Polska premiera - monitor interaktywny Newline LYRA w Warszawie
Do Polski trafił pierwszy monitor interaktywny – Newline Lyra. Już dziś można go przetestować w warszawskim showroomie firmy.
Ten model łączy w sobie m.in. - Android 11, szybę antybakteryjną, oraz zestaw narzędzi i programów do efektywniejszego prowadzenia zajęć lekcyjnych i spotkań.
Na prezentacje można umówić się korzystając z e-maila poland@newline-interactive.com. Showroom Newline mieści się w Warszawie w Al. Jerozolimskich.
Monitor Newline to nie tylko nowoczesne urządzenie do pracy i współpracy, ale połączenie sprzętu z dopracowanym, unikalnym zestawem oprogramowania, które warto poznać. Newline Lyra wyświetla obraz w rozdzielczości 4K, zaś częstotliwość odświeżania czyli liczba obrazów wyświetlanych w czasie jednej sekundy to 60Hz. Satysfakcjonujący jest też zestaw złączy – oprócz USB-Type C, także HDMI 2.0; USB 3.0 Type A, USB Type-B, a także DisplayPort 1.2. Istnieje możliwość podłączenia komputera OPS oraz kamery. Standard łączności bezprzewodowej to WiFi 6.0 oraz Bluetooth 5.0. Monitory są dostępne w formatach od 55” do 98”.
Kluczowe cechy monitora:
- Android 11 - najnowszy system wśród monitorów interaktywnych
- Dwa procesory i 8 rdzeni - najszybszy monitor na rynku
- Szyba antybakteryjna potwierdzona certyfikatem TUV
- Sprzętowy filtr niebieskiego światła bez wpływu na wyświetlane kolory (chroni oczy przed zmęczeniem)
- USB-C thunderbolt, pełne Plug& Play - wideo, dźwięk, dotyk, dane i zasilanie - jednym kablem
W zestawie jest oprogramowanie:
- WHITEBOARD – biała tablica, która nigdy się nie kończy. Korzystając z dobrze znanych gestów można przesuwać palcem, powiększać i pomniejszać, zmazywać dłonią i oczywiście pisać bez żadnych ograniczeń.
- CAST bezprzewodowe przesyłanie obrazu z dowolnego urządzenia na monitor. Jednocześnie na monitorze można zobaczyć treści z czterech urządzeń, które nie muszą korzystać z tej samej sieci WiFi co monitor.
- BROADCAST pozwala na przekazanie obrazu z monitora nawet na 200 innych urządzeń w dowolnych lokalizacjach na świecie - wystarczy przeglądarka. Nie trzeba instalować dodatkowych aplikacji na połączonych urządzeniach.
- DISPLAY MANAGEMENT daje możliwość zdalnego zarządzania monitorami
- ENGAGE oprogramowanie do nauczania wyposażone w ponad 130 narzędzi tematycznych.
- CLASSROOM TOOLS to dziewięć narzędzi wspierających pracę podczas lekcji – takich jak stoper, kalendarz, podświetlenie czy kurtyna.
Do dyspozycji jest również sklep z aplikacjami m. in. Starfall, Kahoot, AP News czy Udemy.
Monitory Newline są objęte 3- letnią gwarancją producenta z możliwością bezpłatnego przedłużenia do lat 5. Monitory dla edukacji są dostępne z 0% stawką VAT. Żywotność monitora to 50 000 godzin.
Monitor Newline Lyra można przetestować w Showroomie Newline w Warszawie po wcześniejszym umówieniu terminu e-mail poland@newline-interactive.com
Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony
Najlepsze narzędzie dla ery komputerów AI. Jak wybrać laptopa AI?
Znaczniki RFID w produkcji opakowań i etykiet - coś, co pokochają klienci
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.