Newsy

Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP. Cała kwota ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą

2022-01-13  |  06:05

Biedronka dołączyła do firm wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W placówkach sieci od 10 stycznia za 9,99 zł można kupić zimowe czapki, a całkowity dochód ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą, którą w tym roku wspiera WOŚP. – Zależało nam bardzo na tym, żeby czapka była w przystępnej cenie, która pomoże każdemu się zaangażować. Pierwsze dni sprzedaży pokazują, że to szczególne nakrycie głowy stało się gorącym towarem – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka.​

– Zachęcamy wszystkich klientów do nabycia czapki, która pomaga. Ten specjalny produkt trafił do naszej oferty w ostatnich dniach. Cała kwota, którą klient zostawia w sklepie, wędruje na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, czyli będzie wspierała jubileuszowy 30. Finał WOŚP, w którym poprawiamy standardy leczenia okulistycznego dla dzieci – mówi agencji Newseria Biznes Arkadiusz Mierzwa.

Kolekcja jest dostępna wyłącznie w sklepach sieci Biedronka i występuje w pięciu wariantach kolorystycznych dla dorosłych oraz w dwóch – dla dzieci. Czapki są z 10-proc. domieszką wełny naturalnej, a wypełnienie z włókniny Thinsulate absorbuje wilgoć bez utraty właściwości cieplnych. Dlatego sprawdzą się nie tylko w mieście, ale i w górach.

 Pierwsze godziny i dni sprzedaży wskazują, że to bardzo gorący i chodliwy towar – ocenia Arkadiusz Mierzwa. – Stworzyliśmy czapkę fajną, przyjemną w dotyku, ciepłą i dodatkowo bardzo ładną, w której wesoła Biedronka namawia do tego, żeby wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Klienci sieci w portalach społecznościowych sami wskazali, że warto mieć i nosić taką czapkę, bo ogrzeje nie tylko głowy, ale i serca. Czapka kosztuje 9,99 zł. W ofercie Biedronki znalazły się też kubki termiczne WOŚP o pojemności 350 ml w cenie 24,99 zł i szereg innych gadżetów z logo WOŚP.

– W każdym z ponad 3,2 tys. sklepów sieci Biedronka nasi klienci już od kilku tygodni znajdują puszki przy kasach, do których można wrzucać datki. Oferujemy też różnego rodzaju produkty. Czapka to hit, ale mamy również kubki termiczne, koszulki i smycze – wymienia dyrektor ds. komunikacji i CSR w Biedronce.

Sieć Biedronka została sponsorem głównym 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy po raz pierwszy.

 Obserwowaliśmy przez wiele lat to, jak wiele dobrego robi w Polsce Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Obserwowaliśmy naszych klientów, pracowników, którzy angażowali się w tę akcję, i czuliśmy, że to jest coś, co warto zrobić i do czego my jako sieć również możemy dołożyć swoją cegiełkę – tłumaczy Arkadiusz Mierzwa.

W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra dla oddziałów i pododdziałów okulistyki dziecięcej. Od początku działalności w 29 edycjach na sprzęt i programy medyczne WOŚP zebrała ponad 1,3 mld zł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.