Komunikaty PR

Hollywood Hair otworzyło swój dwunasty salon w Polsce

2024-05-07  |  09:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - renomowana firma włosowa specjalizująca się w profesjonalnym przedłużaniu włosów, która posiada własną markę kosmetyków do ich pielęgnacji i suplementów, otwiera kolejny salon - tym razem w Bydgoszczy. To trzynasty punkt działający pod szyldem firmy, w tym dwunasty w Polsce. To nie jedyna nowość. Hollywood Hair poszerzyło także swoją ofertę produktową i wprowadziło do niej tzw. włosy „instant”. W planach marki są: dalsze skalowanie biznesu zarówno w kraju, jak i za granicą oraz wypuszczenie na rynek innowacyjnej aplikacji, wykorzystującej sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości.

W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi w zakresie przedłużania i pielęgnacji włosów, Hollywood Hair zdecydowało się na otwarcie swojego kolejnego punktu. Bydgoski salon jest dwunastym działającym pod szyldem marki w Polsce i trzynastym, jeśli chodzi o łączną liczbę salonów firmy (jeden z nich znajduje się w Hiszpanii).

- Otwarcie nowego salonu Hollywood Hair to nie tylko wyraz naszego zaangażowania w dostarczanie wyjątkowych usług, których oczekuje coraz więcej kobiet, ale też świadectwo zaufania, jakim obdarzają nas klientki, dzięki którym rośniemy w siłę. Wiem, że wiele pań czekało na nasz bydgoski salon. Chcąc wysłuchać ich głosu oraz widząc rosnące zapotrzebowanie na oferowane przez nas usługi, postanowiliśmy to zrobić. Jestem przekonana, że to nie jest nasze ostatnie słowo - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Hollywood Hair to nie tylko sieć salonów przedłużania włosów, ale również jedyna marka z własnymi produktami, kosmetykami i akcesoriami do nich oraz do skóry głowy. W jej portfolio znajduje się ponad sto produktów i stale prowadzoną są prace nad kolejnymi. Firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, ruszyła ze sprzedażą tzw. włosów „instant”. To nowość, jakiej w Hollywood Hair jeszcze nie było. Jak dotąd z naturalnych włosów można było skorzystać wyłączenie w salonach marki i zakładane były one na stałe.

- Nowa kolekcja włosów to produkty, które można zamówić online, a klientki mogą założyć je sobie same, nie korzystając z usług salonów czy fryzjerów. Naszą misją jest to, aby każda kobieta dzięki naszym włosom, czuła się piękna i poprawiała tym samym swoją pewność siebie. Wiem, że nie każda osoba może pozwolić sobie na drogi zabieg przedłużania, dlatego alternatywą będą nasze włosy „instant”, dostępne dla każdego - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Nowa kolekcja włosów zawiera doczepiane kucyki i toppery (tupety) z włosów naturalnych w 20 odcieniach i różnych długościach (50, 60 i 70 cm). Będzie ona na bieżąco powiększana o kolejne rozwiązania i asortyment.

Hollywood Hair zamierza otwierać kolejne salony zarówno w Polsce, jak i za granicą. Celem marki jest to, aby stała się ona globalna i była niekwestionowanym liderem w branży przedłużania włosów nie tylko w kraju, ale i poza nim. W osiągnięciu planów ma pomóc ekspansja na rynku brytyjskim. Jeszcze w tym roku firma uruchomi swój pierwszy salon w Londynie. W ślad za tym - chce rozwinąć tam sieć salonów podobną do tej, funkcjonującej w Polsce.

Równolegle włosowa marka pracuje nad innowacyjną i jedyną tego typu aplikacją, która powstaje we współpracy z indyjską firmą DesignoWeb. Będzie to pierwsza aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości, w której m.in. każda osoba będzie mogła przedłużyć włosy i obejrzeć ten efekt w aplikacji z każdej strony. Już niebawem rozwiązanie zadebiutuje na rynku.

Jeszcze w tym roku Hollywood Hair otworzy dwa nowe salony w Polsce w dużych miastach wojewódzkich. Ich dokładna lokalizacja zostanie wkrótce ujawniona. Tylko w ubiegłym roku marka uruchomiła trzy nowe salony: w Szczecinie, Lublinie i Łodzi. Bydgoski salon jest pierwszym, otwartym w br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Unilever wyróżniony prestiżowym tytułem Kreatywnego Marketera Roku 2024 Biuro prasowe
2024-05-28 | 15:33

Unilever wyróżniony prestiżowym tytułem Kreatywnego Marketera Roku 2024

Ten honorowy tytuł Unilever otrzymał za zbiór nagradzanych prac w ramach Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions. Tym samym zyskał on reputację twórcy
Firma RAJA i Ranpak wzmacniają współpracę
2024-05-27 | 17:09

RAJA i Ranpak wzmacniają współpracę

Dzięki nowym możliwościom RAJA rozwinie sprzedaż papierowych rozwiązań do ochrony produktów, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na alternatywy dla opakowań z plastiku RAJA,
Firma W jaki sposób wykorzystać LinkedIn do budowy pozycji w branży nieruchomości?
2024-05-27 | 01:00

W jaki sposób wykorzystać LinkedIn do budowy pozycji w branży nieruchomości?

Z portalu LinkedIn korzysta 900 milionów osób na całym świecie, a co sekundę rejestrują się trzy nowe osoby lub firmy. Swoje konta na LinkedIn ma 130 tysięcy szkół i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną

Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej  banków, doradców i ubezpieczycieli.

Ochrona środowiska

Ograniczenie importu surowców z Rosji przyspiesza transformację energetyczną Europy. Dekarbonizacja może się jednak wiązać z protestami części grup społecznych

Wojna w Ukrainie i sankcje nałożone na import surowców z Rosji przyspieszają transformację energetyczną. Jak podkreśla Polska Akademia Nauk, droga energia wymusza radykalną poprawę efektywności energetycznej i przyspiesza rozwój OZE we wszystkich sektorach gospodarki. Odnawialne źródła nie są bowiem obarczone kosztami paliw i CO2. Z drugiej jednak strony dekarbonizacja i Zielony Ład mogą prowadzić do protestów kolejnych, obok rolników, grup społecznych.

Konsument

ZPAV: nowelizacja ustawy o prawach autorskich niewiele zmieni na rynku muzycznym. Artyści nadal będą dostawać tantiemy od serwisów streamingowych

Zgodnie z projektem nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych uregulowana zostanie kwestia tantiemizacji oraz wynagrodzeń należnych twórcom, wykonawcom i wydawcom prasy ze strony platform internetowych i serwisów streamingowych. – W zakresie praw twórców muzycznych czy firm muzycznych ta nowelizacja co do zasady niewiele zmieni. W wersji, jaka została zatwierdzona przez Radę Ministrów, te przepisy na szczęście niczego nie psują i pozostawiają rynek w takim stanie, w którym wszyscy posiadacze praw otrzymują swoje wynagrodzenia i mogą je dostawać bezpośrednio od serwisów – ocenia Bogusław Pluta, dyrektor zarządzający Związku Producentów Audio Video.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.