Przegląd mediów

marzec 2020

Zdobądź tytuł Firma Roku 2020
- ruszyła kolejna edycja programu!

2020-03-29  |  21:41
Przegląd mediów

Trwa nabór do kolejnej edycji Ogólnopolskiego Programu Firma Roku, którego organizatorem jest Certyfikacja Krajowa.

Ideą Programu jest nominacja, weryfikacja i finalnie wybór najlepszych podmiotów, produktów i usług w Polsc. Podmioty te cieszą się dobrą renomą wśród kontrahentów, jak również uznaniem wśród klientów w Polsce i nie tylko.


Laureatom Programu,wybranym w drodze weryfikacji, zostanie nadany tytuł firma roku 2020/Produkt Roku 2020 oraz wręczone statuetki wraz z rocznym pakietem intensywnej promocji. To podmioty i produkty spełniające najwyższe standardy na rynku – bezpieczne, godne zaufania i polecenia

Program kierowany jest do firm wszystkich gałęzi gospodarki. Tytułem Firma Roku/Produkt Roku cieszą się popularnością w wielu branżach produkcyjnych, dystrybucyjnych, jak i usługowych.

Certyfikacja Krajowa  zajmuje się wspieraniem przedsiębiorców, szczególnie małych i średnich firm, w realizacji potrzeb związanych z budowaniem świadomości marki i wyróżnieniem na tle konkurencji. 

Przystąpienie do programu daje liczne korzyści. Laureaci otrzymują tytuł, statuetkę oraz licencję upoważniającą do posługiwania się rozpoznawalnym logiem promocyjnym.  Jest to skuteczne narzędzie PR-owe i marketingowe, budujące pozytywny wizerunek firmy, dające przewagę w rozmowach handlowych, zwiększające zainteresowanie ofertą oraz uwiarygadniające pozycję firmy w relacjach biznesowych. 

Nagrodzone podmioty otrzymują również roczny pakiet promocyjny od organizatora, w postaci wsparcia medialnego i marketingowego.

KATEGORIE PROGRAMU:

Firma Roku 2020

Produkt Roku 2020

Jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się szybciej i efektywniej, jeśli chcesz zyskać przewagę nad konkurencją i mocniejszą pozycję w rozmowach handlowych – zgłoś się jeszcze dziś!


Wśród laureatów z lat ubiegłych są m.in.:

Budimex SA, CarSolutions, Producent Basenów Ogrodowych ABATEC, DLF, Emerson Polska, ERJOX, Herbapol, Hollywood, IGLOTECH,  JANTEX, Miejskie Zakłady Autobusowe, Nuctech, QUADRUM S.A., Soldent, Sun&Fan, Symico, Lubiana S.A., Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. i inni.

 

Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z informacjami na stronie: http://certyfikacjakrajowa.org.pl/firma-roku/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 29 marca

Medium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google. Praca zdalna, zwolnienia i e-zakupy wśród najpopularniejszych haseł

W ostatnich tygodniach życie codzienne i zawodowe Polaków przeniosło się do sieci. Tam również szukamy informacji, jak sobie radzić z nową rzeczywistością. Statystyki wyszukiwarki Google pokazują, że wśród najpopularniejszych haseł są te związane z pracą zdalną, zwolnieniami czy zasiłkami dla bezrobotnych. Z kolei przedsiębiorcy masowo szukają informacji o rządowej pomocy w ramach tzw. tarczy antykryzysowej albo uczą się zakładać sklepy internetowe.

Prawo

Biura podróży i ich klienci nie są chronieni w wystarczającym stopniu. Wątpliwości budzi długi okres na zwrot pieniędzy czy voucher zamiast gotówki

– Przepisy w obecnym kształcie nie chronią ani interesów organizatorów turystyki, ani samych podróżnych – ocenia Paweł Wójcik, adwokat Kancelarii RWW.legal Rusin Wójcik. Specustawa wprowadziła regulacje, zgodnie z którymi rozwiązanie umowy jest skuteczne dopiero po 180 dniach. Biuro podróży ma tyle dni na zwrot wpłaconych przez klienta środków, częściej jednak organizatorzy proponują podróżnym voucher do realizacji na poczet przyszłych imprez turystycznych w ciągu roku.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Rośnie eksport śliwki kalifornijskiej. W okresie pandemii częściej sięgamy po zdrowe produkty o długim terminie ważności

W czasie pandemii rośnie sprzedaż naturalnych produktów spożywczych o długim terminie ważności. Na popularności zyskują suche artykuły spożywcze, ale też produkty prozdrowotne. Taki trend sprzyja producentom suszonych owoców, którzy już przed koronawirusem dynamicznie zwiększali sprzedaż. Eksport śliwki kalifornijskiej do Polski od sierpnia 2019 do marca 2020 roku wzrósł prawie dwukrotnie. – Konsumenci częściej wybierają produkty, które w naturalny sposób pomagają im zachować zdrowie – mówi Kevin Verbruggen z California Prune Board i podkreśla, że suszone śliwki mają między innymi dobroczynny wpływ na układ trawienny.

Problemy społeczne

W Polsce kilkaset osób cierpi na rzadką chorobę wywołującą obrzęki i ból. Szansą dla chorych jest innowacyjna terapia zarejestrowana w Europie

Trudny do zniesienia ból, deformacje twarzy i obrzęki narządów wewnętrznych, w tym krtani, które stwarzają ryzyko uduszenia – z takimi objawami zmagają się pacjenci cierpiący na dziedziczny obrzęk naczynioruchowy. W Polsce jest ich zaledwie kilkuset, ale szacuje się, że mniej więcej drugie tyle wciąż pozostaje niezdiagnozowanych. Chorzy z ciężkim przebiegiem doświadczają w ciągu roku nawet do kilkudziesięciu zagrażających życiu napadów tej choroby, a okresy między atakami przepełnione są strachem i niepokojem. Szczególnie dotyczy to pacjentów z najcięższym przebiegiem, u których dochodzi do obrzęków krtani czy twarzy. W Europie niedawno zarejestrowano innowacyjny lek, który może zapobiegać atakom. W Polsce ruszyła kampania edukacyjna, która ma zwiększyć świadomość dotyczącą tej choroby i zwrócić uwagę na problemy pacjentów, którzy się z nią zmagają.