Komunikaty PR

Polska premiera - monitor interaktywny Newline LYRA w Warszawie

2022-08-08  |  14:00
Biuro prasowe

Do Polski trafił pierwszy monitor interaktywny – Newline Lyra. Już dziś można go przetestować w warszawskim showroomie firmy.

Ten model łączy w sobie m.in. - Android 11, szybę antybakteryjną, oraz zestaw narzędzi i programów do efektywniejszego prowadzenia zajęć lekcyjnych i spotkań.  

Na prezentacje można umówić się korzystając z e-maila poland@newline-interactive.com. Showroom Newline mieści się w Warszawie w Al. Jerozolimskich.

 

Monitor Newline to nie tylko nowoczesne urządzenie do pracy i współpracy, ale połączenie sprzętu z dopracowanym, unikalnym zestawem oprogramowania, które warto poznać. Newline Lyra wyświetla obraz w rozdzielczości 4K, zaś częstotliwość odświeżania czyli liczba obrazów wyświetlanych w czasie jednej sekundy to 60Hz. Satysfakcjonujący jest też zestaw złączy – oprócz USB-Type C, także HDMI 2.0; USB 3.0 Type A, USB Type-B, a także DisplayPort 1.2. Istnieje możliwość podłączenia komputera OPS oraz kamery. Standard łączności bezprzewodowej to WiFi 6.0 oraz Bluetooth 5.0. Monitory są dostępne w formatach od 55” do 98”.  

 

Kluczowe cechy monitora:

  • Android 11 - najnowszy system wśród monitorów interaktywnych
  • Dwa procesory i 8 rdzeni - najszybszy monitor na rynku
  • Szyba antybakteryjna potwierdzona certyfikatem TUV
  • Sprzętowy filtr niebieskiego  światła bez wpływu na wyświetlane kolory (chroni oczy przed zmęczeniem)
  • USB-C thunderbolt, pełne Plug& Play - wideo, dźwięk, dotyk, dane i zasilanie - jednym kablem

 

 W zestawie jest oprogramowanie:

  • WHITEBOARD – biała tablica, która nigdy się nie kończy. Korzystając z dobrze znanych gestów można przesuwać palcem, powiększać i pomniejszać, zmazywać dłonią i oczywiście pisać bez żadnych ograniczeń.
  • CAST bezprzewodowe przesyłanie obrazu z dowolnego urządzenia na monitor. Jednocześnie na monitorze można zobaczyć treści z czterech urządzeń, które nie muszą korzystać z tej samej sieci WiFi co monitor. 
  • BROADCAST pozwala na przekazanie obrazu z monitora nawet na 200 innych urządzeń w dowolnych lokalizacjach na świecie - wystarczy przeglądarka. Nie trzeba instalować dodatkowych aplikacji na połączonych urządzeniach.
  • DISPLAY MANAGEMENT daje możliwość zdalnego zarządzania monitorami
  • ENGAGE oprogramowanie do nauczania wyposażone w ponad 130 narzędzi tematycznych.
  • CLASSROOM TOOLS to dziewięć narzędzi wspierających pracę podczas lekcji – takich jak stoper, kalendarz, podświetlenie czy kurtyna.

Do dyspozycji jest również sklep z aplikacjami m. in. Starfall, Kahoot, AP News czy Udemy.

Monitory Newline są objęte 3- letnią gwarancją producenta z możliwością bezpłatnego przedłużenia do lat 5. Monitory dla edukacji są dostępne z 0% stawką VAT. Żywotność monitora to 50 000 godzin.

Monitor Newline Lyra można przetestować w Showroomie Newline w Warszawie po wcześniejszym umówieniu terminu e-mail poland@newline-interactive.com


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony Biuro prasowe
2024-09-18 | 09:58

Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony

Salesforce, podczas swojego dorocznego wydarzenia Dreamforce, pokazał serię innowacji w Slacku, które umożliwiają organizacjom połączenie zasobów firmy, jej danych, aplikacji i
IT i technologie Najlepsze narzędzie dla ery komputerów AI. Jak wybrać laptopa AI?
2024-09-17 | 09:00

Najlepsze narzędzie dla ery komputerów AI. Jak wybrać laptopa AI?

Ten rok upływa nam pod znakiem sztucznej inteligencji (AI), która staje się integralną częścią naszego codziennego życia, zarówno prywatnego, jak i zawodowego, gdzie jej
IT i technologie Znaczniki RFID w produkcji opakowań i etykiet - coś, co pokochają klienci
2024-09-17 | 08:51

Znaczniki RFID w produkcji opakowań i etykiet - coś, co pokochają klienci

Technologia produkcji opakowań musi nieustająco nadążać za zmieniającymi się potrzebami klientów. Nowe materiały, kształty czy bardzo spersonalizowane potrzeby to codzienność

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.