Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Wojciech Grzegorzyca
Rokmates
Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com
W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna, którzy objęli nowo utworzone stanowiska.
Awanse i zmiany organizacyjne
W pierwszej połowie tego roku w agencji influencer marketingu Rokmates wyodrębniono wyspecjalizowany dział Influencer Managamentu. Decyzja ta wynika z rosnącej liczby twórców, którzy dołączają z managementu agencji, a także planów rozwoju ich obsługi. Na czele zespołu stanął Artur Nalepko, który dołączył do firmy w czerwcu 2023 roku jako Senior Influencer Manager. Obecnie jako Head of Influencer Management jest odpowiedzialny m.in. za budowanie relacji z twórcami, rozwój tiktokowej oferty agencyjnej, działania strategiczne z klientami na TikToku, płatne kampanie na TikToku oraz budowanie relacji z przedstawicielami platformy. Do tej pory w swojej karierze realizował kampanie z udziałem influencerów m.in. dla takich firm jak Biedronka, Grupa Żywiec, Samsung, Speakly, SBM Label czy MSI. Zespół Artura Nalepko współtworzy m.in. Mateusz Lipowski, Senior Influencer Manager.
W celu jeszcze lepszej obsługi klientów i realizacji dużych kampanii utworzono także dział Account Managementu. Objął go Marcin Szewczyk, który od lutego 2023 roku był Business Development Managerem. Posiada ponad 6 lat doświadczenia w szeroko rozumianej branży marketingowej, z czego około 4 lata w influencer marketingu. Swoją wszechstronną wiedzę i umiejętności zdobywał w agencjach SEO, SEM, contentowej, produkcyjnej i influencerskiej, pracując na styku sprzedaży i obsługi klienta. Aktualnie jako Head of Account Management odpowiada za relacje z kluczowymi klientami agencji oraz ich kompleksową obsługę, a także business development. Do tej pory obsługiwał m.in. takich klientów jak Philips, GymBeam czy Intel. Częścią zespołu Marcina Szewczyka jest m.in. Weronika Nowik, która z końcem zeszłego roku awansowała na stanowisko Senior Account Managerki.
Wzmocnienia kadrowe i nowe stanowiska
Ponadto szeregi Rokmates zasilił Wojciech Grzegorzyca, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Managera. Jego zakres obowiązków obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne agencji – od strategii, przez planowanie, po realizację. Wojciech Grzegorzyca ma kilkanaście lat doświadczenia w tworzeniu treści tekstowych i prawie 5 lat doświadczenia w działaniach public relations, które zdobywał w agencjach WEC Communication i Gameset (część Grupy Lifetube). Pracował nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu (w tym tych z udziałem influencerów, m.in. dla marek Huawei i Philips OneBlade czy Grupy Erbud) oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe czy Złoto w Effie Poland 2022).
Do agencji dołączył także Krzysztof Sarna, który objął nowo powstałe stanowisko Senior Strategy Managera. Do jego zadań należy tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji, a także wsparcie procesów kreatywnych. Krzysztof Sarna pracuje w branży marketingowej już od prawie 12 lat. Zdobywał doświadczenia zawodowe kolejno: prowadząc zespół odpowiedzialny za realizowanie długofalowych projektów (np. Studio Tymbark), obsługując procesy przetargowe i przygotowywanie ofert, a także zajmując się opracowywaniem koncepcji kreatywnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z agencją Lifetube. Pracował m.in. z takimi markami jak Kubuś, Nerf, Vivo, Lotto, Wyborowa czy Jack Daniel’s.
– Jesteśmy dumni z faktu, że dzięki ciężkiej pracy całego zespołu, uspójnieniu wizji zarządu oraz wdrożeniu właściwej strategii rozwijamy się w jeszcze szybszym tempie. Przeprowadzone zmiany i wzmocnienia są odpowiedzią na tę sytuację. Nie zapominamy przy tym wszystkim także o twórcach, których mamy przyjemność reprezentować biznesowo. Zmiana podejścia do tego obszaru oraz traktowanie twórców jak klientów agencji, z którymi budujemy długotrwałe relacje, stały się jedną z naszych kluczowych przewag konkurencyjnych. Niezwykle cieszy nas wspólny rozwój i nie możemy doczekać się nadchodzących wyzwań – mówi Krzysztof Żyła, Co-Founder agencji Rokmates.
Cztery otwarte rekrutacje
To jednak nie wszystko. W związku z dynamicznym rozwojem agencja Rokmates prowadzi obecnie aż cztery rekrutacje do zespołów Influencer Managementu, Account Managementu oraz tworzonego zespołu Sales Managementu. Poszukiwani są Senior Sales Manager, Sales Manager, Account Manager oraz Influencer Manager specjalizujący się w platformie TikTok.
O agencji Rokmates
Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i twórców staje się prostsza. Rokmates realizuje skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Agencja ma na swoim koncie kampanie m.in. dla takich marek jak MSI, ING, Match Masters, Surfshark czy Speakly. Zespół agencji buduje partnerskie relacje z twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż. W managemencie Rokmates jest 40 różnych twórców, prowadzących ponad 100 profili na YouTubie, Instagramie i TikToku, które do tej pory zgromadziły łącznie ponad 32 mln obserwujących. Są wśród nich m.in. Palion (ponad 1,7 mln subskrybentów na YouTubie), Julia Szponer (2 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (ponad 250 tys. obserwujących na Instagramie).
Trasa wykładowa Dawida Myśliwca z okazji 10-lecia twórczości
Przyszłość branży Visual - nowoczesne technologie na Dniu Otwartym Panasonic
Gdy bank wchodzi do gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Ruszyła największa elektrownia gazowa w Polsce. Dostarczy energię dla ok. 3 mln gospodarstw
PGE Polska Grupa Energetyczna oddała właśnie do eksploatacji największą elektrownię gazową w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie. Jednostka o mocy 1366 MW brutto jest zlokalizowana w Gryfinie w Zachodniopomorskiem. Dostarczy do sieci 1,4 GW mocy, dzięki czemu pokryje ok. 5 proc. krajowego zapotrzebowania na energię elektryczną, zapewniając dostawy dla ok. 3 mln gospodarstw. – To bardzo ważna inwestycja z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa i namacalny przykład tego, że transformacja energetyczna trwa – mówi wiceminister klimatu i środowiska Miłosz Motyka.
Bankowość
Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen
Wzrost cen w ostatnich miesiącach przyspieszył. To efekt wyższych cen energii oraz usług. I choć listopad i grudzień mogą przynieść wyhamowanie wzrostów, to około 5-proc. poziom prawdopodobnie będzie się utrzymywać przez całą pierwszą połowę 2025 roku. Zdaniem dr. Jakuba Rybackiego z PIE dopiero w drugiej połowie inflacja może spaść do ok. 3,5 proc. To może oznaczać, że pierwsza obniżka stóp procentowych nie nastąpi na początku roku.
Transport
Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem
Niewłaściwe oświetlenie samochodu może prowadzić do tragicznych w skutkach sytuacji na drogach. To o tyle istotne, że 98 proc. kierowców przyznaje, że bywają oślepiani przez reflektory aut jadących z naprzeciwka – przypominają eksperci Instytutu Transportu Samochodowego. I zachęcają, żeby w ramach przygotowania samochodu do zimy sprawdzić ustawienie i moc świateł. W najbliższych tygodniach będzie to możliwe bezpłatnie w wybranych punktach.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.