Opony Goodyear z linii UUHP wybrane do nowego Porsche 911 GT3 RS
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Opony Goodyear Eagle F1 SuperSport R i SuperSport RS z linii UUHP (ultra ultra high performance) uzyskały homologację do nowego supersamochodu Porsche 911 GT3 RS. Specjalnie opracowane konstrukcje obu modeli opon pozwolą wykorzystać pełnię możliwości tego pojazdu zarówno w warunkach drogowych, jak i na torze wyścigowym.
Każda z opon dla nowego Porsche ma inne zastosowanie. Eagle F1 SuperSport RS to opona gotowa na najtrudniejsze wyzwania na torze. Zastosowano w niej mieszankę o wysokim współczynniku tarcia, która zapewnia doskonałe wrażenia z jazdy w suchych warunkach. Natomiast mostki w wewnętrznym rowku bieżnika optymalizują powierzchnię styku opony z nawierzchnią dla bardziej spójnego rozkładu ciśnienia, co przekłada się na dobrą stabilność na zakrętach. Z kolei model Eagle F1 SuperSport R został dostosowany do jazdy po drogach publicznych, z uwzględnieniem okazjonalnych wypraw na tor.
„Jesteśmy dumni, że po raz kolejny mogliśmy współpracować z Porsche przy tak wyjątkowym projekcie. Pojazd o tak ekstremalnych osiągach jak Porsche 911 GT3 RS wymaga opon dopasowanych do jego potrzeb i możliwości. Korzystając z naszego bogatego doświadczenia w motorsporcie, stworzyliśmy linię opon UUHP, która wyznacza nowe standardy w zakresie trakcji, dynamiki w zakrętach oraz efektywnego hamowania, co przekłada się na pewność siebie i przyjemność z jazdy," powiedział Johannes Moll, dyrektor zarządzający ds. opon osobowych na pierwsze wyposażenie w Goodyear EMEA.
„Nasze opony poprawiają osiągi i właściwości jezdne najbardziej wyspecjalizowanych pojazdów poruszających się obecnie po drogach. Sposób, w jaki obie specyfikacje opon sprawdzają się na torze i na drodze, jest owocem wieloletnich badań, rozwoju i współpracy Goodyeara z wiodącymi producentami aut,” dodał Moll.
Dostępne rozmiary opon dla Porsche 911 GT3 RS to:
- Eagle F1 SuperSport R N0 - 275/35ZR20 102Y; 335/30ZR21 109Y
- Eagle F1 SuperSport RS N0 - 275/35ZR20 102Y; 335/30ZR21 109Y
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.