Przegląd mediów

kwiecień 2017

Zagłosuj na Ulubioną Drogerię i wygraj nagrody!

2017-04-28  |  22:51
Przegląd mediów
Do pobrania

    doc 0.02 MB

Lubimy wybierać się na wyprawy do drogerii i perfumerii. Czasem są to zakupy online, jednak dla kosmetoholiczki lub osoby dbającej o siebie, nie ma nic bardziej fascynującego niż wędrówka do tej świątyni — wypełnionej perfumami, szamponami, odżywkami do włosów, szeroką gamą preparatów do make-up, kremami, balsamami, kosmetykami do kąpieli, ale także gadżetami wspomagającymi pielęgnację i higienę.

Sama lubię ten zapach, który uwodzi mnie jeszcze na ulicy, dzieje się tak szczególnie przed perfumerią Douglas i Sephora. Już sama ta niezwykła woń, która kusi moje zmysły, sprawia, że czuję się zrelaksowana i jest swoistym zaproszeniem, które podpowiada "wejdź, rozgość się i poczuj się piękna!". Oczywiście mam świadomość, że ten zapach to zabieg marketingowy, jednak jest on tak miły i przyjemny, że nie potrafię się mu oprzeć.

Czuję tę pociągającą, ku wejściu do sklepu woń, która prowadzi mnie do drzwi wejściowych… przekraczam próg i jestem… jestem w świecie moich marzeń i pasji. Moim oczom ukazują się półki wypełnione preparatami kosmetycznymi, równiuśko poukładane, które kuszą nie tylko estetycznym ułożeniem, gustownym opakowaniem, ale czasem nawet słyszę ich głosy mówiące "kup mnie, sprawię, że będziesz piękna".

Przemierzam ten magiczny i zaczarowany świat, gdzie mogę poczuć zapach nowych perfum, które chciałabym zakupić, ale także fizycznie doświadczyć znajdujących się tam produktów.

Idealna świątynia kosmetyków

Moim zdaniem, idealna drogeria to taka, w ofercie której mam możliwość znalezienia bogatej i różnorodnej oferty produktowej. To miejsce, gdzie mogę znaleźć kosmetyk odpowiedni do moich potrzeb i odpowiadający na moje problemy. Bo przecież dwa rodzaje farb do koloryzacji włosów to może być zbyt mało. Mimo iż potrzebuję jednego wybranego koloru, to jakoś tak lepiej patrzy się na oferowane produkty, gdy zajmują jedną całą ściankę. Lepiej się też dokonuje wyboru… To nic, że wyłaniając odpowiedni preparat, muszę spędzić troszkę czasu, przeglądając ofertę. Jednak mam poczucie, że mam naprawdę spory wybór!

Podążając dalej, zauważam dział preparatów do pielęgnacji twarzy, a potrzebuję toniku, kremu na dzień i na noc, peelingu oraz żelu do mycia twarzy. W tym dziale znów poświęcam sporo czasu, aby wybrać preparaty dostosowane do kondycji mojej skóry lub poszukać nowości, których jeszcze nie miałam przyjemności testować i poznawać! Czasem z lekką obawą sięgam po ten nowy kosmetyk, jednak jeśli go nie przetestuję, to zawsze już będę się zastanawiać czy on jest odpowiedni dla mnie i mojej cery.

Następnie poszukuję szamponu, maski, odżywki i mgiełki do pielęgnacji włosów oraz szczotki i kilku kosmetyków takich jak lakier czy pianka, które użyję do stylizacji fryzur.

I to jeszcze wcale nie koniec mojej pasjonującej podróży. Przechadzając się z przyjemnością pomiędzy zapełnionymi kosmetykami półeczkami, oczywiście wypatruję nowości kosmetycznych, których jeszcze nie znam, a także preparatów, których dotąd tutaj nie było, bo jest szansa, że to nowości. A ja lubię poznawać mało znane preparaty do pielęgnacji, makijażu, paznokci, a także perfumy! Choć od testowania preparatów do make-up, paznokci i perfum zawsze zapraszam bardziej kompetentne osoby — moje redakcyjne koleżanki.

W trakcie tej mojej wyprawy do drogerii kosmetycznej lub perfumerii wypatruję także nawilżających żeli pod prysznic oraz balsamów z adnotacją "moisturizing", które poza wyjątkową pielęgnacją nawilżą moją suchą skórę. Trochę trudniej bywa, kiedy docieram do półeczek, na których stoją peelingi — bo jestem peelingomaniaczką. Tutaj zawsze wypełniam mój koszyk do granic możliwości! Lubię także gadżety pielęgnacyjne typu pilnik do pięt, rękawica wygładzająca — to moi ulubieńcy, którzy wspomagają pielęgnację skóry i zapewniają jej wyjątkowe wygładzenie.

