Komunikaty PR

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

2024-05-14  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania Press ( 0.08 MB )

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci korzystają nie tylko z usługi Jush, ale także z oferty delio supermarket online. Jest to największa pod względem zasięgu kampania w historii Żabki Jush.

Głównym celem kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush” jest poinformowanie konsumentów o nowej odsłonie aplikacji, w ramach której udostępniona została usługa supermarketu online delio. To największa jak do tej pory kampania reklamowa Żabki Jush, która stanowi kolejny etap budowania wyróżnialności marki. Kampania opowiada  o benefitach dla klientów, którzy dzięki najnowszej aktualizacji aplikacji dostali dostęp do multifunkcjonalnej i ultrawygodnej platformy. Tym samym użytkownicy mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe w jednym miejscu, bez względu na to, czy potrzebują zakupów na teraz, na tydzień, dla siebie czy dla całej rodziny. Dodatkowo kampania podkreśla takie wyróżniki marki jak atrakcyjne promocje, kupony rabatowe oraz szeroki i jakościowy asortyment.

Na ekranie powitalnym w nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush użytkownik sam decyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać – Jush czy delio supermarket online. Przedstawiciele Żabki Jush zdradzają, że nowa wersja aplikacji spotkała się z ciepłym przyjęciem klientów.

Jedna platforma jest odpowiedzią na zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy od zakupów online oczekują przede wszystkim komfortu. Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush[1]. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49%). Kolejne z nich to: oszczędność czasu (44% wskazań), możliwość zrobienia zakupów z domu (40%) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37%). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.

Szerokie działania w Warszawie i Krakowie

Nowej odsłonie Żabki Jush towarzyszy szereg działań promocyjnych. W ramach kampanii wykorzystane zostaną między innymi spoty wideo, wyświetlane w kanałach online. Równolegle obecne będą tam również formaty statyczne. Działania prowadzone będą także w outdoorze – reklamy Żabki Jush pojawią się w Warszawie i Krakowie. Oprócz tradycyjnych billboardów, które znajdą się w najbardziej ruchliwych częściach tych aglomeracji i przy najważniejszych węzłach przesiadkowych, wykorzystane zostaną zróżnicowane nośniki, takie jak nośniki digitalowe tri-play, naklejki przy schodach w metrze, a także na miejskich autobusach i rowerach. Dzięki szeroko zakrojonej akcji i mnogości formatów reklamowych, kampania Żabki Jush będzie obecna niemal w każdym zakątku obu miast.  Kampania będzie wspierana również przez spoty radiowe.

W ramach niestandardowych akcji marketingowych wyświetlona zostanie także iluminacja na fasadzie wieżowca Warsaw Spire, co sprawi, że reklama będzie widoczna w promieniu kilku kilometrów od placu Europejskiego, przy którym zlokalizowana jest on zlokalizowany. Żabka Jush będzie promowała się także na największym muralu w Warszawie przy Rondzie ONZ oraz na nośniku DOOH, umiejscowionym na hali Tauron Areny w Krakowie. Kampania zostanie również wsparta szeroko zakrojonymi działaniami z influencerami ze stolicy i Krakowa. Z okazji nowej odsłony aplikacji, Żabka Jush zapowiada także niestandardowe aktywacje dla konsumentów na mieście we współpracy z partnerami Jush i delio supermarket. Dlatego warto wypatrywać marki w przestrzeni miejskiej. 

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith. Współpracę z influencerami wspiera zespół Tears of Joy, a działania online Tribe47. Kampania potrwa do końca czerwca.

Promocje na start nowej usługi

Na start nowej odsłony aplikacji Żabka Jush oferuje swoim klientom promocje na wybrane produkty, które będą sięgać nawet 50%. Dodatkowo dla każdego klienta delio supermarket online, przygotowano, specjalny kod zniżkowy, dzięki któremu zaoszczędzi on aż 20% na pierwszych zakupach o wartości od 150 do 350 zł. Pozostali użytkownicy także znajdą dla siebie wiele promocji na obie usługi. Na pierwsze zamówienie w Jush w aplikacji oferowane są trzy kupony rabatowe: -30%, -20% i -15% rabatu dla koszyka o wartości 40-80 zł. Natomiast klienci, którzy złożą pierwsze zamówienie w delio supermarket online, otrzymają kupony o wartości -30zł, -20zł i -15zł  do wykorzystania przy koszyku o wartości od 150 zł.

 


[1]Badanie przeprowadzone przez Spotlight Research na zlecenie Żabki Jush na reprezentatywnej próbie 1031 Polaków w wieku 18+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress Biuro prasowe
2024-10-31 | 13:00

Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress

Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress   Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami
Handel Fundusz z oddziałem w Polsce wchodzi w finansowanie transportu morskiego
2024-10-31 | 13:00

Fundusz z oddziałem w Polsce wchodzi w finansowanie transportu morskiego

Fot. oLIVE media Handel morski odpowiada za 90% światowego obrotu towarami, a jego znaczenie stale rośnie, wspierane przez globalizację, rozwój e-commerce i proekologiczne trendy.
Handel Polskie Marki na Amazon.pl
2024-10-31 | 10:30

Polskie Marki na Amazon.pl

Amazon.pl uruchomił sklep Polskie Marki, aby zwiększyć widoczność produktów od rodzimych przedsiębiorców i pomóc im rozwinąć się w e-commerce. Jak wynika z badania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Ruszyła największa elektrownia gazowa w Polsce. Dostarczy energię dla ok. 3 mln gospodarstw

PGE Polska Grupa Energetyczna oddała właśnie do eksploatacji największą elektrownię gazową w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie. Jednostka o mocy 1366 MW brutto jest zlokalizowana w Gryfinie w Zachodniopomorskiem. Dostarczy do sieci 1,4 GW mocy, dzięki czemu pokryje ok. 5 proc. krajowego zapotrzebowania na energię elektryczną, zapewniając dostawy dla ok. 3 mln gospodarstw. – To bardzo ważna inwestycja z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa i namacalny przykład tego, że transformacja energetyczna trwa – mówi wiceminister klimatu i środowiska Miłosz Motyka.

Bankowość

Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen

Wzrost cen w ostatnich miesiącach przyspieszył. To efekt wyższych cen energii oraz usług. I choć listopad i grudzień mogą przynieść wyhamowanie wzrostów, to około 5-proc. poziom prawdopodobnie będzie się utrzymywać przez całą pierwszą połowę 2025 roku. Zdaniem dr. Jakuba Rybackiego z PIE dopiero w drugiej połowie inflacja może spaść do ok. 3,5 proc. To może oznaczać, że pierwsza obniżka stóp procentowych nie nastąpi na początku roku.

Transport

Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem

Niewłaściwe oświetlenie samochodu może prowadzić do tragicznych w skutkach sytuacji na drogach. To o tyle istotne, że 98 proc. kierowców przyznaje, że bywają oślepiani przez reflektory aut jadących z naprzeciwka – przypominają eksperci Instytutu Transportu Samochodowego. I zachęcają, żeby w ramach przygotowania samochodu do zimy sprawdzić ustawienie i moc świateł. W najbliższych tygodniach będzie to możliwe bezpłatnie w wybranych punktach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.