeń i pasji. Moim oczom ukazują się półki wypełnione preparatami kosmetycznymi, równiuśko poukładane, które kuszą nie tylko estetycznym ułożeniem, gustownym opakowaniem, ale czasem nawet słyszę ich głosy mówiące "kup mnie, sprawię, że będziesz piękna".

Przemierzam ten magiczny i zaczarowany świat, gdzie mogę poczuć zapach nowych perfum, które chciałabym zakupić, ale także fizycznie doświadczyć znajdujących się tam produktów.

Idealna świątynia kosmetyków

Moim zdaniem, idealna drogeria to taka, w ofercie której mam możliwość znalezienia bogatej i różnorodnej oferty produktowej. To miejsce, gdzie mogę znaleźć kosmetyk odpowiedni do moich potrzeb i odpowiadający na moje problemy. Bo przecież dwa rodzaje farb do koloryzacji włosów to może być zbyt mało. Mimo iż potrzebuję jednego wybranego koloru, to jakoś tak lepiej patrzy się na oferowane produkty, gdy zajmują jedną całą ściankę. Lepiej się też dokonuje wyboru… To nic, że wyłaniając odpowiedni preparat, muszę spędzić troszkę czasu, przeglądając ofertę. Jednak mam poczucie, że mam naprawdę spory wybór!

Podążając dalej, zauważam dział preparatów do pielęgnacji twarzy, a potrzebuję toniku, kremu na dzień i na noc, peelingu oraz żelu do mycia twarzy. W tym dziale znów poświęcam sporo czasu, aby wybrać preparaty dostosowane do kondycji mojej skóry lub poszukać nowości, których jeszcze nie miałam przyjemności testować i poznawać! Czasem z lekką obawą sięgam po ten nowy kosmetyk, jednak jeśli go nie przetestuję, to zawsze już będę się zastanawiać czy on jest odpowiedni dla mnie i mojej cery.

Następnie poszukuję szamponu, maski, odżywki i mgiełki do pielęgnacji włosów oraz szczotki i kilku kosmetyków takich jak lakier czy pianka, które użyję do stylizacji fryzur.

I to jeszcze wcale nie koniec mojej pasjonującej podróży. Przechadzając się z przyjemnością pomiędzy zapełnionymi kosmetykami półeczkami, oczywiście wypatruję nowości kosmetycznych, których jeszcze nie znam, a także preparatów, których dotąd tutaj nie było, bo jest szansa, że to nowości. A ja lubię poznawać mało znane preparaty do pielęgnacji, makijażu, paznokci, a także perfumy! Choć od testowania preparatów do make-up, paznokci i perfum zawsze zapraszam bardziej kompetentne osoby — moje redakcyjne koleżanki.

W trakcie tej mojej wyprawy do drogerii kosmetycznej lub perfumerii wypatruję także nawilżających żeli pod prysznic oraz balsamów z adnotacją "moisturizing", które poza wyjątkową pielęgnacją nawilżą moją suchą skórę. Trochę trudniej bywa, kiedy docieram do półeczek, na których stoją peelingi — bo jestem peelingomaniaczką. Tutaj zawsze wypełniam mój koszyk do granic możliwości! Lubię także gadżety pielęgnacyjne typu pilnik do pięt, rękawica wygładzająca — to moi ulubieńcy, którzy wspomagają pielęgnację skóry i zapewniają jej wyjątkowe wygładzenie.

Drogerie i perfumerie mają także taki magiczny dział ze świecami zapachowymi, które także uwielbiam kupować, bo pomagają one odprężać się i relaksować w czasie pielęgnacyjnych zabiegów domowych, ale także wspaniale nastrajają i dodają energii. My lubimy otaczać się pięknie pachnącym świecami również w pracy, bo wprowadzają nas w wyjątkowy nastrój, czasem też eliminują zmęczenie.