Drogerie i perfumerie mają także taki magiczny dział ze świecami zapachowymi, które także uwielbiam kupować, bo pomagają one odprężać się i relaksować w czasie pielęgnacyjnych zabiegów domowych, ale także wspaniale nastrajają i dodają energii. My lubimy otaczać się pięknie pachnącym świecami również w pracy, bo wprowadzają nas w wyjątkowy nastrój, czasem też eliminują zmęczenie.

Czekamy na Twój głos oraz opinię o Drogeriach i Perfumeriach! Pomóż nam znaleźć tą jedyną i wyjątkową!
Głosowanie odbywa się na prestiżowym portalu TrustedCosmetics.pl: http://www.trustedcosmetics.pl/swiatynia-kosmetykow-czyli-twoja-ulubiona-drogeria-i-perfumeria-zaglosuj/

Czekamy na Wasze głosy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 28 kwietnia

Kalendarium

Partner serwisu

Advertisement

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Dziś w serwisie Innowacje

Wieczna zmarzlina na Spitsbergenie może się roztopić w ciągu 10 lat. Polscy naukowcy w ciągu roku oszacują związane z nią zmiany klimatyczne

Jednym z efektów postępującego globalnego ocieplenia jest rozmarzanie wiecznej zmarzliny w rejonie Spitsbergenu. Badaniami nad tzw. permafrostem zajmują się Polacy. W ciągu roku chcą oszacować zakres zmian klimatycznych spowodowanych roztapianiem się arktycznego zlodowacenia. Chcą oszacować zmiany klimatyczne w perspektywie 100 lat. Niedawno polscy naukowcy wykonali pierwsze pomiary w warunkach letnich na Spitsbergenie. Planowane są już kolejne pomiary.

Motoryzacja

Trwa ofensywa SUV-ów na polskim rynku motoryzacyjnym. To obecnie najszybciej rosnący segment rynku

Segment SUV-ów jest jednym najszybciej rosnącym rynku motoryzacyjnym. Ten trend chce wykorzystać DS Automobiles – najmłodsza marka w portfolio Grupy PSA, do której należy również Peugeot i Citroën. W marcu rusza ze sprzedażą naszpikowanego technologią modelu DS7 Crossback – SUVa z kategorii premium, który właśnie zadebiutował na polskim rynku. 

Problemy społeczne

Nowe kompetencje na rynku pracy pozwalają podnieść wynagrodzenie nawet o 30 proc. Pracodawcy cenią umiejętności cyfrowe i gotowość do zmiany branży

Programowanie, kompetencje cyfrowe i znajomość języków obcych – to część z kompetencji, które mogą zapewnić awans w 2018 roku. Ich zdobycie wymaga kilka miesięcy pracy i w znaczący sposób przekłada się na zarobki. Osoby, które zmienią zawód lub swoją ścieżkę kariery wewnątrz zawodu, mogą liczyć na wynagrodzenie wyższe o ok. 30 proc. Nowe kompetencje u pracowników najbardziej docenia branża związana z programowaniem.

Patronat Newserii

Polityka

Polska gospodarka po nie najlepszym 2016 roku zwiększyła tempo rozwoju. Deficyt finansów publicznych mimo dobrej koniunktury niepokoi ekonomistów

PKB Polski wyraźnie przyspiesza, a budżet po wrześniu wykazał nadwyżkę. Jednak nawet członkowie rządu przyznają, że Polska nie uniknie ani w tym, ani w przyszłym roku kilkudziesięciomiliardowego deficytu. W obliczu dobrej koniunktury budżet powinien mieć nadwyżkę, a kolejne niedobory mogą osłabić długofalowe tempo wzrostu – uważa Andrzej Rzońca, były członek Rady Polityki Pieniężnej.

Przemysł

PZL-Świdnik inwestuje 10 proc. przychodów w badania i rozwój. W ten sposób chce budować narodową markę

Krajowe zakłady PZL-Świdnik przeznaczają na innowacje prawie 10 proc. przychodów całej grupy. Koncern ma własne centrum badawczo-rozwojowe, zatrudnia ponad 650 inżynierów i odpowiada za lokalny rynek pracy. Producent, którego maszyny wykorzystuje już m.in. brytyjska Marynarka Wojenna, bierze też udział w postępowaniu MON na śmigłowce dla polskiej armii. – Zakup maszyn przez państwo byłby silnym impulsem prorozwojowym i proeksportowym. W ten sposób możemy budować narodową markę – podkreślał Krzysztof Krystowski, wiceprezes Leonardo Helicopters, w czasie Kongresu 590 w Jasionce koło Rzeszowa.