Biuro prasowe
BIZNES
2024-10-09
Lidl i kampania "Dzieciństwo bez przemocy” – spoty we wszystkich sklepach
Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma na celu promowanie systemowych rozwiązań sprzyjających dobremu dzieciństwu.
BIZNES
2024-10-07
Empik wzmacnia ofertę Nowych Bielaw
Nowe Bielawy poszerzają swoją ofertę kulturalną, rozrywkową i multimedialną. W toruńskim centrum handlowym, które jest częścią portfolio Greenman Poland, zadebiutował najnowszy w regionie salon sieci Empik.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
czytaj więcej
BIZNES
2024-10-03
Oferta handlowa Galerii Północnej zyskuje
Galeria Północna stale umacnia swoją ofertę. Dwóch najemców – Sephora i Dealz –zmodernizowało właśnie swoje lokale, a Dealz dodatkowo zmienił lokalizację. W połowie września w obiekcie zadebiutowała także międzynarodowa sieć Nanu-Nana, oferująca m.in. upominki.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
czytaj więcej
BIZNES
2024-10-03
G City podpisało umowę z UNIQLO na stały sklep w Polsce w Wars Sawa Junior
Najbardziej prestiżowy adres handlowy stolicy – Wars Sawa Junior w ścisłym centrum Warszawy, należący do G City Europe – stanie się lokalizacją dla stałego sklepu Uniqlo w Polsce.
BIZNES
2024-10-03
Marketing z Polski nie zadziała na innych rynkach. Jak go skutecznie prowadzić?
Rynki inne niż Polska mają różne od naszych preferencje zakupowe, które wymagają zindywidualizowanego podejścia marketingowego. Co działa w Polsce, może być zupełnie nieskuteczne u naszych zachodnich lub południowych sąsiadów.
BIZNES
2024-10-02
Sprzedaż Grupy Wittchen pod wpływem słabszego popytu i większej konkurencji
Według wstępnych szacunków, w trzecim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 115,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, tj. o 10% mniej w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku.
BIZNES
2024-10-02
Jak domowe a gotowe – pełnowartościowe obiady w 3 minuty od Pudliszek
Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki, reaguje na rosnącą popularność dań gotowych i rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z tej kategorii.
Źródło informacji: Publicis Consultants
czytaj więcej
BIZNES
2024-10-02
Ponad połowa Polaków uważa, że powinno być więcej automatów paczkowych
Badanie „Postawy Polaków wobec automatów paczkowych” – przygotowane przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR – wskazuje, że większość ankietowanych (65,1%) jest za tym, aby w Polsce było więcej automatów paczkowych.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES
2024-09-30
Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących smacznych, wysokobiałkowych przekąsek.
Źródło informacji: Biuro prasowe Tarczyński
czytaj więcej
BIZNES
2024-09-30
Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz w sklepach sieci dostępne są kody, za które nabyć można wirtualną walutę, tzw. V-dolce.