Newsy

Ceny paliw rosną, kolejny bank kusi więc na nie zniżkami

2012-04-16  |  06:55
Mówi:Krzysztof Rosiński
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Getin Noble Bank
  • MP4

    Ceny benzyny biją kolejne rekordy, dochodząc nawet do 6 zł za litr. Bankowcy widzą w tym szansę na złowienie klientów i proponują produkty ze zniżkami na paliwo. W Getin Noble Banku można zaoszczędzić ok. 1 zł na litrze.

    Jak zapewniają władze banku, klienci posługujący się samochodową kartą debetową będą płacili 4,99 zł za litr popularnej 95-tki na wszystkich stacjach benzynowych w kraju.

     - To super propozycja - przekonuje Krzysztof Rosiński, prezes Getin Noble Bank. - Jeden temat, który się ciągle przewija w mediach, to cena benzyny. Nasza oferta jest prosta. Klient, który do nas przychodzi, dostaje kartę, dzięki której różnicę w cenie benzyny bez względu na to, gdzie zatankował, ma zwracane do kwoty 4,99 zł.

    W ten sposób bank zamierza pozyskać nowych klientów wśród kierowców. Żeby korzystać ze zniżek, trzeba systematycznie zasilać konto. Krzysztof Rosiński tłumaczy, że propozycja jest więc skierowana do osób zmotoryzowanych i mających stałe źródło dochodu.

     - Takie osoby ponoszą koszty utrzymania samochodu, więc odbywa się tu wstępna, naturalna selekcja klientów - wyjaśnia prezes Getin Noble Bank.

    To niejedyny bank kuszący klientów zniżkami na paliwo. Pod koniec minionego roku specjalną ofertę miał MultiBank i mBank. Osoby, które do końca roku za pośrednictwem tych banków ubezpieczyły samochód, otrzymały 5 proc. zwrotu za tankowanie i zakupy na stacji. Z kolei propozycja Santandera Visa TurboKARTA oraz Banku Millennium Dobre Konto oferują 3% zniżkę na paliwo.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    IT i technologie

    Polskie samorządy chcą wdrażać rozwiązania z użyciem sztucznej inteligencji. Wyzwaniem jest brak świadomości, jak zacząć i gdzie można ją zastosować

    Robotyzacja i sztuczna inteligencja w biznesie zapoczątkowały już nowy etap rewolucji technologicznej, która nie ominie też sektora publicznego i samorządowego. Jej wdrożenie w urzędach może przynieść duże korzyści m.in. w postaci skrócenia czasu obsługi mieszkańców i odciążenia pracowników administracji, którzy będą w stanie poświęcić więcej czasu na bardziej wymagające zadania. Samorządy są mocno zainteresowane takimi rozwiązaniami, ale barierą wciąż pozostaje m.in. brak świadomości i wiedzy, jak rozpocząć proces ich wdrażania. – Drugą barierą jest strach przed tym, czy roboty zastąpią pracowników, którzy zostaną zwolnieni – podkreśla Tomasz Tybor, dyrektor ds. inteligentnej automatyzacji w Betacom.

    Konsument

    Organizacje społeczne przestrzegają przed wycofywaniem się z Zielonego Ładu. Koszty poniesie i rolnictwo, i całe społeczeństwo

    W ubiegłym tygodniu 140 organizacji społecznych z całej Europy, również z Polski, wystosowało apel do unijnych instytucji przestrzegający przed skutkami odchodzenia od Zielonego Ładu. W ostatnich miesiącach Komisja Europejska zaczęła łagodzić niektóre wymogi, do czego przyczyniły się protesty rolników w krajach członkowskich. – Zielony Ład to nie tylko jest kwestia rolnictwa, ale sprawa nas wszystkich – przekonują ekolodzy. W ich opinii, jeśli nie zostaną podjęte konkretne działania, koszty zaniechań i zmiany klimatu zapłacą wszyscy – zarówno rolnicy, jak i społeczeństwo.

    Transport

    Polska walczy o utrzymanie pozycji hubu logistycznego w Europie. Będzie to możliwe dzięki inwestycjom w infrastrukturę transportową

    Polska stała się już hubem logistyczno-transportowym w środkowej części Europy. Mamy  też dominującą pozycję w tranzycie Wschód – Zachód. Aby utrzymać tę pozycję, konieczne są jednak kolejne inwestycje. Będzie miało to kluczowe znaczenie już po zakończeniu wojny w Ukrainie. Zamknięcie tego etapu wojny i odbudowy Ukrainy, przy dofinansowaniu infrastruktury w Polsce, to duża szansa, aby nasz transport mógł faktycznie się stać pewnym ogniwem łączącym Zachód z Ukrainą – ocenia Przemysław Sekieta, dyrektor Działu Handlowego w Grupie SKAT.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.