Poznaj Bebiko 2 NUTRIflor Expert
Gdy kobieta zostaje mamą, w szczególny sposób dotyka natury. Odkrywa zachwycającą moc swojego ciała, naturalny instynkt i mądrość. Marka Bebiko 2 – zainspirowana naturą, mlekiem mamy – stworzyła Bebiko 2 NUTRIflor Expert, które nie zawiera konserwantów i barwników[1]. To kompletna kompozycja[2] ważnych składników odżywczych, w tym 19 witamin i składników mineralnych[3], dla wsparcia prawidłowego rozwoju i funkcjonowania układu odpornościowego[4]. Bebiko 2 NUTRIflor Expert posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka nr 20/DJW/2021. Dodatkowo 93% maluchów bardzo dobrze toleruje to mleko następne już od 1. butelki[5].
Bebiko 2 NUTRIflor Expert – mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu życia.
Bebiko 2 NUTRIflor Expert zawiera kompletną kompozycję[6] ważnych składników odżywczych, w tym 19 witamin i składników mineralnych[7], m.in.:
- wapń i witaminę D, niezbędne do prawidłowego rozwoju kości i zębów;
- witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego;
- żelazo i jod, wspierające prawidłowy rozwój poznawczy;
- kwas ALA (omega 3), niezbędny do prawidłowego rozwoju mózgu i tkanki nerwowej;
- DHA (omega 3), który wspiera prawidłowy rozwój wzroku i mózgu (korzystne działanie występuje, gdy wraz z urozmaiconą dietą dziecko spożywa 100 mg DHA dziennie);
- unikalną kompozycję błonnika GOS/FOS.
Bebiko 2 to marka ciesząca się największym zaufaniem mam. Tak, najwięcej Mam ufa właśnie nam![8] Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowląt. |
Więcej informacji o produktach marki Bebiko 2 można znaleźć na www.BebiKlub.pl.
[1] Zgodnie z przepisami prawa mleka następne nie zawierają konserwantów i barwników.
[2] Zgodnie z przepisami prawa, tak jak inne mleka następne.
[3] Bebiko 2, tak jak inne mleka następne, zawiera wymagane przepisami prawa witaminy i składniki mineralne oraz inne składniki odżywcze.
[4] Zawiera witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego oraz żelazo i jod wspierające prawidłowy rozwój poznawczy.
[5] Na podstawie opinii 93% mam z grupy 426, które testowały Bebiko 2 NUTRIflor Expert na platformie trnd.pl w dniach 16.07-29.07.2021.
[6] Zgodnie z przepisami prawa, tak jak inne mleka następne.
[7] Bebiko 2, tak jak inne mleka następne, zawiera wymagane przepisami prawa witaminy i składniki mineralne oraz inne składniki odżywcze.
[8] Na podstawie opinii 82% mam z grupy 426, które testowały Bebiko 2 NUTRIflor Expert w badaniu prowadzonym na platformie trnd.pl w dniach 16.07-29.07.2021.
Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.