I edycja konferencji Urban Mobility Flow Summit odbędzie się w Gdańsku
Attention Marketing
Al. Jerozolimskie 92
00-807 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Pierwsza w historii konferencja Urban Mobility Flow Summit odbędzie się 22 listopada 2023 roku w
AmberExpo w Gdańsku. Urban Mobility Flow działa jako unikalna platforma łącząca ofertę sektora
prywatnego z potrzebami sektora publicznego w obszarze mobilności miejskiej. Ma na celu
skatalizowanie rzeczywistych zmian w sposobach w jakich poruszamy się po naszych miastach.
W miarę zmagania się miast z wyzwaniami dynamicznie postępującej urbanizacji, potrzeba stosowania
innowacyjnych, skalowalnych i zrównoważonych rozwiązań w zakresie mobilności miejskiej nigdy
przedtem nie była większa. Urban Mobility Flow ma na celu wspieranie współpracy poszukującej
innowacyjnych rozwiązań skierowanych na bardziej zrównoważoną i efektywną przyszłość
różnorodnych form transportu miejskiego.
Główne zagadnienia Gdańsk Urban Mobility Flow Summit 2023:
- Finansowanie zielonej mobilności dla sektora publicznego i prywatnego: analiza modeli finansowych, wspierających wdrażanie zielonych technologii w mobilności miejskiej.
- Mobilność współdzielona i HUBy mobilności: rola współdzielonej mobilności w zmniejszaniu kongestii ruchu i poprawie efektywności transportu w miastach.
- Inteligentne rozwiązania w zakresie mobilności miejskiej: przegląd najnowszych osiągnięć technologicznych, które kształtują przyszłość mobilności miejskiej.
- Niskoemisyjna logistyka miejska: strategie i technologie, które pomagają miastom wprowadzać niskoemisyjne rozwiązania logistyczne, na przykład w ścisłych centrach miast.
Dlaczego warto uczestniczyć?
- Panele tematyczne: cztery panele dyskusyjne połączone z prelekcjami ekspertów.
- Możliwości nawiązania kontaktów: możliwość poznania profesjonalistów z branży podczas specjalnego wieczornego spotkania networkingowego.
- Innowacyjne technologie: najnowsze rozwiązania, które mają na celu zdefiniować mobilność miejską na nowo.
W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy na stronę: www.urbanmobilityflow.pl
Miliardowy problem samorządów. Czy wybory coś zmienią?
Gwiazdy, influencerzy oraz eksperci mówią jednym głosem: Sama Wybierz Samorząd
Pierwsze osiedle, które ma swoje muzeum
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.