'Precious Europe'-Kampagne
"PRECIOUS EUROPE"-Kampagne: Werbung für hochwertige europäische Rosinen und Olivenöle
GENEVA, SWITZERLAND, April 21, 2025 /EINPresswire.com/ -- PRECIOUS EUROPE ist eine über drei Jahre laufende Kampagne zur Förderung hochwertiger eu-ropäischer Rosinen und erstklassigen Olivenöls, die von einer Vereinigung dreier Erzeugerorga-nisationen aus Korinth, Griechenland, durchgeführt wird. Die Kampagne richtet sich an das Ver-einigte Königreich, Norwegen und die Schweiz und befindet sich derzeit im zweiten Jahr ihrer Durchführung.
Bleiben Sie informiert
Verbraucher und Fachleute können mehr über die Kampagne und ihre Produkte auf der offiziellen Website erfahren, die regelmässig mit neuen Informationen aktualisiert wird:
Website: https://precious-europe.eu/
Neben der Website ist die Kampagne auch in den sozialen Medien aktiv und bietet dort Aktualisie-rungen, Einblicke und ansprechende Inhalte:
Facebook: https://www.facebook.com/people/Precious-Europe/100090785209740/
Instagram: https://www.instagram.com/precious_europe/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCeBKnKWlDCABZUcSMBjLZzA
Für spezifische Anfragen oder weitere Informationen können sich Interessierte zum speziellen Kontaktbereich auf der offiziellen Website begeben:
Kontakt: https://precious-europe.eu/contact/
Alexandros Pavlopoulos
Marketing chefsperxos and Pr CO llc
email us here
Visit us on social media:
Facebook
Instagram
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

leagend BMS100 Sets New Standard for Real-Time Battery Monitoring in High-Demand Environments
AI CERTs® Launches AI+ Security Level 3™ to Equip Cyber Pros for Intelligent Threat Defense
Giant Leap Day July 20
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.