Findability Sciences Expands U.S. Footprint with New Office in Burlington, Massachusetts
Company Deepens Roots in Massachusetts with Plans for Innovation and Job Creation
This state-of-the-art facility, managed by Workbar, offers a modern, full-service work environment designed to support collaboration, creativity, and scale. The new space will serve as a hub for Findability Sciences’ expanding U.S. operations and a base for engaging with partners like IBM, customers like Straumann, Manulife, SalesGuage, Takeda etc and the broader technology ecosystem in the Boston metro area.
“Massachusetts has always been home to some of the brightest minds and boldest innovations in technology,” said Balaji Krishnamoorthy, Executive Vice President at Findability Sciences. “Opening our new office here reinforces our long-term investment in this region. We are excited not only to scale our business but also to contribute to job creation and economic growth by bringing meaningful employment opportunities to the area.”
Findability Sciences has seen significant growth across North America, Japan, and India, with its AI products gaining strong adoption in sectors such as manufacturing, agriculture, financial services, and legal operations. The Burlington office is expected to anchor further expansion, hiring, and customer collaboration initiatives in the coming year. This new set up marks Findability Sciences' third office expansion this year.
Kavita G Rao
Findability Sciences Inc
+91 95021 53653
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Qalitex Highlights Role of Stability Testing in Recent Regulatory Submissions Reviewed Under Accelerated Timelines
New York-Based Strength and Conditioning Coach Highlights Inclusive Training Approach for Clients with Medical Condition
GoHighLevel Offers 50% Discount for New & Existing Users in Global Summer Promotion
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.