Komunikaty PR

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

2024-04-30  |  12:00
Biuro prasowe

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja materiałów POS w osiągnięciu sukcesu w organizacji eventów.

Warren’s to firma wchodząca w szeregi HOLO Group, specjalizująca się w produkcji materiałów POS dla branży HoReCa oraz eventowej. Dzięki bogatemu doświadczeniu w pracy z dużymi markami, Warren’s płynnie rozszerzył swoje działania w obszar aktywacji w On-Trade, angażując się w produkcję elementów wystroju lokali tailor-made. Ta synergia kompetencyjna pozwala na realizację projektów o różnorodnym charakterze.

Czy w dzisiejszych czasach wystarczy zrobić standardowy banding, by podkreślić obecność marki i jej przekaz podczas eventu?

Konsumenci od eventów oczekują coraz więcej, a marki muszą prześcigać się w pomysłach, by udało im się czymś odbiorców zaskoczyć, zaciekawić, zapaść w pamięć.

Przykłady projektów zrealizowanych przez Warren’s w ubiegłym roku ukazują różnorodność i innowacyjne podejścia do tworzenia stref brandowych. Jako HOLO Group mamy na pokładzie specjalistów, którzy są w stanie całościowo zorganizować każde wydarzenie – od strategii, kreatywnego pomysłu, projektu scenografii – po przeniesienie go do rzeczywistości – i to właśnie robi Warren’s.

Jakie najbardziej kreatywne pomysły zrealizowaliście w ostatnim roku?

Najbardziej dumni jesteśmy z trzech realizacji dla topowych marek. Dla Coca-Cola zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy innowacyjną kostkę, która służy klientom do wzywania obsługi, składania zamówienia na Coca-Colę, oraz poproszenia o rachunek.  Kelnerowi na smart opasce wyświetlał się komunikat z numerem stolika i nazwą produktu z portfolio marki Coca-Cola. To rozwiązanie daje gościom lokalu nowoczesne i zaskakujące interakcje z marką, które z pewnością zostają w ich pamięci.

Akcja "Summer Nights" dla Finlandii Botanical stanowiła preludium letnich wydarzeń, podkreślając kreatywność i zaangażowanie marki w interakcję z odbiorcami.

Naszym zadaniem było przeniesienie idei kreatywnej „Lato jest za krótkie na zwykłe drinki” do kanału On-Trade i zbudowanie świadomości wokół flagowych koktajli marki Finlandia. Podczas cyklu eventów w najważniejszych polskich lokalach, konsumenci mogli samodzielnie przygotować flagowe koktajle w specjalnej przestrzeni barmańskiej, a następnie je sfotografować w mini insta spocie dla koktajli.

Niezwykle istotnym elementem całego konceptu była produkcja elementów brandowych łączących wiele materiałów, tekstur i różnych typów oświetlenia, dzięki czemu konsumenci chętniej pokazywali markę Finlandia w social mediach.  W 14 miastach w Polsce zorganizowaliśmy 38 eventów, które przyciągały tłumy klientów.

Nie mniej spektakularnym projektem był event marki Jack Daniels, gdzie stworzyliśmy strefę "Wheels on Barrel", której głównym elementem i kluczową aktywacją była możliwość wykonania deskorolki z drewna po beczkach, w których leżakuje Jack Daniel’s, prosto z Tennessee. Dodatkowo oprócz strefy barowej, muzycznej i strefy tatuaży, wykonaliśmy rampę, na której odbyły się zawody w stylu freestyl.

Ta oryginalna koncepcja nie tylko dostarczała widowiskowej rozrywki, ale także wprowadzała uczestników w świat marki. Ten event o autentycznym streetowym charakterze w klimatycznej Elektrowni Powiśle, stymulował grupę docelową, przedstawicieli Gen Z, poprzez najważniejsze passion pointy: muzykę, spotkania, skateboarding.

Realizacje eventowe i projekty On-Trade łączą się w Warren’s w sposób niezwykle płynny i zindywidualizowany, uwzględniając oczekiwania zarówno marek, jak i lokalizacji i implementacji. Dzięki dedykowanym procesom i interdyscyplinarnej współpracy wewnątrz grupy firma jest w stanie efektywnie reagować na potrzeby klientów, osiągając założone rezultaty. Wysokie kompetencje i dedykowane procesy sprawiają, że firma skutecznie odpowiada na dynamiczne wymagania rynku, zapewniając klientom innowacyjne rozwiązania.

HOLO Group łączy obecnie cztery agencje o różnych, wzajemnie uzupełniających się kompetencjach: agencję eventową HOLO, agencję digital marketingu 360 Iskry Digital, studio produkcji kreatywnej Picture Perfect oraz Warren’s – producenta materiałów POS.

Autor tekstu: Adam Góra, COO Warren’s

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Polskie samorządy chcą wdrażać rozwiązania z użyciem sztucznej inteligencji. Wyzwaniem jest brak świadomości, jak zacząć i gdzie można ją zastosować

Robotyzacja i sztuczna inteligencja w biznesie zapoczątkowały już nowy etap rewolucji technologicznej, która nie ominie też sektora publicznego i samorządowego. Jej wdrożenie w urzędach może przynieść duże korzyści m.in. w postaci skrócenia czasu obsługi mieszkańców i odciążenia pracowników administracji, którzy będą w stanie poświęcić więcej czasu na bardziej wymagające zadania. Samorządy są mocno zainteresowane takimi rozwiązaniami, ale barierą wciąż pozostaje m.in. brak świadomości i wiedzy, jak rozpocząć proces ich wdrażania. – Drugą barierą jest strach przed tym, czy roboty zastąpią pracowników, którzy zostaną zwolnieni – podkreśla Tomasz Tybor, dyrektor ds. inteligentnej automatyzacji w Betacom.

Konsument

Organizacje społeczne przestrzegają przed wycofywaniem się z Zielonego Ładu. Koszty poniesie i rolnictwo, i całe społeczeństwo

W ubiegłym tygodniu 140 organizacji społecznych z całej Europy, również z Polski, wystosowało apel do unijnych instytucji przestrzegający przed skutkami odchodzenia od Zielonego Ładu. W ostatnich miesiącach Komisja Europejska zaczęła łagodzić niektóre wymogi, do czego przyczyniły się protesty rolników w krajach członkowskich. – Zielony Ład to nie tylko jest kwestia rolnictwa, ale sprawa nas wszystkich – przekonują ekolodzy. W ich opinii, jeśli nie zostaną podjęte konkretne działania, koszty zaniechań i zmiany klimatu zapłacą wszyscy – zarówno rolnicy, jak i społeczeństwo.

Transport

Polska walczy o utrzymanie pozycji hubu logistycznego w Europie. Będzie to możliwe dzięki inwestycjom w infrastrukturę transportową

Polska stała się już hubem logistyczno-transportowym w środkowej części Europy. Mamy  też dominującą pozycję w tranzycie Wschód – Zachód. Aby utrzymać tę pozycję, konieczne są jednak kolejne inwestycje. Będzie miało to kluczowe znaczenie już po zakończeniu wojny w Ukrainie. Zamknięcie tego etapu wojny i odbudowy Ukrainy, przy dofinansowaniu infrastruktury w Polsce, to duża szansa, aby nasz transport mógł faktycznie się stać pewnym ogniwem łączącym Zachód z Ukrainą – ocenia Przemysław Sekieta, dyrektor Działu Handlowego w Grupie SKAT.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.