Komunikaty PR

Cooking Simulator VR lada dzień zadebiutuje na Oculus Quest 2

2022-07-18  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Cooking Simulator VR – topowa gra VR o gotowaniu z portfolio notowanej na GPW spółki Big Cheese Studio – równo rok po swoim debiucie rynkowym trafi w ręce użytkowników platformy Oculus Quest 2. Twórcy gry ustalili datę premiery na 28 lipca br. Cena pojedynczego egzemplarza wynosi 25 USD.

- Niezmiernie mi miło poinformować, że w przeddzień pierwszej rocznicy debiutu rynkowego naszego projektu Cooking Simulator VR, udostępnimy najnowszą wersję gry, kompatybilną z popularnymi goglami Oculus Quest 2. Tytuł zadebiutuje na platformie Marka Zuckerberga już w przyszły czwartek, 28 lipca. To moment na jaki czekało wielu graczy, a dla nas spełnienie kolejnego z tegorocznych kamieni milowych. Przez ostatnie miesiące bardzo ciężko pracowaliśmy nad tym by projekt był dopracowany i spełniał wysokie oczekiwania fanów, zarówno pod kątem zawartych w grze mechanik, jak i od strony wizualnej, co jest niezwykle istotne zwłaszcza w kontekście produkcji VR. – mówi Łukasz Dębski, Prezes Zarządu Big Cheese Studio SA. – Cenę pojedynczego egzemplarza ustaliliśmy na 25 USD – dodaje Łukasz Dębski.

 

Pierwsza VR-owa odsłona Cooking Simulatora zadebiutowała na platformie Steam VR 29 lipca 2021 r. Produkcja od samego początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem graczy, podobnie jak jej podstawowa wersja na PC. To nie tylko najlepszy debiut oraz najlepiej sprzedająca się gra VR z całej grupy PlayWay, ale i najlepsza gra VR roku 2021. Takie wyróżnienie przypadło grze w ramach ostatniej edycji konkursu Steam Awards. Była to pierwsza tego rodzaju nagroda dla rodzimej produkcji w wirtualnej rzeczywistości oraz druga nagroda dla gry roku po Wiedźminie 3. Popularność projektu VR nie słabnie. Obecnie 85 proc. użytkowników platformy Steam ocenia grę VR bardzo pozytywnie.  

- Technologie wirtualnej rzeczywistości zyskują na znaczeniu, a popyt na gogle VR w ciągu kilku najbliższych lat może wzrosnąć nawet kilkukrotnie. Obecnie największą i dynamicznie rozwijaną platformą dla tego sprzętu jest Oculus Quest 2, gdzie do końca 2021 roku sprzedano ponad 10 mln urządzeń. Wiążemy więc spore nadzieje względem zbliżającej się premiery. – mówi Jakub Rafał, Dyrektor Finansowy w Big Cheese Studio SA. – Chcemy wykorzystać potencjał Questa, co w połączeniu z wiernym community zebranym wokół Cooking Simulatora, powinno przełożyć się na  wolumen sprzedażowy naszego kulinarnego projektu – dodaje Jakub Rafał.

Z szacunków rynkowych wynika, że sprzedaż gogli Oculus Quest 2 w 2022 roku sięgnie 20 mln sztuk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.