Cooking Simulator VR lada dzień zadebiutuje na Oculus Quest 2
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Cooking Simulator VR – topowa gra VR o gotowaniu z portfolio notowanej na GPW spółki Big Cheese Studio – równo rok po swoim debiucie rynkowym trafi w ręce użytkowników platformy Oculus Quest 2. Twórcy gry ustalili datę premiery na 28 lipca br. Cena pojedynczego egzemplarza wynosi 25 USD.
- Niezmiernie mi miło poinformować, że w przeddzień pierwszej rocznicy debiutu rynkowego naszego projektu Cooking Simulator VR, udostępnimy najnowszą wersję gry, kompatybilną z popularnymi goglami Oculus Quest 2. Tytuł zadebiutuje na platformie Marka Zuckerberga już w przyszły czwartek, 28 lipca. To moment na jaki czekało wielu graczy, a dla nas spełnienie kolejnego z tegorocznych kamieni milowych. Przez ostatnie miesiące bardzo ciężko pracowaliśmy nad tym by projekt był dopracowany i spełniał wysokie oczekiwania fanów, zarówno pod kątem zawartych w grze mechanik, jak i od strony wizualnej, co jest niezwykle istotne zwłaszcza w kontekście produkcji VR. – mówi Łukasz Dębski, Prezes Zarządu Big Cheese Studio SA. – Cenę pojedynczego egzemplarza ustaliliśmy na 25 USD – dodaje Łukasz Dębski.
Pierwsza VR-owa odsłona Cooking Simulatora zadebiutowała na platformie Steam VR 29 lipca 2021 r. Produkcja od samego początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem graczy, podobnie jak jej podstawowa wersja na PC. To nie tylko najlepszy debiut oraz najlepiej sprzedająca się gra VR z całej grupy PlayWay, ale i najlepsza gra VR roku 2021. Takie wyróżnienie przypadło grze w ramach ostatniej edycji konkursu Steam Awards. Była to pierwsza tego rodzaju nagroda dla rodzimej produkcji w wirtualnej rzeczywistości oraz druga nagroda dla gry roku po Wiedźminie 3. Popularność projektu VR nie słabnie. Obecnie 85 proc. użytkowników platformy Steam ocenia grę VR bardzo pozytywnie.
- Technologie wirtualnej rzeczywistości zyskują na znaczeniu, a popyt na gogle VR w ciągu kilku najbliższych lat może wzrosnąć nawet kilkukrotnie. Obecnie największą i dynamicznie rozwijaną platformą dla tego sprzętu jest Oculus Quest 2, gdzie do końca 2021 roku sprzedano ponad 10 mln urządzeń. Wiążemy więc spore nadzieje względem zbliżającej się premiery. – mówi Jakub Rafał, Dyrektor Finansowy w Big Cheese Studio SA. – Chcemy wykorzystać potencjał Questa, co w połączeniu z wiernym community zebranym wokół Cooking Simulatora, powinno przełożyć się na wolumen sprzedażowy naszego kulinarnego projektu – dodaje Jakub Rafał.
Z szacunków rynkowych wynika, że sprzedaż gogli Oculus Quest 2 w 2022 roku sięgnie 20 mln sztuk.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.