Newsy

Newseria

2011-12-01  |  00:00:05
Wszystkie newsy

Nowa, darmowa, agencja informacyjna na rynku - NEWSERIA

Od 1 grudnia br. rozpoczęła swoją działalność pierwsza tego typu mutlimedialna Agencja Informacyjna NEWSERIA. Agencja, oferująca mediom darmowe materiały newsowe, specjalizuje się w tematach z zakresu gospodarki, prawa, motoryzacji oraz kultury. Materiały dostępne są na https://www.newseria.pl/ w formie wideo, audio, a także tekstowej.

Doświadczeni dziennikarze i operatorzy mediów ogólnopolskich, także biznesowych, codziennie będą przygotowywać materiały z konferencji, indywidualne wywiady oraz zdjęcia przebitkowe o wysokiej jakości merytorycznej, jak i technicznej. Redakcje zaś będą mogły korzystać z przygotowanych materiałów, za darmo, po zalogowaniu się na stronie https://www.newseria.pl/ Materiały będą przygotowywane w jakości telewizyjnej i radiowej, tak, by możliwe było swobodnie ich wykorzystywanie przez każdą stację.

Listę planowanych nagrań i transmisji dziennikarze będą mogli przeglądać na stronie https://www.newseria.pl/ Ponadto, w ramach wydarzeń będących w planie dnia agencji, dziennikarze mogą zgłaszać zapotrzebowanie na konkretne pytania, które następnie zostaną zadane uczestnikom wydarzeń. Zarejestrowani użytkownicy (redakcje jak i indywidualni dziennikarze) będą także otrzymywać komunikaty o kolejnych publikowanych w serwisie materiałach drogą mailową. Agencja prowadzić będzie także transmisję wydarzeń na żywo.

"Niewątpliwym atutem tego typu usługi, jest ułatwienie pracy zarówno firmom, jak i redakcjom nie tylko prasowym, ale także tym telewizyjnym i radiowym. Szczególnie, że naszym głównym założeniem jest minimalizacja czasu od momentu realizacji nagrania do udostępnienia go dziennikarzom. NEWSERIA to przede wszystkim oszczędność czasu, bo wszystkie materiały trafiają do dziennikarzy za jednym kliknięciem i bez konieczności wyjazdu na konferencje." - przekonują twórcy agencji NEWSERIA.

Dodatkowe informacje:
info|newseria.pl| |info|newseria.pl
tel.: +48 22 355 23 17
fax: +48 22 379 24 10
www.newseria.pl

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.