Komunikaty PR

Join UP! - nowy touroperator z wakacyjną promocją dla rodzin.

2023-03-22  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kępa
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
kinga.kepa|247.com.pl| |kinga.kepa|247.com.pl
501090578
https://247.com.pl/

Join UP! to ukraińska firma rodzinna, która działa jako touroperator od 2010 roku. W tym czasie obsłużyła ponad 5,7 miliona turystów, stała się jednym z ważniejszych touroperatorów i kluczowych graczy na wschodnim rynku turystycznym. W swojej ofercie ma ponad 45 kierunków, a obecnie współpracuje z 7000 agencji na całym świecie. Polska jest ósmym krajem, w którym dostępna jest oferta firmy. Wejściu na nasz rynek towarzyszy specjalna promocja “Kids Go Free”.

- W Polsce zaczynamy od destynacji takich jak Turcja, Czarnogóra, Egipt, Albania i Tunezja. Nasze oferty są dostępne w biurach agencyjnych, w tym u multi-agentów i agentów – mówi Serhii Kyrychenko, Business Development Director Outgoing Join UP! | Managing Director Join UP! Incoming Tour operator.

NA DOBRY POCZĄTEK “KIDS GO FREE”

Join UP! zaczyna w Polsce dużym uderzeniem. Z okazji Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF, firma ogłosiła specjalną ofertę dla turystów z dziećmi - promocję Kids Go Free. Rezerwując wycieczkę do Turcji dla dwóch osób pełnopłatnych, dziecko podróżuje za darmo. Oferta specjalna obowiązuje od 15 do 24 marca, okres podróży obejmuje sezon wakacyjny tj. od 01.06.2023 do 31.08.2023. W skład promocji wchodzi: lot w obie strony; transfer grupowy z/na lotnisko; zakwaterowanie w hotelu z wybranym rodzajem wyżywienia, ubezpieczenie podstawowe, składka na fundusze TFG i TFP oraz wybrana wycieczka fakultatywna.

- Tego lata wakacje w Turcji mogą być jeszcze tańsze dla wszystkich rodzin dzięki promocji Kids Go Free. W Join UP! pragniemy stworzyć możliwość podróżowania każdemu i nieustannie inspirować ludzi do odkrywania nowych miejsc. Możliwość spędzenia wakacji w ciepłym, pięknym kraju jest rodzajem terapii i ukojenia, dlatego nasza oferta jest przyjazna i zachęcająca - podkreśla Katarzyna Bayraktar, Sales and Development Manager w Join UP! Polska.

„CHCEMY PODBIĆ SERCA POLAKÓW”

Założycielami Join UP! są Yuriy i Oleksandr Alba. W Polsce firmą zarządza Alina Alba, Prezes Join UP! Polska. Marka Join UP! razem z liniami lotniczymi SkyUp Airlines tworzą grupę UPFamily. Grupa działa w Ukrainie, Mołdawii, Kazachstanie, Łotwie, Litwie, Estonii i Rumunii, a teraz także Polsce. Polska to dla Join UP! rynek szczególny i wyjątkowy z dwóch powodów: biznesowego i emocjonalnego. Ogromne znaczenie ma to, że Polacy polubili podróżowanie, chętnie zwiedzają świat i stali się atrakcyjnymi klientami dla touroperatorów. Ponad 3 miliony turystów rocznie czynią nasz rynek turystyczny najszybciej rozwijającym się w całej Unii Europejskiej.

- Jesteśmy w Polsce, ponieważ nasza firma stale rośnie i ma długofalowe plany rozwoju w Europie. Polska jest dużym i ugruntowanym rynkiem, ale wciąż widzimy szansę, by zaoferować polskim turystom nowe kierunki, nowy poziom usług, dać ludziom więcej możliwości wyboru i podróżowania. Oczywiście, wiemy, że jest tu wielu Ukraińców i z przyjemnością przedstawimy im nasze oferty turystyczne. Wierzymy, że Ukraińcy wybiorą Join UP! i będą wspierać Join UP! Polska na jej nowej drodze - mówi Kateryna Ushakova, Europe Regional Director Join UP!

Zespół Join UP! tworzy grupa prawdziwych pasjonatów podróży, ekspertów z wieloletnim doświadczeniem na rynku turystycznym, którzy z ogromnym entuzjazmem podchodzą do rozwoju firmy w Polsce.

- Podróże to dla mnie coś wyjątkowego, dlatego związałam się z Join UP! prawie od początku istnienia firmy. Razem ze świetnym zespołem nie tylko możemy realizować swoje pasje, ale też zarażać innych miłością do odkrywania nowych zakątków świata. I to się udaje! W 2019 roku, Join UP! zorganizował wakacje do Egiptu dla 665 000 turystów, realizując 65 lotów tygodniowo. W Ukrainie odczarowaliśmy Egipt jako kierunek tylko na wyjazdy poza latem. Dzięki nam destynacja ta została otwarta dla Ukraińców przez cały rok – to samo zrobimy w Polsce! – podkreśla Kateryna Artiukh, Head of Product Marketing Join UP!

NA WŁASNYCH SKRZYDŁACH

Join UP! zdecydowanie stawia na podróżowanie i współpracę w przyjaznym tylu. Silne więzi strategiczne ze SkyUp Airlines pozwalają Join UP! wzmacniać pozycję na rynku. Wspólnie obydwie firmy działają jako UPFamily. W 2021 roku linia SkyUp Airlines była na drugim miejscu wśród ukraińskich przewoźników lotniczych pod względem liczby lotów w przestrzeni powietrznej Ukrainy. Taka ścisła współpraca jest ogromnym atutem firmy i pozycjonuje Join UP! jako jednego z niewielu touroperatorów dysponującego własnymi skrzydłami.

Dodatkowo, ciekawostką jest, że firma stawia na komfort nie tylko pasażerów, ale i pracowników - to pierwsza linia lotnicza na świecie, która zaproponowała stewardesom zdjęcie szpilek i zastąpienie ich wygodnym sportowym obuwiem.

 

O firmie:

Join UP!™ to ukraiński touroperator, który powstał w 2010 roku. W ciągu 13 lat stał się jednym z najsilniejszych organizatorów turystyki i jednym z kluczowych graczy na rynku turystycznym. Przed wojną udział rynku Join UP™ wynosił 30%, zaś w 2023 roku osiąga 40%. Obroty osiągnęły 400 milionów dolarów w 2021 roku.

Podmioty działające pod marką Join UP!™ są reprezentowane również w Kazachstanie, Estonii, Łotwie, Litwie, Mołdawii, Polsce i Rumunii. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie. 

Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp Airlines są częścią grupy biznesowej UPFamily, która obecnie zatrudnia ponad 1500 pracowników we wszystkich krajach, w których jest obecna.

Foto: Karolina Czarnecka

Na zdjęciu od lewej Join UP! Team: Serhii Kyrychenko, Kateryna Artiukh, Katarzyna Bayraktar, Rafał Napierała, Krzysztof Majda

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.