Czekamy na Twój głos oraz opinię o Drogeriach i Perfumeriach! Pomóż nam znaleźć tą jedyną i wyjątkową!
Głosowanie odbywa się na prestiżowym portalu TrustedCosmetics.pl: http://www.trustedcosmetics.pl/swiatynia-kosmetykow-czyli-twoja-ulubiona-drogeria-i-perfumeria-zaglosuj/

Czekamy na Wasze głosy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 28 kwietnia

Kalendarium

Partner serwisu

Advertisement

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Sektor inteligentnych wind dynamicznie się rozwija. Do 2022 roku jego wartość przekroczy 26 mld dolarów

Do 2022 roku wartość sektora inteligentnych wind przekroczy 26 mld dolarów, wynika z raportu sporządzonego przez Markets and Markets. Rynek dynamicznie się rozwija od 2015 roku, notując wzrosty na poziomie blisko 16 proc. rocznie. To zasługa między innymi zmian technologicznych oraz rosnących wymagań, stawianych przed branżą dźwigową. 

Handel

Nieterminowe płatności utrudniają ekspansję zagraniczną polskich firm. Na zapłatę od kontrahentów czekają średnio 55 dni

Rośnie skala opóźnień w płatnościach w krajach Europy Zachodniej, czyli u głównych partnerów handlowych Polski – wynika z danych firmy Atradius. Problem z nieterminowo opłacanymi fakturami ma 41 proc. przedsiębiorstw. Firmy muszą też coraz dłużej czekać na płatności – średnio jest to 55 dni. Przyczyną problemów z opóźnieniami często bywa niesprawdzenie kontrahenta i nieznajomość miejscowych przepisów dotyczących warunków płatności.  Przedsiębiorcy mogą zmniejszyć ryzyko m.in. dzięki opublikowanemu właśnie International Debt Collections Handbook.

Transport

Wzrosła liczba przewozów w PKP Cargo, rośnie też zysk. Problemem okazuje się jednak brak rąk do pracy

Pozyskanie pracowników jest obecnie największym problemem dla PKP Cargo – podkreśla prezes spółki. Grupa w I półroczu zwiększyła pracę przewozową i masę przewiezionych towarów, udało się także osiągnąć zysk netto wobec straty przed rokiem. Przewoźnikowi służy coraz lepsza sytuacja w gospodarce, więc dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na pracowników. Jednak ich liczba spada. Na koniec czerwca 2017 roku była niższa o 320 niż przed rokiem.

Patronat Newserii

Potencjalnie Niebiezpieczni

Media i PR

Nazwa może przesądzić o sukcesie firmy. Coraz częściej małe i średnie przedsiębiorstwa sięgają po pomoc profesjonalnych agencji

Zła nazwa firmy jest jak zły fundament dla domu – przez to wszystko może się zawalić – przekonuje Tomasz Banasik z Nazywamy.com. Jak podkreśla, można zmienić wszystko, logo, identyfikację wizualną, ale nie nazwę. Na tym polu sytuacja w polskich firmach jest znacznie lepsza niż jeszcze kilkanaście lat temu. Coraz częściej też sięgają one po pomoc profesjonalistów, również te małe i średnie przedsiębiorstwa.

Infrastruktura

Rośnie popularność mieszkań w pofabrycznych budynkach i zrewitalizowanych kamienicach. Klientów przyciąga klimat wnętrz i ich lokalizacja

W Polsce coraz większym zainteresowaniem cieszą się lokale w rewitalizowanych kamienicach i lofty. Mieszkania w poprzemysłowych budynkach to połączenie industrialnych przestrzeni z nowoczesnymi elementami. Tego typu inwestycji jest jednak niewiele, przede wszystkim w Łodzi i na Śląsku. W największych miastach rośnie zainteresowanie mieszkaniami w zrewitalizowanych kamienicach. Oferty przyciągają młode osoby, które cenią nowoczesne wnętrza i bliskość centrum.