Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych
Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to nie tylko kwestia gustu, ale także troski o zdrowie i środowisko. Z okazji zbliżającego się Dnia Pszczół (20 maja) przedstawiamy miodową alternatywę dla biznesowych słodkości, którą proponuje ceniony producent słodyczy reklamowych.
Światowy Dzień Pszczół nabiera coraz większego znaczenia z powodu wzrastającej świadomości społecznej na temat roli pszczół w zachowaniu równowagi ekosystemu oraz ich kluczowego znaczenia dla naszej przyszłości. Pszczoły, zapylając rośliny, odgrywają niezastąpioną rolę w procesie produkcji żywności. SLODKIE, jako producent słodyczy reklamowych, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i partnerów biznesowych, oferując szeroką gamę produktów z linii miodowej, w tym cukierki, praliny, czy lizaki.
Lepsza strona słodyczy
Słodkości tworzone na bazie daru natury zachwycają nie tylko smakiem, ale również wyglądem. W SLODKIE miód łączony jest zarówno z czekoladą, jak i z karmelem, tworząc smaczne, ale i zaskakujące połączenia smakowe w postaci czekoladek, cukierków oraz lizaków. Producent słodkości zwrócił również uwagę na wyjątkowy kształt (w formie plasterka miodu) i zdobienia z motywem miodu oraz pszczół. W proponowanych słodyczach reklamowych znaleźć można zarówno wysokiej jakości płynny miód tradycyjny, jak i pyłek pszczeli. Co więcej, linia miodowa nie ma sztucznych barwników czy oleju palmowego, a wszystkie praliny powstają z czekolady miodowej (15 % zawartości miodu) z certyfikatem Cocoa Horizons.
Miodowa wizytówka firmy, czyli jaka?
Dzięki połączeniu wyjątkowej receptury i designu opakowania, praliny z miodem stanowią wyjątkową propozycję dla tych, którzy poszukują czegoś więcej niż zwykłej słodyczy z firmowym logo. Miodowy smak, uroczy kształt i detale związane z pszczołami tworzą perfekcyjną całość. Prezenty biznesowe w postaci cukierków miodowych, mogą być nie tylko podarunkiem, ale także narzędziem komunikacji. Wybór produktów opartych na naturalnych składnikach może być interpretowany jako wyraz wartości firmy, jej zaangażowania w ekologię czy troski o dobrostan pracowników i partnerów biznesowych.
Przykładem takich rozwiązań są między innymi Praliny Honeybee od SLODKIE, czyli czekoladowe upominki z dodatkiem miodu z nadzieniem cytrynowym, wzbogaconym naturalnym hibiskusem. Słodycz płynąca z czekolady i miodu oraz lekka kwaskowatość hibiskusowa doskonale się przeplatają i rozpływają w ustach miodowych smakoszy.
Jesteśmy dumni z wprowadzenia na rynek linii produktów, która nie tylko smakuje wyjątkowo, ale również promuje wartości związane z ochroną środowiska. Wierzymy, że świadomi konsumenci docenią nasze starania o zachowanie równowagi między przyjemnością a odpowiedzialnością społeczną – komentuje Anna Garmada.
Każdy szczegół ma znaczenie
Miodowe słodkości od SLODKIE, to również wyjątkowy design, o który zadbała ceniona ilustratorka – Pola Augustynowicz. Poprzez umieszczenie motywów pszczół na opakowaniach, producent chciał podkreślić ich nieoceniony wkład w powstanie miodowych gadżetów reklamowych.
W kontekście coraz większej konkurencji na rynku i wzrostu świadomości konsumentów, wartość dodana, jaką niesie ze sobą prezent w postaci słodyczy z dodatkiem miodu, staje się istotnym elementem strategii marketingowej. To nie tylko miły upominek, lecz również sposób budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz utrwalania relacji z klientami i kontrahentami.
Targi 'Kulinarnie z AB Frost' w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym
Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch
Nowy europejski lider w produkcji tofu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Ruszyła największa elektrownia gazowa w Polsce. Dostarczy energię dla ok. 3 mln gospodarstw
PGE Polska Grupa Energetyczna oddała właśnie do eksploatacji największą elektrownię gazową w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie. Jednostka o mocy 1366 MW brutto jest zlokalizowana w Gryfinie w Zachodniopomorskiem. Dostarczy do sieci 1,4 GW mocy, dzięki czemu pokryje ok. 5 proc. krajowego zapotrzebowania na energię elektryczną, zapewniając dostawy dla ok. 3 mln gospodarstw. – To bardzo ważna inwestycja z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa i namacalny przykład tego, że transformacja energetyczna trwa – mówi wiceminister klimatu i środowiska Miłosz Motyka.
Bankowość
Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen
Wzrost cen w ostatnich miesiącach przyspieszył. To efekt wyższych cen energii oraz usług. I choć listopad i grudzień mogą przynieść wyhamowanie wzrostów, to około 5-proc. poziom prawdopodobnie będzie się utrzymywać przez całą pierwszą połowę 2025 roku. Zdaniem dr. Jakuba Rybackiego z PIE dopiero w drugiej połowie inflacja może spaść do ok. 3,5 proc. To może oznaczać, że pierwsza obniżka stóp procentowych nie nastąpi na początku roku.
Transport
Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem
Niewłaściwe oświetlenie samochodu może prowadzić do tragicznych w skutkach sytuacji na drogach. To o tyle istotne, że 98 proc. kierowców przyznaje, że bywają oślepiani przez reflektory aut jadących z naprzeciwka – przypominają eksperci Instytutu Transportu Samochodowego. I zachęcają, żeby w ramach przygotowania samochodu do zimy sprawdzić ustawienie i moc świateł. W najbliższych tygodniach będzie to możliwe bezpłatnie w wybranych punktach.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.