Komunikaty PR

Łukasz Robert Włodarczyk członkiem zarządu Big Cheese Studio

2024-08-19  |  09:00
Biuro prasowe

Łukasz Robert Włodarczyk - współzałożyciel spółki Silk Road Games, europejskiego dystrybutora gier na licencjonowanym rynku chińskim, objął stanowisko członka zarządu w Big Cheese Studio. Na początku sierpnia SRG nabyła ponad 41 proc. akcji łódzkiego studia, które odpowiada za sukces sprzedażowego hitu - Cooking Simulator. W dalszych krokach planowane są zmiany w radzie nadzorczej oraz zarządzie BCS.

W trakcie swojej kariery zawodowej Łukasz Robert Włodarczyk zdobył szerokie doświadczenie związane z rynkiem finansowym. Pracował m.in. przy transakcjach private equity w Advent International (2010-2011) oraz Mid Europa Partners (2011-2017). Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie.

- Dostrzegam duży potencjał w Big Cheese Studio. Jestem przekonany, że przed tą spółką wiele sukcesów i cieszę się, że będę mógł ją wspierać w dążeniu do ich realizacji. Wierzę, że nasza współpraca z zespołem i moje doświadczenie przyczynią się do dalszego wzmacniania pozycji firmy na konkurencyjnym rynku gamedev - mówi Łukasz Robert Włodarczyk, członek zarządu w Big Cheese Studio i współzałożyciel Silk Road Games. - Po uporządkowaniu procesów w spółce, ułożeniu niektórych z nich na nowo, planujemy zmiany w radzie nadzorczej, w której pojawi się wiele znanych nazwisk z branży growej. Widzimy sporo szans dla BCS i chcemy je maksymalnie wykorzystać - dodaje Łukasz Robert Włodarczyk.

Łukasz Robert Włodarczyk doświadczenie związane z rynkiem gamedev zdobył m.in. jako współzałożyciel Silk Road Games. Model biznesowy spółki polega na wprowadzaniu wysokiej jakości gier na rynek chiński poprzez przeprowadzenie procedury dostosowania tytułu do wymagań regulatora chińskiego. Jako członek zarządu w Big Cheese Studio Łukasz Robert Włodarczyk zajmie się zarządzaniem finansami firmy oraz sprawowaniem nadzoru nad jej strategią, w tym potencjalnie projektami M&A.

- Mamy pomysł na rozwój gry Cooking Simulator i jej komercjalizację na dobrych warunkach. Planujemy DLC oraz udostępnienie tytułu w wersji mobilnej. Duże nadzieje wiążemy też ze wznowieniem prac nad drugą odsłoną gry. A to dopiero początek - dodaje Łukasz Robert Włodarczyk.

Od 2015 roku Łukasz Robert Włodarczyk jest aktywnym inwestorem (m.in. w Clochee - jedna z wiodących polskich marek w segmencie kosmetyków naturalnych i w Stella Nutrition - producent suplementów diety i wyrobów medycznych). Od 2017 roku jest aktywny w obszarze niezależnego doradztwa M&A. Na koncie ma kilka transakcji zakończonych sukcesem w tym m.in. sprzedaż SolidBrain (outsourcing IT) do IT Kontrakt czy sprzedaż MML (klinika laryngologiczna) do Medicover.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.