Komunikaty PR

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

2025-05-12  |  08:00
Biuro prasowe
Pexels

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod płatności oraz regularne promocje i rabaty, które sprawiają, że codzienne zakupy stają się bardziej opłacalne niż kiedykolwiek.

ERLI – metody płatności dopasowane do Ciebie

Na ERLI zapłacisz za swoje zakupy dokładnie tak, jak lubisz. Oprócz standardowych metod (przelew online, karta, BLIK), dostępne są także nowoczesne i elastyczne rozwiązania, które większość z nas już dobrze kojarzy:

  • PayPo – kup teraz, zapłać za 30 dni

Dzięki PayPo sfinalizujesz swoje zakupy bez płacenia od razu. Masz 30 dni na uregulowanie należności, a jeśli coś Ci nie odpowiada – oddajesz towar bez ponoszenia kosztów.

Dowiedz się więcej https://erli.pl/paypo/

  • Raty PayU – rozłóż płatność na raty 0%

Większy wydatek? Żaden problem. Wybierz Raty PayU i wygodnie rozłóż opłatę za zamówienie bez dodatkowych kosztów.

Sprawdź szczegóły https://erli.pl/raty-zero/

  • BLIK bez kodu – szybko i bez wpisywania cyfr

Innowacyjna opcja płatności BLIKIEM bez konieczności przepisywania kodu. Szybciej, wygodniej i tak samo bezpiecznie.

Zobacz, jak to działa https://erli.pl/blik-bez-kodu

Czy na ERLI można zapłacić za pobraniem?

Tak, ale warto pamiętać, że to Sprzedawca decyduje o tym, czy udostępnia taką opcję. Jeśli forma „płatność za pobraniem” nie pojawia się przy zamówieniu, oznacza to, że dany Sprzedawca jej nie oferuje. Jeśli taka opcja jest dostępna, znajdziesz ją zawsze na samej górze listy z metodami płatności.

Kody rabatowe i super bonusy na ERLI – jak zyskać więcej?

Nawet 500 zł na start

Jeśli dopiero zaczynasz zakupy na ERLI, skorzystaj z powitalnych kuponów i odbierz łącznie 500 zł na start. A to dopiero początki korzyści jak na Ciebie czekają! Sprawdź szczegóły i pamiętaj, że w aplikacji mobilnej prezentowany asortyment jest jeszcze tańszy.

Programy zniżkowe i codzienne promocje

Nie trzeba czekać na Black Friday – na ERLI promocje są codziennością:

  • Taniej w aplikacji – to jedna z największych zalet ERLI. Ceny w aplikacji mobilnej są zdecydowanie niższe, niż te na stronie internetowej.
  • Codziennie nowe okazje – rabaty sięgające nawet -70%, ograniczone czasowo i ilościowo.
  • Cykliczne akcje promocyjne – współpraca z topowymi sklepami i markami, które oferują zniżki na swój asortyment to spory benefit – dostępny na ERLI.


Chcesz kupować sprytniej? Płacić tak, jak Ci wygodnie i zgarniać najlepsze rabaty – z aplikacją ERLI tysiące okazji jest wprost na wyciągnięcie ręki!

Źródło informacji: ERLI

Materiał promocyjny

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.