Komunikaty PR

Poznaj Bebiko 2 NUTRIflor Expert

2021-09-27  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.56 MB )

Gdy kobieta zostaje mamą, w szczególny sposób dotyka natury. Odkrywa zachwycającą moc swojego ciała, naturalny instynkt i mądrość. Marka Bebiko 2 – zainspirowana naturą, mlekiem mamy – stworzyła Bebiko 2 NUTRIflor Expert, które nie zawiera konserwantów i barwników[1]. To kompletna kompozycja[2] ważnych składników odżywczych, w tym 19 witamin i składników mineralnych[3], dla wsparcia prawidłowego rozwoju i funkcjonowania układu odpornościowego[4]. Bebiko 2 NUTRIflor Expert posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka nr 20/DJW/2021. Dodatkowo 93% maluchów bardzo dobrze toleruje to mleko następne już od 1. butelki[5].

Bebiko 2 NUTRIflor Expert – mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu życia.

Bebiko 2 NUTRIflor Expert zawiera kompletną kompozycję[6] ważnych składników odżywczych, w tym 19 witamin i składników mineralnych[7], m.in.:

  • wapń i witaminę D, niezbędne do prawidłowego rozwoju kości i zębów;
  • witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego;
  • żelazo i jod, wspierające prawidłowy rozwój poznawczy;
  • kwas ALA (omega 3), niezbędny do prawidłowego rozwoju mózgu i tkanki nerwowej;
  • DHA (omega 3), który wspiera prawidłowy rozwój wzroku i mózgu (korzystne działanie występuje, gdy wraz z urozmaiconą dietą dziecko spożywa 100 mg DHA dziennie);
  • unikalną kompozycję błonnika GOS/FOS.

Bebiko 2 to marka ciesząca się największym zaufaniem mam. Tak, najwięcej Mam ufa właśnie nam![8]

Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowląt.

Więcej informacji o produktach marki Bebiko 2 można znaleźć na www.BebiKlub.pl.


 

[1] Zgodnie z przepisami prawa mleka następne nie zawierają konserwantów i barwników.

[2] Zgodnie z przepisami prawa, tak jak inne mleka następne.

[3] Bebiko 2, tak jak inne mleka następne, zawiera wymagane przepisami prawa witaminy i składniki mineralne oraz inne składniki odżywcze.

[4] Zawiera witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego oraz żelazo i jod wspierające prawidłowy rozwój poznawczy.

[5] Na podstawie opinii 93% mam z grupy 426, które testowały Bebiko 2 NUTRIflor Expert na platformie trnd.pl w dniach 16.07-29.07.2021.

[6] Zgodnie z przepisami prawa, tak jak inne mleka następne.

[7] Bebiko 2, tak jak inne mleka następne, zawiera wymagane przepisami prawa witaminy i składniki mineralne oraz inne składniki odżywcze.

[8] Na podstawie opinii 82% mam z grupy 426, które testowały Bebiko 2 NUTRIflor Expert w badaniu prowadzonym na platformie trnd.pl w dniach 16.07-29.07.2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz Biuro prasowe
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są
Przemysł spożywczy Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę
2024-08-19 | 14:30

Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę

Odpowiednie nawodnienie jest istotne dla każdego człowieka, jednak okazuje się, że może być szczególnie ważne dla uczniów, o czym warto pamiętać w kontekście zbliżającego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.